سپرده بانکی روز شمار به عنوان منبع درآمدی در تمکن مالی

دسته بندی : استودیو سایرس
: امتیاز شما به این مطلب
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

سپرده بانکی روز شمار عمدتا منبع درآمد اصلی محسوب نمی شود و بیشتر به عنوان گردش حساب و مانده حساب استفاده می شود، اما گاها سود برخی از سپرده های روزشمار هم با توجه به نوع سپرده و خدمات بانک ها قابل احراز هستند. این مسئله حتما تحت نظر کارشناسان و متخصصان تکمیل مدارک بررسی می شود.  جهت شفاف سازی این مسئلهدر انواع اقامت اروپا، در پروسه های تمکن مالی دو نوع سپرده ارائه میشود که یک مورد آن سپرده های بلند مدتی است که درصد سود مشخص و جزو منابع درآمد ثابت شخص و به صورت اختیاری ارائه می شود.

برای مثال ممکن است کل درآمد شخص از طریق سپرده ثابت شود یا بالعکس کل درآمد شخص از طریق اجاره ملک تامین شود . نوع دوم سپرده، سپرده های روز شمار است که درصد سود بالایی ندارند یا عموما درصد سود آن به صورت رسمی قابل احراز نیست. ارائه حساب روز شمار در تمامی پروسه های تمکن مالی با مانده قوی اجباری است . چون حساب های روز شمار نشان دهنده وجه نقدی است که در اختیار شماست و این مسئله برای سفارت ها ارزش بالایی دارد.
همچنین برای اطلاعات بیشتر در زمینه اخذ اقامت از طریق اثبات تمکن مالی میتوانید مطالب مرتبط با این نوع اقامت را در سایت سایرس مطالعه کنید.

 

دیدگاه کاربران

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

24 سپتامبر 2021

آیا میشود از سپرده بلند مدت یک ساله برای گرفتن تمکن مالی استفاده کرد.یعنی من حساب سپرده بلند مدت باز کردم یک ساله و میخوام تمکن مالی بگیرم.میتونم تمکن مالی بگیرم یا باید نوع سپردم رو تغییر بدم .یا اینکه کلا سپرده گذاری نکنم؟

ممنون میشم جواب بدین??

    21 آگوست 2022

    جناب قیصر عزیز سلام
    بله، مشکلی نیست ولی در نظر داشته باشید که در کنار این مدرک، مدرک گردش بانکی هم مورد نیاز هست.