تفاوت اخذ اقامت در پروسه بلوکارت با کارآفرینی

استودیو سایرس - شمیم
دسته بندی : استودیو سایرس
: امتیاز شما به این مطلب
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

اخذ بلوکارت و ایجاد کار آفرینی دو روش دیگر برای اخذ اقامت اروپا هستند. خیلی ها دریافت اقامت از طریق بلوکارت آلمان را بالاترین سطح مجوز اقامت در اروپا می دانند. چراکه شرایط ایده آلی برای داشتن یک زندگی اروپایی در کشوری مثل آلمان را فراهم می کند. البته خود بلوکارت یکی از روش های اخذ اقامت از طریق مجوز کار در اروپاست. از این رو تقریبا برای بیان فرق بلوکارت و کارآفرینی، تنها کافیست شرایط اخذ اقامت از دو روش مجوز کار و کارآفرینی را با هم مقایسه کنیم.

در پروسه های مجوز کار که بالاترین آن بلوکارت آلمان است، شخص به عنوان نیروی متخصص یا کارمند، در شرکتی مشغول به کار است و اصطلاحا حقوق بگیر است.

لازم به ذکر است که شخص نسبت به بیمه و مالیات بر حقوق دریافتی اش از آن شرکت مسئول است. همچنین جهت حفظ اقامتش، پرداخت بیمه و مالیات و فعالیت کاری اش در آن شرکت اهمیت دارد، اما نسبت به سود آور بودن شرکت تعهدی ندارد. اما در پروسه های کارآفرینی شخص نسبت به مالیات شرکت، فعالیت شرکت و سود آوری شرکت متعهد است.

استودیو سایرس در این ویدئو به بیان تفاوت های این دو روش اخذ اقامت اروپا پرداخته است. در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر دارید، می توانید به قسمت مقالات اقامتی در سایت سایرس مراجعه کنید و یا در صورت تمایل به اخذ مشاوره می توانید عدد ۲۲ را به ۵۰۰۰۲۳۰۰۰ ارسال کنید تا پس از مشاوره تلفنی توسط کارشناسان ما، در یک جلسه حضوری در سایرس، به صرف یک فنجان قهوه مهمان ما باشید.

 

دیدگاه کاربران

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید