ثبت شرکت در کدام کشور بهتر است؟

بهترین کشور اروپا برای اخذ اقامت کارآفرینی و ثبت شرکت
دسته بندی : اقامت آلمان
: امتیاز شما به این مطلب
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

اگر قصد توسعه کار خود در بازارهای اروپایی را دارید، بهتر است اطلاعاتی راجع به کشورهای مختلف و شرایط کار در آنها بدانید. در حقیقت فاکتورهای زیادی وجود داند که باید در نظر بگیرید. از پرداخت مالیات گرفته تا استخدام نیروی ماهر و کار آمد، و برآورد مجموع هزینه های ثبت شرکت. بانک جهانی فاکتورهای مختلفی را مانند موانع قانونی و زیرساختی برای آغاز کسب و کار را بررسی می کند و لیستی از بهترین کشورها ارائه می کند.در این مقاله با ما همراه باشید تا با بهترین کشور اروپایی برای ثبت شرکت آشنا شوید.

اخذ اقامت شنگن با ثبت شرکت در بهترین کشور اروپایی

مناسب‌ترین کشور برای ثبت شرکت با استانداردهای بالای زندگی

یکی از بهترین کشورها برای ثبت شرکت، اخذ اقامت اروپا و توسعه کسب و کار دانمارک است. دانمارک با قوانین ساده و موقعیت جغرافیایی عالی در قلب اروپا؛ بهترین کشور برای تجارت در فرای مرزهاست. رتبه چهارم در زمینه سهولت در ساخت و ساز، رتبه ششم در زمینه حل و فصل ورشکستگی، نهم در رابطه با پرداخت مالیات و یازدهم برای ثبت ملک است و همچنین یکی از بهترین کشورها در زمینه استانداردها و کیفیت بالای زندگی است.

بهترین کشور اروپا برای ثبت شرکت از نظر شاخص‌های جهانی

نروژسومین کشور جهان در زمینه قراردادها، پنجمین در زمینه حل و فصل مسائل مربوط به ورشکستگی است.نروژ ۷ فاکتور از مجموع ۸ فاکتور بررسی شده را داراست و در بین ۳۰ کشور برتر جهان برای بهترین کشور اروپایی برای ثبت کشور قرار گرفته است. اگر به دنبال ارتقا کار خود در کشورهای شمال اروپا هستید نروژ گزینه خوب خواهد بود. به علاوه این کشور با ثبات و ثروتمند است. استانداردهای اموزش بالا و زیر ساخت ها توسعه یافته اند.

ثبت شرکت برای ایرانیان در بهترین کشور اروپا

فرصت طلایی ثبت شرکت با کمترین مالیات

با وجود مالیات پایین شرکت ها در این کشور می تواند به یک از بهترین کشورهای اروپایی برای ثت شرکت تبدیل شود. انگلستان رتبه هفتم در زمینه برق، پانزدهم در رابطه با حمایت از سرمایه گذاران خارجی، هفدهم در زمینه اجازه ساخت و ساز و نوزدهم برای آغاز کسب و کار را به خود اختصاص داده است.

بهترین کشور برای ثبت شرکت استارآپ در اروپا

برای اینکه بتوانید فعالیت تجاری خود ا به صورت قانونی در اروپا آغاز کنید باید ابتدا اقامت این کشور را اخذ کنید. یکی از شروط مهم برای دولت ها اشتغالزایی و استخدام نیرئی بومی است. برای اینکه کسب و کار شما در مدت کوتاهی توسعه یابد به نیروی ماهر و کار آمد نیاز خواهید داشت. به علاوه نیروی بومی با قوانین آن کشور به خوبی آشنایی داشته و از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری می کند. در سال های اخیر فرانسه بستر مناسبی را برای استارت آپ ها فراهم کرده است. فرانسه در زمینه ایجاد قطب های تکنولوژی سرمایه گذاری هنگفت انجام داده است. این کشور منزلگاه کشاورزی، صنایع شیمیایی، مهندسی و تولید است. در همین راستا می توانید به بررسی شرایط ثبت شرکت در فرانسه نیز بپردازید.

اخذ مزایای فوق العاده با ثبت شرکت در بهترین کشور اروپا

ثبت ۱۰ درصد از شرکت های جهان در یک کشور

این کشور به یکی از قطب های تکنولوژی و استارت آپ تبدیل شده است. ۱۰ درصد از شرکت های که در سال ۲۰۱۹ در دنیا به ثبت رسیده اند  درفنلاند تاسیس شده اند. هلسینکی در سال ۲۰۱۸ بهترین کشور جهان در رابطه با شبکه و سیستم استارت آپ شده است. شرکت های فنلاندی از اکوسیستم قوی، دپارتمان تحقیق و توسعه به روز و کار آمد و کیفیت خوب زندگی بهره مند می شوند. سیستم آموزش عالی بر مبنای تحقیق و آموزش مهارت های لازم به دانشجویان برای ورود به بازار کار است.

ارزان‌ترین کشور برای ثبت شرکت در اروپا

بهترین کشور برای اخذ اقامت کارآفرینی در اروپا

یکی از عوامل مهم برای انتخاب کشوری برای کار، کیفیت بالای زندگی و اقتصاد آن کشور است. موقعیت مناسب می تواند ارزش کالا یا محصول شما را افزایش داده، باعث جذب نیروی ماهر و متخصص بیشتر شده و کیفیت زندگی کارکنان را ارتقا دهد. اروپا کشورهایی که از نظر اقتصادی بسیار قوی هستند را در خود جای داده است. کشورهایی که در زمینه مالی و بانکداری، تولید، داروسازی و تکنولوژی در اروپا کم نیستند. بر اساس فاکتورهایی که به آن اشاره کردیم کشورهای زیر بهترین کشور برای ثبت شرکت هستند.

آلمان برای کارآمدی و بازده بالا، موقعیت جغرافیایی خوبش شهرت دارد. مراکز صنعتی مهمی در این کشور وجود دارند. امکان اخذ اقامت بلوکارت برای اتباع خارجی نیز راحت تر است. آلمان یکی از قویترین کاندید ها برای ثبت شرکت است. اقتصاد قوی و با ثبات آلمان و همچنین کیفیت بالای زندگی این قطب اقتصادی را به گزینه محبوب در میان کارآفرینان تبدیل کرده است. برلین و هامبورگ جزو مقاصد جذاب برای شرکت های بین المللی است.

اما اگر به دنبال کارهای دستی و هنری هستید فرانسه گزینه خوبی است. لباس، غذا و خوراکی فرانسوی نیز شهرت زیادی دارند. پاریس یکی از بهترین مقاصد برای اغاز کسب و کار و زندگی است که هزینه هایش از لندن پایین تر است. همانطور که در بالا نیز به ان اشاره کردیم می تواند بهترین کشور اروپایی برای ثت شرکت باشد. اگر قصد اخذ اقامت اروپا از طریق کارآفرینی و ثبت شرکت را دارید با مشاورین ما در موسسه حقوقی سایرس در تماس باشید.

دیدگاه کاربران

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

19 می 2020

بهترین کشور برای ثبت شرکت کجاست؟

    19 می 2020

    این قطعا سوالی است که برای بسیاری از شما پیش آمده است. بهتر است که بر اساس تجربه شرایط را بررسی کنیم:
    هماهنگی زمان، حمایت دولتها از کسب و کارهای کوچک، مزایای فرهنگی و اقتصادی داشتن بازاری یکپارچه، دسترسی به بازار ها، رابطه تجاری محکم و پایدار با آمریکا همگی باعث شده اند تا اروپا به مقصد محبوب و جذاب کارآفرینان و نوآوران تبدیل شود. برلین، لیسبون، پاریس، لندن، آمستردام و … همگی قطب های مهم اقتصادی اروپا برای استارت آپ ها هستند. به عنوان مثال نروژ بهشت شرکت هاست و یا سوئد یکی از بهترین مقاصد برای راه اندازی کسب و کار برای خارجیان به حساب می آید ولی انتخاب یک کشور به عنوان مقصد نهایی، گزینه ایست که باید با توجه به شرایط و علایق شما انتخاب شود بنابراین برای انتخابی آگاهانه با مشاورین سایرس در تماس باشید.

19 می 2020

راحت ترین کشور برای ثبت شرکت کجاست؟

    19 می 2020

    بانک جهانی معیارهای زیادی را برای اندازه گیری سهولت راه اندازی کسب و کار در نظر می گیرد. کشورهای زیادی در اروپا در این لیست قرار دارند ولی نام نیوزیلند، دانمارک، نروژ، سوئد و … در بین ۱۰ کشور اول لیست به چشم می خورند.

19 می 2020

کدام کشور برای ثبت شرکت و زندگی با خانواده مناسب هستند؟

    19 می 2020

    کشورهای مختلفی در اروپا وجود دارند که برای ثبت شرکت و زندگی با خانواده مناسب هستند. از بین آنها به چند کشور برتر اشاره می کنیم:
    ۱٫ بلژیک به خاطر امنیت شغلی و شهروندی بالا و رضایت از کیفیت آموزش و زندگی اجتماعی
    ۲٫ نروژ به خاطر امنیت شغلی و ساعت کاری پایین
    ۳٫ آلمان به علت اقتصاد عالی، کیفیت آموزشی بالا و استانداردهای بالای زندگی
    ۴٫ هلند به دلیل تعادل ساعت کاری و آرامش
    ۵٫ اتریش برای اقتصاد پایدار، استانداردهای بالای آموزش و خدمات درمانی خوب

      22 نوامبر 2022

      تو سایت های مختلف کشورهای مختلفی رو برای ثبت شرکت معرفی کردن ولی یکی از پارامترهای مهم برای من نزدیک بودن به ایران هست نظر شما در مورد ثبت شرکت در حوزه پهپاد(ربات های پرنده ) در کشورهایی مثل گرجستان مجارستان و لهستان چیه لطفا راهنمایی بفرمایید با توجه به اینکه سرمایه شرکتمون زیاد نیست

        22 نوامبر 2022

        شیما عزیز سلام
        ۱٫ در خصوص نزدیک بودن به ایران، خیلی از کشورهای اروپایی به خاطر داشتن پرواز مستقیم از ایران، فاصله زمانی کمی دارن و می‌تونن این دغدغه شما رو پاسخ بدن.
        ۲٫ در خصوص ثبت شرکت در حوزه پهباد (ربات‌های پرنده) ما تخصصی نداریم ولی پیشنهاد می‌کنیم که لیستی از سوالاتی که در خصوص این صنعت براتون اهمیت دارن تهیه کنید تا بتونید خروجی خوبی از مرحله تحقیق به دست بیارید. مثل اینکه؛ چه فاکتورهای در خصوص این صنعت باید در کشور هدف وجود داشته باشه؟
        ۳٫ در خصوص کشورهای گرجستان، مجارستان و لهستان در حال حاضر ما سرویسی ارائه نمی‌کنیم (البته که قبل‌تر در لهستان و مجارستان فعالیت داشتیم) با وجود این پیشنهاد ما اینه که برای عقد قرارداد با شرکت‌های اقامت چند مورد رو به دقت بررسی کنید؛
        روند تمدید اقامتی که از طریق ثبت شرکت اخذ میشه به چه صورته، بانکی که در اون افتتاح حساب می‌کنید با کدوم کشورها تعامل مالی داره، قوانین مالیات کشور مقصد به چه صورت هست، قوانین کسب و کار-محور کشور مقصد به چه صورت هست.
        در نهایت اگر تمایل داشته باشید که در کشورهای آلمان، یونان و یا اسپانیا ثبت شرکت انجام بدید، ما خوشحال میشم که برای مشاوره میزبان شما باشیم.

5 فوریه 2024

Hi, I do believe this is a great site. I stumbledupon it 😉 I’m going to return once again since I bookmarked it.
Money and freedom is the best way to change, may you be rich and continue to guide other
people.