بررسی ۶ مورد از بهترین کشورهای اروپا برای گرفتن اقامت

شش کشور یرتر حوزه شنگن برای زندگی
: امتیاز شما به این مطلب
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

موسسات مرسر و اکونمیست دو بار در سال شاخص هایی مانند جرم و جنایت، بهداشت و درمان، زیر ساخت ها، کیفیت آب، سطح فساد، فرهنگ، سیستم آموزش، دسترسی مردم به امکانات ورزشی و عوامل محیطی دیگر را بررسی می کند و فهرست بهترین شهرها برای زندگی را اعلام می کنند. البته سبک زندگی شما نیز باید با شهر و کشور مورد نظر منطبق باشد. بهتر از پیش از انتخاب کشور مورد نظر، سفری به آنجا داشته باشید و عوامل مختلف را بسنجید سپس تصمیم نهایی را برای مهاجرت و اقامت اروپا در آن کشور بگیرید.

اتریش، بهترین کشور اروپا برای اخذ اقامت تحصیلی و هنری

وین پایتخت اتریش، نه تنها بهترین شهر اروپا برای زندگی است بلکه از نظر ثبات، زیرساخت ها، آموزش و خدمات درمانی رتبه عالی را به خود اختصاص داده است. این شهر پایتخت و محل سکونت امپراطوری ثروتمند اتریش بود به همین دلیل کاخ ها و ساختمان های منحصر به فرد با سبک باروک را در جای جای این شهر می بینید. شیرینی و دسرهای وین طعم متفاوتی دارند حتما به کافه های زیبای این شهر سر بزنید و و از صرف قهوه و دسرهای خوشمزه اتریشی لذت ببرید. با اتکا به همین توضیحات می تواند بهترین کشور اروپا برای زندگی باشد!

به علاوه در تابستان کنسرت ها و فستیوال های مختلفی برگزار می شوند. زمانی که دارید از صرف کیک و کاخ های زیبا لذت می برید، از پراتر دیدن کنید و از چشم انداز همچون بهشت آن لذت ببرید. اقامت تمکن مالی اتریش راه مناسبی برای رسیدن به اقامت این کشور است.

اتریش بهترین کشور برای اقامت تحصیلی و هنری

آلمان، بهترین کشور اروپا برای زندگی از نظر مهاجران

این شهر آنقدر زیباست که دوست دارید از کلیه جاذبه های آن دیدن کنید و تا آخرین سنت از پول را خود را در اینجا خرج خواهید کرد. ملیت های مختلف در این شهر زندگی می کنند. این شهر با کوه ها، رودخانه و دریاچه احاطه شده است در مرکز شهر بناهای قرون وسطایی را خواهید دید که در کنار طبیعت خاص آن ظاهر زیبایی به شهر داده اند. فرهنگ آشپزی مردم این شهر فوق العاده است. در هر فصلی که به زوریخ سفر کنید از آن بیشترین لذت را خواهید برد در همین راستا اقامت آلمان می تواند انتخابی رویایی برای شما باشد.

می توانید در خیابان Bahnhofstrasse به خرید بروید، از Uetliberg بالا بروید و نمای شهر را ببنید، روی دریاچه زوریخ قایق سواری کنید و اطراف را مشاهده کنید و سپس خستگی خود را با صرف سوسی و نوشیدنی در کنار رودخانه در کنید و یا به کافه های بخش قرون وسطایی شهر با خیابان های سنگ فرشش بروید. اگر از تفریحات متفاوت خوشتان می آید، حتما به موزه فیفا سر بزنید. موزه پول نیز گزینه خوبی خواهد بود.

آلمان پرطرفدارترین کشور برای مهاجرت

بهترین شهر اروپا برای زندگی کجاست؟

بعد از برلین، مونیخ یکی از پربازدیدترین شهرهای آلمان است. Octoberfest  سالیانه ۷ میلیون گردشگر را به این شهر جذب می کند. موزه های مونیخ نیز مانند آمستردام بی نظیر هستند و می توانند شما را تا ابد سرگرم کنند. بازدید از موزه BMW نیز بسیار جالب و هیجان انگیز است. بازدید از معماری Marienplatz، باغ های زیبای Englischer  و … را فراموش نکنید. جالب اینجاست که مونیخ به کوه های آلپ نزدیک تر است تا دریا ولی یکی از بهترین مناطق برای موج سواری است. اگر به موج سواری علاقمن هستید حتما تخته موج سواری خود را بیاورید.

این شهر در هرست شهرهای بسیار خوب برای زندگی است این شهر پایتخت صنعتی نواحی شمالی به شمار می رود و شهری ثروتمند و شیک است. بازید از Rheinhafen و مرکز رسانه های مدرن از مهمترین مراکز توریستی است که حتما باید از آن بازدید کنید. سومین جامعه بزرگ ژاپنی ها در دوسلدورف هستند بنابراین اگر به غذاهای سالم ژاپنی علاقمندید، گزینه های زیادی پیش رو دارید.

زندگی در مرکز بانکداری آلمان با آسمان خراش هایش ظاهری مانند منهتن به این شهر داده است. فرودگاه فرانکفورت یکی از شلوغ ترین فرودگاه های اروپاست. پیاده‌روی در کنار رود مین یکی از بایدهای سفر به این شهر است. می توانید در کافه های ساحلی استراحت کنید و با بازدید از موزه ها سرگرم شوید. اقامت بلوکارت آلمان نیز یکی از بهترین راه های ممکن برای رسیدن به اینهمه زیبایی است.

دانمارک، از جمله بهترین کشور های اروپایی برای زندگی

در سال های اخیرسبک زندگی مردم دانمارک شهرت پیدا کرده است. آنها محیطی آرام و راحت را در خانه برای خود فراهم کرده اند و به نیمه پر لیوان نگاه می کنند همین مسئله باعث شده تا در زندگی بسیار خوشحال باشند. مردم این شهر به اینستاگرام علاقه زیادی دارند. مجسمه های مرمر، باغ های تیولی، قدیمی ترین پارک و چشم اندازهای رنگارنگ طبیعی است که مردم این شهر بیشرین استفاده را از اینستاگرام می‌کنند.  اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که سبک آشپزی و غذاهای خوشمزه برایتان اهمیت دارد، حتما با بازار Torvehallerne سر بزنید. همچنین منطقه قدیمی بسته بندی که امروزه شکل جدید را به خود گرفته، رستوران های زیادی را در خود جای داده است.

فرانسه بهترین کشور برای اقامت سرمایه‌گذاری و تجاری

دومین شهر بزرگ فرانسه لیون بین دو رود واقع شده است. وجود آپارتمان های به سبک پاریس، سبک زندگی کلاسیک را به شما پیشنهاد می کند. فستیوال نور در ۸ دسامبر یکی از مهمترین رویدادهای لیون است و گردشگران زیادی برای شرکت در آن به فرانسه سفر می کنند. این شهر برای سرمایه گذاری و تجارت نیز فرصت های متنوعی را برایتان فراهم می کند.

اسپانیا کشور رنگ ها برای زندگی

بررسی اقامت تمکن مالی فرانسه به عنوان راهی مناسب برای رسیدن به مهد زیبایی اروپا اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار می دهد.

اسپانیا بهترین کشور برای اقامت تفریحی و گردشگری

مردم آنقدر از به این شهر علاقمند هستند که تعداد گردشگران این شهر از جمعیتش بیشتر است. در بارسلون برای هر قشر و سنی سرگرمی وجود دارد. از معماری جالب آن گرفته تا سواحل شنی و غذاهای مدیترانه ای. سبک زندگی مردم شور و هیجان زیادی به این شهر می دهد. یکی از جالب ترین فستیوال ها در ۲۳ آوریل است که بازدید از آن تجربه ای متفاوت برای شما خواهد بود.

یونان بهترین و مناسب‌ترین کشور اروپا برای مهاجرت ایرانیان

آتن پایتخت و بزرگترین شهر یونان است. بناهای تاریخی مهمی مانند آکروپلیس در این شهر واقع شده اند. آتن مرکز تجارت  و کسب و کار یونان نیز هست شهری که مردمش معنای واقعی لذت از زندگی را می دانند. این شهر امن محل مناسبی برای سرمایه گذاری و تجارت نیز هست. شهرهای دیگری که برای زندگی بسیار مناسب هستند عبارتند از بلگراد، بخارست، ریگا، تالین، لیماسول، ورشو، براتسویلا، بوداپست، پراگ، بلفست، رم، برمینگام، لندن، مادرید، پاریس، لیسبون، دوبلین، بروکسل، اشتوتگارت، برلین، هامبورگ، اسلو، استکهلم، لوکزامبورگ، آمستدام، برن و ژنو هستند.

دیدگاه کاربران

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید