زندگی در کشورهای اروپا با اخذ اقامت سرمایه گذاری

استودیو سایرس - سارا
دسته بندی : استودیو سایرس
: امتیاز شما به این مطلب
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

شما با سرمایه گذاری در یکی از کشور های حوزه اروپای شینگن، می توانید علاوه بر اقامت آن کشور، به راحتی در کلیه کشور های عضو شنگن تردد کنید. البته بر أساس قانون اتحادیه اروپا، وقتی شما از طریق سرمایه گذاری، اقامت اروپا دریافت می کنید، تنها ۹۰ روز اجازه زندگی در کشوری غیر از کشور مقیم در اتحادیه اروپا را دارید. همچنین با توجه به قوانین اقامت سرمایه گذاری، اجازه استخدام شدن نه در کشور مقصد و نه درسایر کشور‌ها به شما داده نمی‌شود، ولی می توانید به عنوان سهامدار، کسب و کاری را در کشور مقصد و یا در کشور های دیگر حوزه شینگن راه اندازی کنید.

ما در این ویدئو در خصوص شرایط زندگی در اروپا با اخذ اقامت سرمایه گذاری توضیحاتی دادیم و شما می توانید در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر عدد ۲۲ را به ۵۰۰۰۲۳۰۰۰ ارسال و یا فرم درخواست مشاوره در سایت تکمیل کنید، تا پس از مشاوره تلفنی توسط کارشناسان ما، در صورت تمایل، در یک جلسه حضوری مهمان ما در سایرس باشید.

همچنین شما می توانید ویدئو های بیشتری را در استودیو سایرس در قسمت مقالات اقامتی سایت مشاهده نمایید و یا با مراجعه به آپارات سایرس همه ویدئو های مربوطه را مشاهده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اقامت از طریق سرمایه گذاری مطالب مربوطه را در سایت سایرس مطالعه نمایید.

 

دیدگاه کاربران

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید