کدام شهر یونان برای زندگی بهتر است؟

بهترین شهر یونان برای زندگی کدام هست؟
: امتیاز شما به این مطلب
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

یونان یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری است که به خاطر خط ساحلی گسترده، جزایر زیبا با ساختمان های سفید و سقف های آبی شهرت داد. اقتصاد کشور از چند سال گذشته رشدی صعودی داشته است. صنعت گردشگری و برنامه اقامت ویزای طلایی نقش مهمی را در توسعه اقتصاد این کشور ایفا کرده اند. می توانید سرمایه گذاری مطمئنی در یونان داشته باشد. در این مقاله با موسسه حقوقی سایرس همراه باشید تا با مناطقی که اتباع خارجی بیشتر در آنها دیده می شوند، آشنا شوید.

آتن بهترین شهر یونان از نظرخدمات درمانی و اجتماعی

بسیاری از مردم به خاطر نزدیکی این شهر با جزایر یونان و کشورهای دیگراروپا به این شهر مهاجرت کرده اند. پایتخت یونان، آتن زیبایی های خاص خود را دارد. از موزه های جهانی گرفته تا سواحل چشم گیر. سیستم خدمات درمانی این کشور نیز پوشش دهی خوبی دارد که یکی از نکات مهم برای مهاجرت است.

بهترین شهر سونان از لحاظ خدمات درمانی و فرهنگی

جزایر یونان بهترین مکان برای اقامت تفریحی

اکثر توریست ها به خاطر وجود جزایر زیبا با چشم انداز منحصر به فرد به یونان سفر می کنند. آب و هوا عالی و میزان جرم و جنایت بسیار پایین است. زندگی به سبک مدیترانه ای را می توانید در اینجا تجه کنید. جزار محبوب مهاجران عبارتند از: کورفو، کرت، رودوس، لفکادا، سانتورینی و میکونوس. هر کدام از این جزایر در نوع خود منحصر به فرد هستند. اگر به ساختمان های سفید همچون برف با سقف آبی و چشم انداز آبی اقیانوس علاقمند هستید به اویا در سانتورینی بروید و سفری رمانتیک را تجربه کنید. خانه ها درون صخره قرار داند و چشم انداز خاصی را ایجاد کرده اند.

کرفو جزیره ایست که بیشترین تعداد مهاجران را از بین جزایر در خود جا داده است. اگر تصمیم به زندگی در کورفو گرفتید با ملیت های مختلف آشنا خواهید شد به خصوص انگلستان، آلمان و روسیه. در بخش مرکزی کورفو هر آنچه که به آن نیاز دارید، خواهید یافت. بقیه جزیره به خاطر طبیعت زیبایش شهرت دارد. کرت، رودوس و لفکادا هر کدام به نوعی خاص و متفاوت هستند. کرت زادگاه زئوس است و لفکادا مملو از جزایر سنتی است. اگر به موج سواری لاقمندیدلفکادا بهترین منطقه است. اگر قصد زندگی در جزایر یونان را دارید اقامت تمکن مالی یونان راه مناسبی برای رسیدن به آرزویتان است.

بهترین شهر یونان برای کسب آرامش

پنینسولا بهترین شهر یونان برای کسب آرامش

پلوپونیز در جنوب یونان واقع شده است. منمواسیا و کالاماتا برای ماجراجویی و طبیعت بکرش شهرت دارند. با پیاده روی در کوه ها از طبیعت زیبا لذت خواهید برد و برج های سنگی، روستاهای کوچک و باغ های زیتون را در نقاط مختلف جاده خواهید دید. همچنین علاقمندان به اسکی می توانند در مرکز اسکی این منطقه از اسکی کردن لذت ببرند.

بهترین شهرهای یونان از نظر هزینه زندگی

بازار ملک در یونان در حال رشد است. قیمت املاک و مستغلات در یونان مقایسه با کشورهای همسایه، مقرون به صرفه است. هزینه های زندگی در جزایر کمی بالاتر است به عنوان مثال قیمت آپارتمان یک خوابه ۳۶۰ دلار در ماه است. قیمت ها در کرت، رودوس و سانتورینی نیز مشابه هستند. قیمت در کالاماتا و پلوپونیز نیز به مراتب پاین تر است. هزینههای زندگی در آتن به خاطر موقعیت جغرافیایی و موارد دیگر بالاتر است.

بسیاری از اروپایی ها به عنوان مثال آلمانی ها، هلندی ها و انگلیسی ها به خاطر آب و هوای آفتابی این کشور به یونان مهاجرت می کنند. البته برای انتخاب این مقصد دلایل دیگری نیز وجود دارند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. اولین دلیل جرم و جنایت پایین و امنیا بالای این کشور است. امید به زندگی در این مناطق به خاطر غذای با کیفیت و سالم، آب و هوا و محیط تمیز و فعالیت های فیزیکی مردم بالا است. واقعیت اینجاست که سبک زندگ مردم یونان با کشورهای دیگر اروپا متفاوت است به همین دلیل توصیه می کنیم به بررسی مشکلات زندگی ایرانیان در یونان نیز بپردازید. کشورهای مدیترانه ای مانند ایتالیا سبک زندگی مشابهی با یونانی ها دارند.

اقتصادی ترین شهر یونان

آیا اقامت در شهرهای یونان بهترین انتخاب شماست؟

زندگی در کشوری دیگر به معنی آشنایی کامل با فرهنگ و تمدن مردمان آن کشور است. اولین و مهمترین قدم آن است که از خود بپرسید آیا آمادگی لازم برای پذیرش این شرایط را دارید. آیا می توانید خانه خود را در این کشور تصور کنید؟ همچنین باید سیستم بهداشت و درمان و آموزش آن کشور نیز به خوبی آشنا شوید و در مورد حمل و نقل نز اطلاعات کامل داشته باشید. در نتیجه پیش از مهاجرت باید به این مسائل فکر کنید و شرایط را به خوبی بسنجید.

این نکته را در نظر بگیرید که همیشه بین بهترین مقصد گردشگری و محل زندگی شما تفاوت وجود دارد. یعنی اگر به شهر یا کشوری سفر کردید و سفر لذت بخشی داشتید این محل الزاما برای کار و زندگی خوب نخواهد بود. به منظور کسب اطلاعات کامل در زمینه انواع روش های اخذ اقامت یونان پیشنهاد می کنیم به بررسی اقامت سرمایه گذاری یونان نیز بپردازید.

رویایی ترین شهر یونان برای زندگی

مردم به دلایل مشخص برای مهاجرت به کشور دیگر دارند؛ آب و هوای بهتر، دلایل کاری و تحصیلی ولی مردمی که به جزایر یونان مهاجرت می کنند از هر سن و گروهی هستند. جوانانی که به دنبال ماجراجویی و هیجان هستند، سرمایه گذارانی که به دنبال خرید ملک یا توسعه کسب و کار خود هستند و یا حتی بازنشستگان که در جستجوی آرامش و زندگی بهتر به این کشور سفر می کنند. در یونان برای هر گروه و سلیقه ای چیزی وجود دارد. شما هم قصد مهاجرت به یونان را دارید می توانید از روش های مختلفی مانند تمکن مالی، سرمایه گذاری و کارـآفرینی اقامت این کشور را اخذ کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر از انواع اقامت یونان با کارشناسان سایرس در تماس باشید.

دیدگاه کاربران

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

20 می 2020

هزینه های زندگی در یونان چطوره؟

    27 می 2020

    با توجه به آمار اعلام شده، هزینه زندگی در یونان ۱۸% کمتر از آمریکاست. اجاره ملک نیز به مراتب پایین تر است. شما با بودجه ای در حدود ۱۸۰۰ یورو می توانید زندگی خوبی داشته باشید. قیمت اجاره ملک نیز به محله مورد نظر شما بستگی دارد ولی معمولا حدود ۶۰۰ یورو است.

20 می 2020

شرایط بیمه بهداشت و درمان در یونان به چه صورت است

    27 می 2020

    خدمات بهداشت و درمان در یونان خوب و در مقایسه با کشورهایی مانند آمریکا واقعا مقرون به صرفه است. پوشش دهی بیمه های دولتی مناسبند ولی اگر فاکتورهای بیشتری مدنظر شماست، بهتر است که تحت پوشش بیمه خصوصی نیز قرار بگیرید.

23 فوریه 2024

I truly love your website.. Very nice colors & theme.
Did you build this web site yourself? Please reply back
as I’m looking to create my own personal site and would
like to find out where you got this from or just what
the theme is named. Many thanks!