شرایط خرید شرکت آماده در اروپا چیست؟

راه های خرید شرکت آماده در اروپا چیست؟
دسته بندی : اقامت آلمان
: امتیاز شما به این مطلب
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

یکی از بهترین و سریع‌ترین راه های اخذ اقامت اروپا خرید یک شرکت آماده در کشورهای اروپایی است. با خرید یک شرکت می‌توانید پروسه ثبت شرکت و کاغذ بازی های اداری را در زمان کوتاه تری به انجام برسانید. همچنین از تسهیلات بانکی بهره مند شوید. با خرید یک شرکت آماده در کشورهای اروپایی امکان اخذ اقامت برای خانواده شما نیز فرآهم می شود. شرکت های آماده، شرکت هایی هستند که از قبل تاسیس شده و فعالیت داشته اند. شرکت های آماده به شرکت چند ساله نیز شهرت دارند. این سازمان ها بهترین انتخاب برای افرادی هستند که قصد آغاز فعالیت خود را مدت کوتاهی دارند. خرید شرکت های آماده مزایایی دارند که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

مزایای خرید یک شرکت آماده در اروپا

اکثر شرکت های آماده از قبل برای اخذ شماره مالیاتی اقدام کرده اند در نتیجه شما دیگر نیازی به درگیر شدن در پروسه مالیاتی را ندارید. همچنین شرکت آماده که چند سال از فعالیت آن گذشته نیز مزایای خود را دارد و حس اطمینان را برای شرکای تجاری، بانک ها و مشتریان به ارمغان می آورد. در برخی شرایط بانک ها محدودیت هایی را برای افتتاح حساب یا ارائه تسهیلات بانکی برای متقاضی در نظر بگیرند ولی شرکت آماده چند ساله با این محدودیت ها و مشکلات رو به رو نخواهد شد و یکی از بهترین راه های ممکن برای اخذ اقامت اروپا است.

می توانید پس از انجام امور اداری به سرعت کار خود را آغاز کنید. این مسئله یکی از مهمترین نقاط قوت خرید شرکت های آماده در اروپا است. در حالیکه اگرقصد تاسیس شرکت را داشته باشید پروسه کار چند ماهی طول می کشد. خرید شرکت آماده تازه تاسیس نیز ویژگی های خاص خود را دارد. خرید شرکت آماده جدید بدان معناست که این شرکت پیشینه تجاری ندارد. شرکت هیچ نوع قرض و بدهی به بانک یا موسسات مالی اعتباری ندارد و موسس نگران موانع مالی و اجرایی گذشته نیست.

بهترین کشورها برای خرید شرکت آماده در اروپا

کشورهای مختلفی در اروپا امکان اخذ اقامت از طریق ثبت یا خرید شرکت را فرآهم آورده اند. بهتر است با نوع فعالیت تجاری، خدماتی یا صنعتی خود کشور مقصد را انتخاب کنید. ثبت شرکت در هر کی از کشورهای اروپایی به معنی اخذ اقامت حوزه شنگن است. با در اختیار داشتن یک شرکت اروپایی می‌توانید دروازه های تجارت جهانی را به روی خود باز کنید. بهترین کشورها از نظر ارائه خدمات و تسهیلات برای ثبت شرکت در اروپا عبارتند از:

ساده‌ترین راه خرید شرکت آماده در اروپا

چند توصیه کلیدی برای ثبت یا خرید یک شرکت آماده اروپایی

بسیاری از متقاضیان اخذ اقامت که به اروپا مهاجرت می کنند با گزینه های مختلفی برای تاسیس شرکت روبه رو هستند. خرید شرکت آماده که نوعی از خرید بیزینس در اروپا است، به افرادی توصیه می شود که با قانون اساسی آن کشور اشنا نیستند و طی پروسه ثبت شرکت برای آنها سخت خواهد بود و یا اینکه به دنبال صرفه جویی در زمان هستند. همچنین این پکیج برای آن دسته از متقاضیانی بهتر است که در حال عقد قرارداد کاری با شرکت دیگری هستند و عجله دارند. افرادی که با مشتریان در ارتباط هستند و داشتن سابقه درخشان در کارشان تاثیر مثبت دارد نیز می‌توانند از این امکان استفاده کنند.

پیشنهاد طلایی خرید شرکت آماده در اروپا با تسهیلات بانکی

انواع شرکت آماده برای خرید و ثبت در اروپا

شرکت های آماده در انواع مختلفی در دسترس متقاضیان هستند. یکی از پرطرفدارترین انها شرکت با مسئولیت محدود خصوصی است. ساختار این شرکت ها به گونه ایست که می توان برای انجام فعالیت مختلف از آن استفاده کرد. تنها کافی است نام و نوع فعالیت شرکت را تغییر دهید. البته به یاد داشته باشید که یکی از مهمترین شروط برای تمدید اقامت شما پرداخت بیمه و مالیات به صورت منظم است.

چگونه شرکت آماده در اروپا بخرم؟

مراحلی که برای خرید شرکت در کشورهای مختلف طی می کنید با هم متفاوت است به عنوان مثال برای خرید شرکت آماده در فرانسه باید در اداره مالیات و سازمان تجارت ثبت نام کنید. در نتیجه نیازی به انجام امور اداری در سازمان دیگری نیست. خرید شرکت با امضا قرارداد در دفتر اسناد رسمی انجام می شود و به راحتی به کارآفرین جدید منتقل می شود. با توجه به نوع فعالیت شرکت می توانید برای اخذ گواهی  مرتبط با حوزه کاری خود اقدام کنید. یکی از موارد مهمی که باید به آن توجه کنید سود آوری شرکت است بنابراین ترازنامه های سال های گذشته شرکت را بررسی کنید تا بتوانید سود شرکت را پیش بینی کنید.

خرید شرکت در اروپا با تسهیلات تضمینی

خرید شرکت آماده اروپایی یا تاسیس شرکت جدید؟

بسیاری از تجار به دنبال آغاز کسب و کار در اروپا هستند. از دیدگاه بسیاری از آنها تاسیس یک شرکت راحت تر از خرید شرکت اماده است. آیا این نقطه نظر صحیح است؟ در ادامه با بررسی چند نکته تصمیم گیری نهایی را به عهده شما می گذاریم. به یاد داشته باشید که پروسه افتتاح حساب در برخی کشورها بسیار راحت ولی دربرخی کشورها زمان بر و نیازمند چند پیش شرط است. یکی از مزایای شرکت های اماده داشتن حساب بانکی شرکتی است.

پس می توانید در زمان صرفه جویی کنید و وقت خود برای انجام کارهای دیگر مانند اخذ گواهی یا استانداردهای مربوطه بگذارید و درگیر این پروسه نشوید. شرکت های آماده چند ساله برای انجام  فعالیت های تجاری و شراکتی با شرکت های مختلف در سطح اروپا و جهان گزینه مطمئن تری هستند. البته می توانید حق تاسیس یک شعبه نمایندگی را برای چند سال یا مادام العمر از یک برند خریداری کنید. در اینصورت شما باید قوانین و ساختار برند اصلی را رعایت کنید و شرکت خود را با همان قوانین بچینید.

گزینه دیگری نیز وجود دارد می توانید با شرایط دیگری از یک برند معتبر نمایندگی بگیرید. در این روش آن شرکت، مسئولیت آموزش شما را در کلیه مراحل به عهده میگیرید و در بخشی از سود شما شریک خواهد بود. در این روش شما آزادی عمل بیشتری برای اداره شرکت دارید ولی تحت نام شرکت اصلی به فعالیت می پردازید. همانطور که می دانید برای اآغاز کار خود در اروپا باید ابتدا برای دریافت اقامت آن کشور اقدام کنید تا بتوانید به صورت قانونی به تجارت بپردازید. خرید کسب و کار آماده یکی از مطمئن ترین روش های اخذ اقامت اروپاست.

دیدگاه کاربران

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید