با ۴ مورد از بهترین کشورهای اروپا برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری آشنا شوید

بهترین کشور ها برای سرمایه گذاری در اروپای شینگن
: امتیاز شما به این مطلب
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

همانطور که می دانید همه امکان زندگی در شهرهایی مانند پاریس، آمستردام و برلین را ندارند. هر کدام از کشورهای اتحادیه اروپا بیش از یک مقصد عالی برای کار و زندگی دارند. اما کدام شهرها و کشورها برای سرمایه گذاری مناسب تر هستند؟ پیش از آنکه کشورهای اروپایی با آغوش باز اتباع خارجی را بپزیرند، متقاضیان باید باید با ارائه اسناد معتبر نشان دهند که توانایی مالی لازم برای پرداخت هزینه های زندگی برای اقامت اروپا را دارند. برای سرمایه گذاری و خرید ملک در اروپا گزینه های زیادی را پیش رو دارید که در این مقاله تنها به برخی از آنها اشاره می کنیم. با سایرس در این مقاله همراه باشید تا با بهترین شهرها و کشورها برای سرمایه گذاری آشنا شوید.

فرصت اخذ اقامت سرمایه گذاری اروپا

یونان، بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت از طریق اقامت سرمایه‌گذاری

یونان یکی از کشورهایی بود که بعد از بحران اقتصادی، با ایجاد برنامه های اقامتی مختلف برای جذب سرمایه گذاران خارجی رشد بسیار خوبی داشت. علاقمندان به یونان می توانند از روش های مختلفی مانند خرید ملک یا ثبت شرکت در این کشور به نوعی از اقامت سرمایه گذاری یونان بپردازید. اگر می خواهید طعم واقعی زندگی را بچشید آتن گزینه مناسبی برایتان خواهد بود. تفریحات مختلفی در طول سال برای شما وجود دارند. همچنین هزینه بلیط هواپیما به این شهر مقرون به صرفه است. می توانید با هزینه مناسب ملکی در مرکز شهر خریداری کنید و یا از آپارتمان با چشم انداز دریای آبی در مناطق گران قیمت تر لذت ببرید. به علاوه اگر ارزش ملک شما ۲۵۰ هزار یورو باشد اقامت این کشور را نیز دریافت خواهید کرد.

سرمایه‌گذاری در یونان برای اخذ اقامت اروپا

اخذ اقامت فرانسه با سرمایه‌گذاری ممکن است؟ بررسی بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت

مردم زیادی به سبک زندگی فرانسوی علاقمند هستند، از زندگی در پاریس رمانتیک گرفته تا زندگی روستایی در شهرای کوچک اطراف، این کشور نقاط قوت زیادی دارد. غذاهای سالم و تازه، خدمات بهداشت و درمان عالی و از همه مهمتر فرهنگ عالی. تنها چند مورد از موارد بالا برای مهاجرت به فرانسه کافی است. فرانسه هیچ گاه مقصد مقرون به صرفه ای برای زندگی نبوده است ولی به یاد داشته باشید که شهرهایی نیز وجود دارند که برای زندگی بسیار مناسب و مقرون به صرفه هستند. رنه شهری با تاریخ و فرهنگ غنی و فضای سبز است. علی رغم اینکه بیش از ۹۰ بنای تاریخی در مرکز شهر وجود دارند زمانی که واردش می شوید احساس جوانی می کنید.

این حس به خاطر وجود جمعیت ۲۰۰ هزار نفری دانشجویی آن است. دسترسی به پاریس از طریق قطار به راحتی و در طول یک ساعت امکان پذیر است. قیمت ملک نیز در رنه در مقایسه با شهرهای دیگر فرانسه پاییت تر است. به یاد داشته باشید که دسترسی آسان این شهر به پاریس باعث شده تا تقاضای خرید ملک در این منطقه بالا برود پس اگز قصد خرید ملک در فرانسه را دارید باید سریعتر اقدام کنید. نکته مهمی که باید به یاد داشته باشید آن است که خرید ملک در فرانسه به تنهایی منجر به اخذ اقامت فرانسه نمی شود و شما باید از مسیرهای دیگری برای اخذ اقامت فرانسه اقدام کنید. برای مثال اقامت فرانسه با ثبت شرکت روش خوبی است.

اخذ اقامت سرمایه‌گذاری اسپانیا

اخذ ویزای طلایی اسپانیا، بهترین کشور برای سرمایه گذاری

با وجود آب و هوای آفتابی و خورشید درخشان، اسپانیا همیشه مقصد محبوب مردم برای زندگی بوده است. اسپانیا در دوران بحران اقتصادی اروپا نیز با مشکلات اقتصادی مواجه شد ولی در حال حاضر در شرایط بهتری قرار دارد. تقاضا برای سرمایه گذاری و خرید ملک در این کشور افزایش داشته و این کشور را به یکی از بهترین مقاصد برای خرید ملک تبدیل کرده است. شهر سویل که به رقص فلامینکو مشهور است، می تواند مقصد خوبی برای سرمایه گذاری باشد.

تقاضا برای اجاره ملک در سویل بالا ست بنابراین با اجاره ملک خود می تونید درآمد کسب کنید. به یاد داشته باشید که اگر ملکی به ارزش ۵۰۰ هزار یورو خریداری کنید می توانید به اقامت اسپانیا دست پیدا کنید ولی یکی از شروط مهم برای تمدید گلدن ویزای اسپانیا، زندگی و حضور در این کشور است. به منظور کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بررسی اقامت سرمایه گذاری اسپانیا نیز بپردازید.

اقامت از طریق سرمایه‌گذاری در پرتغال

اقامت سرمایه‌گذاری پرتغال، بهترین کشور برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

اسم پرتغال را همیشه می شنویم. با وجود هزینه های پایین این شهر برای زندگی مناسب است. قیمت ملک در این شهر نسبتا پایین است. همچنین می توانید از سبک زندگی اروپایی در لیسبون لذت ببرید. تاریخ غنی، مهمان نوازی، سواحل زیبا و حس و حال این شهر علاقمندان خاص خود را دارد. آب و هوای خوب و امکانات مختلف زندگی در این کشور را نسبتا آسان کرده است. اگر ملکی به ارزش ۵۰۰ هزار یور بخرید می توانید اقامت این کشور را به دست بیاورید.

اگر به پکیج های سرمایه گذاری که کشورهای مختلف اعلام کرده اند، نگاهی بینداز یم به آسانی متوجه می شویم که راحت ترین، مقرون به صرفه ترین و بی دغدغه ترین برنامه اقامتی را یونان معرفی کرده است به علاوه شرایط زندگی و امکانات زیادی را نیز در اختیار دارنگان اقامت قرار می دهد. اگر به اخذ اقامت یونان علاقمند هستید با موسسه حقوقی سایرس در تماس باشید. اگر به دنبال تفریحات، آب و هوای خوب، محیطی مناسب برای سرمایه گذاری سودآور و یا بازنشستگی در آرامش هستید هر یک از مقاصد بالا می تواند انتخاب خوبی برایتان باشد.

دیدگاه کاربران

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

30 جولای 2020

سلام وقت بخیر
بین اسپانیا و پرتقال کدوم کشور برای اخذ اقامت راحت تره؟ هم از نظر هزینه و هم زمان. ممنون میشم راهنمایی ام کنید.

    4 آگوست 2020

    سلام دوست عزیز
    طبیعتا برای مهاجرت و انتخاب کشور، باید شرایط خود را در نظر بگیرید. به طور کلی نمی توان نظر داد. پیشنهاد می کنیم برای بررسی دقیق تر با موسسه تماس بگیرید تا بهتر بتوانیم شما را راهنمایی کنیم.

5 آگوست 2020

سلام وقت بخیر
آیا در زمینه سرمایه گذاری در یونان، موسسه شما خدماتی ارائه می کنه؟ هزینه اش به چه صورت هست؟

    6 آگوست 2020

    سلام وقت بخیر
    بله امکان اخذ اقامت یونان از طریق سرمایه گذاری در موسسه حقوقی سایرس میسر است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های اعلام شده در سایت تماس حاصل کنید.