مراحل ثبت شرکت در هلند چیست؟

اقامت اروپا با ثبت شرکت در هلند تضمینی
دسته بندی : اقامت آلمان
: امتیاز شما به این مطلب
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

هلند کشور لاله های رنگارنگ در شمال غربی اروپا قرار دارد. وجود فرودگاه های بین المللی، بندرها و صنایع و کارخانه ها در حوزه های مختلف من جمله کشاورزی و دامداری از نقاط قوت این کشور به حساب می آیند. به علاوه  موقعیت جغرافیایی هلند دسترسی به بازارهای بزرگ را برای کارآفرینان آسان  کرده  است. بنادر روتردام نیز امکان تجارت با سرزمین اصلی اروپا و دسترسی به مشتریان زیادی  را فراهم می کند. به دلیل قدرت بالای  تجاری هلند و زیرساخت های قوی حمل و نقل ، این کشور رتبه بیستم در جهان را از لحاظ قدرت اقتصادی به خود اختصاص داده است. نیروی کار تحصیلکرده، تسلط به دو یا چند زبان گزینه های خوبی را پیش روی کارآفرینان قرار می دهد که برای آغاز یک کسب و کار اهمیت زیادی دارد.

با ثبت شرکت در هلند اقامت اروپا بگیرید

پیش شرط اخذ اقامت هلند از طریق ثبت شرکت، مراحل ثبت شرکت

برای مهاجرت هلند راه های مختلفی وجود دارد که یکی از آنها ثبت شرکت است. ویزای تحصیلی، ویزای کاری و سرمایه گذاری از دیگر روش های اخذ اقامت هلند هستند. به یاد داشته باشید که در اقامت اروپا با تهیه بیزنس پلن، ارائه نقشه ای مناسب از اهمیت زیادی برخوردار است. برای تهیه بیزنس پلن به نکات زیر توجه کنید.

  • ارائه خلاصه ی کارهای اجرایی اولیه و اهداف کسب و کار
  • اطلاعاتی راجع به محصولات و خدمات
  • اطلاعات مربوط به تیم مدیریت
  • نوع سهام شرکت و همچنین شرایط خرید سهام شرکت در هلند
  • برآوردهای مالی و هزینه ها که شامل هزینه ثبت شرکت، نگهداری سالانه شرکت است
  • تامین منابع مالی معتبر

کارفرما می تواند شرکت با مسئولیت محدود، BV، شرکت های سهامی و یا NV، مشارکت های عمومی و یا مشارکت های محدود را تاسیس کند.

ثبت شرکت در هلند تضمینی

۷ مرحله اصلی ثبت شرکت در هلند

پیش از تاسیس شرکت ابتدا باید هدف خود را مشخص کنید. سپس اسناد و مدارک لازم را دفتر ثبت اسناد رسمی ارائه می دهید. ثبت شرکت در هلند مسیری پیچیده است ولی شرایط عمومی برای ثبت شرکت به شرح زیر است:

  • انتخاب نام شرکت
  • انتخاب نوع شرکت
  • ارائه یک طرح تجاری مناسب.
  • اخذ تاییدات از وزارت بازرگانی و امور خارجه، در این مرحله می توانید وارد مراحل اجرایی ثبت شرکت شوید.
  • خرید یک محل برای راه اندازی شرکت
  • ارائه مدارک لازم در صورت تایید. این مدارک عبارتند از: فرم‌های درخواست ثبت شرکت، پاسپورت سهام داران و مدیرعامل شرکت، طرح توجهیی، پرینت حساب، آدرس محل شرکت، کپی آخرین مدرک تحصیلی
  • اخذ اقامت یک ساله برای سرپرست و اعضای خانواده

به منظور کسب اطلاعات بیشتر توصیه می کنیم در بررسی اخذ اقامت اروپا با ثبت شرکت نیز در موسسه حقوقی سایرس همراه ما باشید.

کوتاه ترین زمان برای ثبت شرکت در هلند

انواع شرکت در هلند برای ثبت و اخذ اقامت اروپا

انواع مختلفی از شرکت را می توانید در هلند ثبت کنید که درادامه به رابج ترین آنها اشاره خواهیم کرد. شرکت مسئولیت محدود عمومی (NV)  که حداقل سرمایه لازم برای این شرکت حدود ۴۵ هزار یورو است. همچنین برای شرکت مسئولیت محدود خصوصی (BV) سرمایه اولیه مورد نیاز ۵ هزار یورو برآورد می شود. مسئولیت هر سهامدار با توجه به سرمایه وی است. شعبه یا شرکت دختر نیز در شرایطی ثبت می شود که شرکت مادر خارجی مسئولیت کلیه امور را به عهده دارد. این شرکت باید  توسط اتاق تجارت ثبت شود.

پیشنهاد می کنیم پیش از ادامه مطلب در بررسی شغل های مورد نیاز در استرالیا برای اقامت دائم نیز با ما همراه باشید تا با انواع راه های اخذ اقامت اروپا بیشتر آشنا شوید.

انواع مالیات پس از ثبت شرکت در هلند

دولت قوانین سختی برای شرکت ها در رابطه با نظارت بر کارمندان وضع کرده است. شرکت های بزرگی که کارمندان هلندی زیادی استخدام می کنند، باید شورای نظارت بر امور نیروی کار داشته باشند. نرخ مالیت در کشور هلند حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد است. در صورت ثبت شرکت در هلند، می بایست برخی یا تمامی انواع مالیات ذیل را پرداخت کنید :

  • مالیات بر درآمد
  • مالیات بر پرداخت ( در صورتی که کارمند دارید )
محاسبه مالیات ثبت شرکت در هلند

مزایای مختلف ثبت شرکت در هلند

برای ثبت شرکت در هلند نیازی به داشتن شرکای محلی ندارید و می توانید شرکت خود را با افراد دلخواه تاسیس کنید. مالکیت صد در صدی شرکت را خواهید داشت. در صورتی که شرکتی در هلند ثبت کنید می توانید اقامت این کشور را اخذ کنید. این اقامت قابل تمدید است. از شروط لازم برای تمدید اقامت می توان به فعالیت واقعی شرکت، سودآوری آن و پرداخت مالیات به موقع اشاره کرد. پس از گذشت ۳ سال می توانید برای اخذ اقامت دائم درخواست بدهید. همچنین ۵ سال پس از گذشت از اقامت دائم می توانید برای دریافت پاسپورت اقدام کنید.

اخذ پاسپورت اروپایی با ثبت شرکت در هلند

ثبت شرکت در هلند مزایای دیگری نیز دارد:

  • می توانید برای اخذ اقامت همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال خود نیز اقدام کنید.
  • پاسپورت هلند در رتبه بندی جهانی رتبه ۳ را به خود اختصاص داده است. می توانید بدون نیاز به اخذ ویزا به ۱۷۱ کشور سفر کنید.
  • بهره بردن از قوانین تجارت آزاد در منطقه اتحادیه اروپا، از دیگر مزایایی است که ثبت شرکت در هلند در اختیار شما می‌گذارد.
  • همچنین می توانید حساب شخصی و شرکتی افتتاح کنید.
  • دارندگان اقامت هلند می توانند از حقوق شهروندی یکسان با هلندی ها مانند بیمه پزشکی و تحصیل رایگان در مدارس بهره مند شوند.

اخذ تسهیلات بانکی با ثبت شرکت در هلند

هلند به منظور جذب سرمایه گذاران خارجی قوانین مختلفی را وضع کرده و تسهیلات گوناگونی را در اختیار آنها قرار می دهد. در صورتی که در مناطقی از هلند با نرخ بیکاری بالا و یا مناطق کم جمعیت ترکسب و کار خود را آغاز کنید می توانید به صندوق های مالی اروپا دسترسی داشته باشید و از کمک های دولتی استفاده کنید.

دیدگاه کاربران

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

3 ژوئن 2022

سلام
لطفا برای ثبت شرکت در هلند راهنمایی بفرمایید
تشکر

    4 سپتامبر 2022

    جناب پویان عزیز سلام
    در خصوص ثبت شرکت، اگر تمایل دارید، اطلاعاتتون رو از طریق فرم مشاوره برامون ارسال کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.