دریافت اقامت دائم فرانسه با ثبت شرکت

با ثبت شرکت اقامت دائم فرانسه بگیرید
دسته بندی : اقامت فرانسه
: امتیاز شما به این مطلب
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

یکی از راه‌های مهاجرت به فرانسه و اخذ اقامت دائم این کشور ثبت شرکت و کارآفرینی است. وجود اقتصادی پایدار، قوانین ثابت تجاری و دسترسی به بازارهای اقتصادی جهان موجب شده تا کارآفرینان و سرمایه گذاران به دنبال گسترش فعالیت تجاری خود در فرانسه باشند. در این مقاله با ما در موسسه حقوقی سایرس همراه باشید تا از راه‌های سرمایه‌گذاری و ثبت شرکت در در این کشور، به عنوان یکی از بهترین مقاصد دنیا برای اخذ اقامت اروپا بیشتر بدانید.

اقامت دائم فرانسه از طریق کار و سرمایه گذاری

یکی از روش‌هایی که می‌توانید از آن طریق به اخذ اقامت دائم فرانسه دست پیدا کنید، ثبت شرکت و کارآفرینی است. در صورتی که تمایل به آغاز کسب و کار خود در محیطی منطبق با قوانین بین‌المللی دارید، می‌توانید با ثبت شرکت در فرانسه به این هدف برسید. برای اینکه امکان فعالیت اقتصادی به صورت قانونی را در فرانسه داشته باشید، باید ابتدا اقامت این کشور را دریافت کنید.

برای ثبت شرکت باید بیزنس پلن دقیق، کامل و واقعی را ارائه دهید که باعث اشتغال زایی و کمک به اقتصاد این کشور شود. در صورتی که بیزنس پلن شما تایید شود، پس از طی مراحل قانونی مجوز اقامت شما صادر خواهد شد. در صورتی که به دنبال راه های دیگری برای اخذ اقامت فرانسه هستید، می توانید نگاهی به مقاله اقامت تمکن مالی فرانسه نیز داشته باشید.

شرایط تمدید و اخذ تابعیت یا اقامت دائم فرانسه

مجوز اقامت در ابتدا یک ساله صادر خواهد شد. پس از پنج سال متقاضی می‌تواند درخواست اقامت دائم بدهد. سرپرست خانوده می‌تواند همزمان برای اخذ اقامت همسر و فرزندانش نیز اقدام کند.

توجه داشته باشید که برای تمدید اقامت فرانسه از راه ثبت شرکت حضور فرد در این کشور و فعالیت واقعی شرکت ضروری است.

آشنایی با انواع شرکت برای اخذ اقامت فرانسه به صورت دائم

۱۳ نوع شرکت در فرانسه می‌توانند به صورت قانونی فعالیت کنند. انتخاب نوع شرکت نیز در اخذ اقامت فرانسه از اهمیت بالایی برخوردار است. در ادامه به مهم ترین آنها اشاره می کنیم:

شرکت با مسئولیت محدود برای دریافت اقامت دائم فرانسه

این شرکت یک نفر مدیرعامل و بیش از دو نفر عضو سهامدار دارد. مقدار سرمایه اولیه‌ای که مد نظر دارید را باید در فاکتورها و اسناد مالی دیگر لحاظ کنید. مالیاتی که باید پرداخت کنید در این نوع شرکت در مقایسه با سایر انواع آن بیشتر است.

نوع دیگری از شرکت مسئولیت محدود با یک سهامدار تشکیل می‌شود و شرکتی فردی به حساب می‌آید. اگر به اطلاعات بیشتری نیازی دارید پیشنهاد می کنیم نگاهی به مقاله انواع ویزای شینگن برای ایرانیان داشته باشید.

شرکت سهامی ساده، راه به سوی ویزای دائم فرانسه

برای تشکیل این شرکت به حداقل دو سهامدار و سرمایه ثبتی حداقل ۳۷ هزار یورو نیازمندید. این شرکت می‌تواند به صورت سرمایه‌گذاری مشترک با شرکتی فرانسوی شکل بگیرد.

شرکت مشاغل حرفه‌ای، مهرتاییدی برای اقامت فرانسه

برای تاسیس این شرکت به حداقل دو سهامدار نیازمندید. سود و زیان به یک اندازه بین سهامداران تقسیم می‌شود. این شرکت در زمینه‌های مختلفی مانند پرستاری و … ارائه می دهد.

با شرکت تجاری اقامت همیشگی فرانسه بگیرید

بری ثبت این شرکت به حداقل هفت سهامدار نیازمندید. هر یک از سهامداران بسته به میزان سهام خود، مسئولیتی به عهده دارند. میزان سرمایه اولیه خاصی برای ثبت این شرکت وجود ندارد.

انواع دیگری از شرکت نیز وجود دارند که در این مقاله به برخی از رایج ترین آنها اشاره کردیم.

مدارک مورد نیاز برای اخذ اقامت دائم فرانسه از طریق ثبت شرکت

ارائه مدارک مستند و صحیح برای دریافت اقامت دائم فرانسه از طریق ثبت شرکت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. زیرا نقص در پرونده و یا معیوب بودن هر یک از مدارک موجب رد شدن درخواست شما و یا تحمیل زمان و عقب افتادن نوبت پرونده‌تان خواهد شد. برای ثبت شرکت باید مدارک لازم را در پرونده خود داشته باشید که مهمترین آن‌ها عبارتند از:

  • پاسپورت معتبر با حدااقل ۳ ماه اعتبار
  • شناسنامه
  • سند ملکی
  • کپی روزنامه ای که آگهی تاسیس شرکت در آن به چاپ رسیده
  • انتخاب مدیرعامل
  • گواهی عدم سوئ پیشینه
  • پرینت گردش حساب
  • سه قطعه عکس

فرانسه یکی از بهترین مقاصد دینا برای زندگی و کار است و گاهی راحتترین کشور اروپایی برای اقامت اروپا نیز هست. البته نه همیشه و فقط در برخی موارد خاص از انواع راه های ممکن برای گرفتن اقامت.

مزایای اخذ اقامت فرانسه از طریق ثبت شرکت

فرانسه کشور با اقتصاد آزاد و سرمایه‌اجتماعی بالاست. دسترسی به بازارهای بزرگ اروپا و جهان و بهره مندی از بالاترین سطح خدمات و تسهیلات بانکی از جمله امتیازهای دریافت اقامت دائم فرانسه از طریق ثبت شرکت است. برخی دیگر از مزایای این طرح عبارتند از:

  • مالکیت صد در صدی شرکت
  • امکان اخذ اقامت دائم پس از ۵ سال
  • افتتاح حساب شرکتی و شخصی
  • تجارت در محیطی منطبق با قوانین تجاری بین المللی
  • امکان سفر آزادانه به کشورهای حوزه شنگن
  • بهره مندی از امکانات شهروندی مانند بیمه و تحصیل رایگان
  • اخذ اقامت برای همسر و فرزندان
  • زندگی در کشوری با فرهنگی غنی
  • زندگی در محیطی با آرامش

 

چالش‌‌های اخذ اقامت دائم فرانسه از طریق ثبت شرکت

در فرانسه نمی‌توانید قوانین را دور بزنید. پس فقط اگر واقعا قصد کسب و کار و تجارت در این کشور را دارید، شرکت ثبت کنید. در غیر این صورت اقامت شما در فرانسه تمدید نخواهد شد. لازمه تمدید اقامت شما و دریافت اقامت دائم شرکت حضور در این کشور و فعالیت واقعی شرکت است. برخی معایب یا چالش‌های دریافت اقامت دائم فرانسه از طریق ثبت شرکت عبارتند از:

  • فعالیت واقعی شرکت
  • برای تمدید فرد باید در این کشور زندگی کرد
  • پرداخت مالیات نسبتا بالا

در پایان در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم با شماره های اعلام شده تماس حاصل نموده و از مشاوره رایگان کارشناسان ما در موسسه حقوقی سایرس بهره مند شوید.

دیدگاه کاربران

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

3 نوامبر 2019

با سلام
فرق اخذ اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت در فرانسه و یونان چیست؟

13 نوامبر 2019

برای گرفتن اقامت اروپا از طریق صبت شرکت در فرانسه شرط حضور لازم هست و اگر لازم هست چند روز در سال باید تو فرانسه باشیم؟

    24 دسامبر 2019

    برای اخذ اقامت فرانسه از طریق ثبت شرکت باید در اینم کشور زندگی کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین سایرس تماس بگیرید.

26 ژانویه 2020

سلام
پرینت گردش حساب با هر مبلغی؟؟

    2 فوریه 2020

    با توجه به اینکه قوانین اقامتی تغییر می کنند، برای کسب اطلاعات به روز با مشاورین سایرس تماس بگیرید.