از اقامت خود اشتغالی اسلواکی چه می دانید؟

اخذ اقامت خود اشتغالی اسلواکی تضمینی
دسته بندی : اقامت اسلواکی
: امتیاز شما به این مطلب
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

امروه اسلواکی یکی از بهترین مقاصد برای صاحبین کسب و کار است. تعداد زیادی کارخانه خودروسازی در نقاط مختلف اسلواکی وجود دارند، صنعت کشاورزی در حال رشد است و در این کشور دفاتر شرکت های معتبر IT جهان را نیز خواهید یافت. با توجه به اینکه جمعیت این کشور نسبتا کم است و اقتصاد نیز رو به رشد است این کشور برای جذب سرمایه گذارارن خارجی و تقویت اقتصاد خود، مزایای مختلفی را در اختیار کارآفرینان قرار می دهد. اتباع کشورهای خارجی که به دنبال برقراری ارتباط  در سطح بین المللی هستند امکان تاسیس شرکت در این کشور را دارند. البته برای آغاز کار خود به صورت قانونی باید ابتدا اقامت این کشور را اخذ کنید. با ما همراه باشید تا بیشتر با اقامت خود اشتغالی اسلواکی آشنا شویم.

توسعه کسب و و کار با اخذ اقامت خوداشتغالی اسلواکی

ثبات اقتصادی اسلواکی ایده آل برای اخذ اقامت خوداشتغالی

پیش بینی شده بالاترین نرخ رشد اقتصاد را در میان کشورهای عضو شنگن داشته باشد. مشتریان خارجی مهمترین بخش اقتصاد اسلواکی را تشکیل می دهند. وارادات و صادرات به خصوص وسایل الکترونیکی و خودرو بخش مهمی از اقتصاد این کشور را تشکیل می دهند. نرخ بیکاری در اسلواکی حدود ۷% است و میانگین حقوق دریافتی بالا نیست. البته به این نکته توجه کنید که بین حقوق دریافتی و هزینه های زندگی تناسب وجود دارد.

همچنین اگر دانش کافی داشته باشید پیدا کردن فرصت شغلی مناسب کار دشواری نیست. ابتدا باید ویزای توریستس  اسلواکی را دریافت کنید، بعد از سفر به این کشور، مراحل اولیه سرمایه گذاری را انجام دهید.سپس به ایران بازگردید و برای اخذ اقامت اقدام کنید. پس از بررسی پرونده مجوز اقامت شما صادر خواهد شد. این مجوز اقامت اروپا موقت است و اعتبار یک ساله دارد که تا ۵ سال قابل تمدید است. پس از ۵ سال می توانید برای اخذ اقامت دائم درخواست بدهید. چنانچه در آزمون زبان اسلواکیایی نمره قبولی بگیرید و در آزمون شهروندی نیز نمرات لازم را اخذ کنید می توانید برای تابعیت و پاسپورت اسلواکی درخواست بدهید.

ساده‌ترین راه دریافت اقامت خود اشتغالی اسلواکی

 

فرصت های بیشمار سرمایه گذاری برای اخذ اقامت خود اشتغالی اسلواکی

یکی از مهمترین صنایع این کشور، صنعت خودرو سازی ست. ۳ کارخانه مهم خودروسازی در براتسویلا قرار دارند. در سال ۲۰۱۸، کارخانه جگوار و لندرور نیز در نیترا آغاز به کار کرد. اگر در این زمینه ایده جدید یا سابقه کار دارید می توانید عملکرد بسیار خوبی داشته باشید. دومین صنعت مهم صنعت الکترونیک است. شرکت های معتبر و پیشرو در این زمینه در براتسویلا وجود دارند. اجزای مهم اقتصاد این کشور کوچک عبارتند از صنعت جنگلداری و محصولات شیمیایی است.

امکان ثبت انواع شرکت‌ها برای اخذ ویزای خوداشتغالی اسلواکی

برای بسیاری از صاحبان صنایع و تجار ایرانی اخذ ویزای خوداشتغالی اسلواکی می‌تواند به معنای ورود به بازارهای جهانی باشد. نیروی کار ارزان، حمل و نقل پویا و مناسب، تسهیلات بانکی و نظام مالیاتی شفاف از جمله مزایای سرمایه گذاری و صبت شرکت در کشور زیبای اسلواکی است. انواع شرکت های تجاری که می توانید راه اندازی کنید و اقامت کارآفرینی اسلواکی را دریفات کنید شامل موارد زیر هستند:

  • خود اشتغالی که به سرمایه اولیه خاصی نیاز ندارد.
  • شرکت سهامی خاص که به سرمایه اولیه ۲۵ هزار یورو نیاز دارد
  • اقامت ثبت شرکت اسلواکی با مسئولیت محدود که به حداقل سرمایه ۵ هزار یورو نیاز دارد.
اخذ اقامت خود اشتغالی اسلواکی ویژه ایرانیان

امکان تمدید اقامت خود اشتغالی در اسلواکی

یکی از نکات ضروری در تمدید اقامت، اثبات فعالیت تجاری واقعی شرکت است. شرکت باید مطابق بیزنس پلن فعالیت داشته و سود آوری داشته باشد. در این روش همسر و فرزندان متقاضی نیز اقامت موقت اسلواکی را دریافت می کنند که قابل تمدید است. پس از ۵ سال می توانید برای اقامت دائم و در مجموع از زمان آغاز پروسه پس از ۱۰ سال می توانید برای دریافت پاسپورت درخواست بدهید.

دیدگاه کاربران

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید