تاثیر ازدواج و یا تولد فرزند در اقامت

استودیو سایرس - سارا
دسته بندی : استودیو سایرس
: امتیاز شما به این مطلب
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

دغدغه افراد مجرد برای اخذ اقامت اروپا برنامه ریزی آینده زندگی آنها ست و چگونگی اخذ اقامت برای همسر و سپس فرزند است. همچنین برای زوج های جوان نیز یکی از مهمترین اهداف تامین آینده فرزندشان است. در این بین سوالی که همواره توسط این دو گروه متقاضی پرسیده می شود این است که در صورتی که پس از دریافت اقامت افراد مجرد ازدواج کنند و یا فرزندی متولد شود پرونده آنها به چه صورت خواهد بود؟

کارشناس سایرس در این ویدئو به پاسخ این سوال را مطرح کرده است. چرا که  در هر دو حالت، ازدواج و یا تولد فرزند عضو جدید خانواده هم میتواند به سرپرست ملحق شود و در اکثر پرونده ها مجدد برای همسر یا فرزند متولد شده در خواست اقامت از سفارت کشور محل تولد و محل زندگی انجام میشود. برای مثال در پرونده های تمکن مالی در صورتی که متقاضی ازدواج کند برای همسر هم با ارائه سند ازدواج و نشان دادن تمکن مالی برای همسر و … امکان درخواست اقامت وجود دارد و مشکلی ایجاد نمیشود.

پس از تماشای این ویدئو در صورتی سوالی در خصوص اخذ اقامت اروپا داشتید می تونید به بخش مقالات اقامتی ما در سایت مراجعه کنید و سپس در صورت تمایل به مشاوره حضوری اخذ اقامت اروپای شنگن با شماره ۰۲۱۲۵۷۴۱ تماس بگیرید تا بتوانیم برای یک انتخاب آگاهانه در کنار شما باشیم.

دیدگاه کاربران

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید