آشنایی با اقامت اسپانیا بدون سرمایه گذاری

اقامت اسپانیا بدون سرمایه گذاری تضمینی
دسته بندی : اقامت اسپانیا
: امتیاز شما به این مطلب
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

اگر رویای سواحل زیبای ماتادورها را در سر دارید یا به بازدید از بناهای تاریخی و معماری خاص علاقمندید؟ پس اخذ اقامت اسپانیا می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. اگر به دنبال بازنشستگی در آرامش و هوای خوب هستید، معنای واقعی آرامش را در سفر به اسپانیا درک خواهید کرد. البته اگر به فعالیت های هیجان انگیز علاقمندید می توانید به اسپانیا بروید و از تفریحات مختلف لذت ببرید. غذاهای اسپانیایی نیز به سلامت و مزه خاص خود شهرت دارند. بی دلیل نیست که در اسپانیا همه شاد هستند. بزرگترین جاذبه اسپانیا مردم هستند! خونگرم، صمیمی و به دنبال لذت بردن از زندگی. اسپانیایی ها به دوستان و خانواده نیز اهمیت زیادی می دهند. با ما همراه باشید تا بیشتر از زندگی در اسپانیا و اخذ اقامت این کشور بدانیم.

بدون سرمایه گذاری اقامت اروپا و اسپانیا بگیرید

حتی بدون خروج سرمایه اقامت اسپانیا بگیرید!

برای مهاجرت به اسپانیا و اخذ اقامت اروپا در این کشور برنامه های مختلفی ارائه شده است که سرعت رسیدن به اقامت دائم برای هر برنامه بسته به هدف شما متفاوت خواهد بود. انواع مختلفی از ویزل های بلند مدت و یا برنامه های کوتاه مدت اقامت اسپانیا وجود دارد که بر اساس آن می توانید به صورت قانونی زندگی و کار خود را در اروپا تضمین کنید. در این مقاله با راه های اخذ اقامت اسپانیا آشنا خواهیم شد.

انواع ویزای بلند مدت اسپانیا بدون سرمایه گذاری

لطفا به این نکته توجه کنید که ویزای بلند مدت با ویزای توریستی تایپ C  متفاوت هستند. با ویزای تایپ c  می توانید حداکثر ۹۰ روز در حوزه شنگن بمانید و این ویزا به اقامت ختم نمی شود. اما برنامه های ویزا یا اقامت بلند مدت برای آن دسته از متقاضیانی است که می خواهند جایگاه دوم زندگی خود را در کشور زیبای ماتادورها داشته باشند.از روش های مختلفی می توانید به اخذ اقامت دائم و در نهایت پاسپورت اسپانیا دست پیدا کنید که عبارتند از:

  • ویزای تحصیلی
  • ویزای کار
  • ویزای طلایی اسپانیا یا خرید ملک
  • کارآفرینی و ثبت شرکت
  • ازدواج
همه راه های اخذ اقامت سرمایه گذاری اسپانیا برای ایرانیان

اقامت ارزان اسپانیا با مهاجرت تحصیلی

یکی از ارزان ترین روش های مهاجرت به اسپانیا، مهاجرت تحصیلی است. در این روش نیازی به سرمایه گذاری و خرید ملک و یا ثبت شرکت ندارید. برای اخذ ویزای تحصیلی باید به دو نکته مهم توجه کنید: اخذ پذیرش از دانشگاه مورد نظر و اثبات تمکن مالی. باید بتوانید هزینه های تحصیل و زندگی در اسپانیا را پرداخت کنید. شهریه داشنگاه های اسپانیا از حداقل ۷۰۰ یورو آغاز می شود که بسته به رشته و مقطع تحصیلی شما متفاوت است.

هزینه های زندگی در اسپانیا نیز نسبت به بسیاری کشورها پایین تر است. برای اخذ ویزای تحصیلی به مدارک مختلفی نیازمندید و به صورت کلی باید نامه پذیرش از دانشگاه، نامه تمکن مالی، مدارک شناسایی معتبر و بیمه سلامت ارائه دهید. پیش از ادامه مطلب در صورت تمایل می توانید به بررسی اقامت تمکن مالی اسپانیا نیز بپردازید.

مهاجرت کاری به اسپانیا بدون نیاز به سرمایه گذاری

روش دیگری که مورد توجه  علاقمندان به زندگی در اسپانیا است، مهاجرت کاری به این کشور است. در این روش کارفرمایی باید شما را استخدام کند. بعد از ورود به اسپانیا باید ۳ تا ۵ سال در این کشور زندگی و کار کنید و مالیات پرداخت کنید. در صورت رعایت شروط لازم می توانید برای اقامت دائم درخواست بدهید. با توجه به اینکه کاغذ بازی زیادی را باید انجام بدهید این روش سخت و زمان بر خواهد بود.

آسان ترین راه اخذ اقامت اسپانیا بدون خروج سرمایه

پرداخت مالیات پیش شرط اخذ اقامت کارآفرینی اسپانیا

در این روش می توانید با ارائه بیزنس پلن قوی اقدام به ثبت شرکت در اسپانیا کیند. پیش از هر کاری باید کد مالیاتی یا NIE دریافت کنید. سپس تاییدیه نام شرکت را از سایت مربوطه دریافت کنید و برای افتتاح حساب و سپرده کردن سرمایه لازم اقدام کنید. پس از طی مراحل فوق باید به سفارت اسپانیا مراجعه کرده و درخواست خود را ارائه دهید. برای تمدید اقامت موقت باید مالیات بپردازید به علاوه شرکت باید فعالیت واقعی داشته و سودآور باشد. گواهی عدم سوئ پیشینه نیز الزامی است.

پیشنهاد می کنیم در این بخش از مقاله در بررسی اقامت سرمایه گذاری اسپانیا نیز با ما در موسسه حقوقی سایرس همراه باشید.

سریعترین راه مهاجرت بدون سرمایه گذاری با تمکن مالی اسپانیا

این روش برای افرادی که بدون استخدام شدن در شرکتی می توانند از پس هزینه های زندگی در اسپانیا بر بیایند مناسب است. اگر بتوانید مدارکی که اثبات کننده تمکن مالی شماست را به سفارت ارائه بدهید. فرقی ندارد که از راه اجاره بها، سود سهام یا حقوق بیمه بازنشستگی به میزان تمکن مورد نظر می رسید، تنها باید نشان دهید که توانایی پرداخت هزینه های زندگی در اسپانیا را دارید. در صورتی که در اسپانیا زندگی کنید و مالیات پرداخت کنید، می توانید اقامت خود را تمدید کنید.

اخذ اقامت اروپا پس از ازدواج با تبعه اسپانیا

اگر با تبعه اسپانیایی ازدواج کنید، باید با در مصاحبه های مختلف شرکت کنید و آفیسر را قانع کنید که ازدواج واقعی دارید همچنین همسرتان باید نامه تمکن مالی ارائه دهد و نشان بدهد که توانایی پرداخت هزینه های زندگی را دارد. در صورتی که ویزای شما صادر شود بعد از یک سال می توانید برای تابعیت درخواست بدهید.

اقامت دائم و موقت اسپانیا با کمترین هزینه

اخذ پاسپورت و اقامت دائم اسپانیا پس از ۱۰ سال

یکی از مشکلاتی که علاقمندان به اخذ پاسپورت اسپانیا با آن مواجه می شوند پروسه طولانی اخذ پاسپورت اسپانیایی است. معمولا ۵ سال بعد از اقامت موقت می توانید برای اقامت دائم درخواست بدهید و بعد از ۱۰ سال به پاسپورت برسید. برای اخذ تابعیت اسپانیا باید ۱۰ سال در این کشور زندگی کنید تا بتوانید برای اخذ پاسپورت درخواست بدهید.

راه های اخذ سریع اقامت اسپانیا

چند نکته طلایی برای اخذ اقامت اسپانیا بدون سرمایه گذاری

پس از صدور ویزا و قبول درخواست، حداکثر ۵۰ روز فرصت دارید تا وارد کشور شوید. شرط حضور در اسپانیا برای تمدید اقامت یکی از نکات مهم است بنابراین در صورتی که می خواهید اقامت موقت خود را تمدید کنید باید در اسپانیا زندگی کنید. اخذ کد مالیاتی یا NIE نیز مهم است. اخذ این کد اهمیت زیادی دارد و در فهرست اولین و مهمترین کارهایی است که باید انجام دهید. دارندگان کد NIE می توانند ملک بخرند، مالیات بپردازند، فعالیت تجاری خود را آغاز کنند و یا شرکت ثبت کنند، حساب بانکی افتتاح کنند.

دیدگاه کاربران

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید