از آتن تا گلاسکو به خاطر محیط زیست

دونده یونانی - فعال محیط زیست
دسته بندی : اخبار
: امتیاز شما به این مطلب
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

یک بازیگر یونانی و فعال تغییرات آب و هوایی به نام Agis Emmanouil اخیراً اعلام کرده است که به منظور افزایش آگاهی از محیط زیست از آتن به گلاسکو اسکاتلند می‌دود. وی پس از یک سفر دو ماه و نیمه در بیست و ششمین کنفرانس تغییرات آب و هوایی سازمان ملل متحد (COP26) در گلاسگو شرکت خواهد کرد.

ماراتن امانوئل قرار است در اواسط ماه آگوست از تپه Pnyx در آتن آغاز شود و تا اول نوامبر برای آغاز کنفرانس COP26 در گلاسگو به پایان می‌رسد. سفر وی حدود ۳،۴۴۸ کیلومتر (۲،۱۴۲ مایل) و پنج کشور را پوشش می‌دهد که این معادل تقریباً ۶۰ ماراتن است که این فعال آب و هوا قصد دارد در کمتر از سه ماه آن را انجام دهد.

امانوئیل همچنین برای اجرای این کار کمک های مالی جمع آوری کرده و تمام مبلغ جمع آوری شده برای کمک به پروژه های زیست محیطی در کشورهایی که در طول این سفر به‌ آن‌ها می‌رود، صرف خواهد شد. همچنین وی هنگام عبور از هر کشور با دونده‌های محلی مختلف از کشورهای مختلف همراه خواهد بود.

این فعال آب و هوایی پس از الهام گرفتن از تماشای مستندی از دیوید آتنبورو در مورد وخیم شدن سریع محیط، در دسامبر سال ۲۰۲۰ تصمیم خود را برای این ابر ماراتن گرفت و در این خصوص اظهار داشت:” دویدن طبیعی ترین راه برای رسیدن به جایی است و تقریباً هیچ دی اکسید کربنی تولید نمی‌کند. این بزرگترین عامل در گرم شدن کره زمین است.”

دیدگاه کاربران

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید