مزایای کارت اقامت موقت اروپا چیست؟

با کارت اقامت موقت اروپا آینده از آن شماست
دسته بندی : اقامت آلمان
: امتیاز شما به این مطلب
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

امروزه بسیاری از مردم رویای زندگی در اروپا را در سر دارند، در سال‌های اخیر حتی بسیاری از آمریکایی‌ها نیز به اروپا مهاجرت کرده‌اند. بر اساس آمار ارائه شده، حدود ۹ میلیون آمریکایی در کشورهای دیگر بویژه اروپا زندگی می‌کنند. زندگی در قاره سبز و دریافت کارت اقامت موقت اروپا مزایای بسیاری دارد که ادامه به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد. با ما در موسسه حقوقی سایرس به عنوان یکی از شرکت های فعال در زمینه اخذ اقامت اروپا همراه باشید.

شغل بهتر و درآمد بالاتر با کارت اقامت موقت اروپا

فرصت‌های شغلی متنوع، درآمد بالاتر و نیروی انسانی تحصیلکرده بیشتری در اتحادیه اروپا در دسترس است. ۲۸ کشوری که عضو پیمان شنگن هستند، خود بازاری یکپارچه و واحد را ایجاد کرده اند. این گستردگی و یکپارچگی بستر مناسبی را برای تجارت و فعالیت تولیدکنندگان محلی و صاحبان کسب و کار  ایجاد کرده است. حدود ۱۰% شغل‌های اروپا البته به جز فرصت‌های شغلی مرتبط با صادرات- واردات به اتحادیه اروپا تعلق دارند.

با دریافت کارت اقامت موقت اروپا آینده‌ای بهتر بسازید

سیستم استانداردی که در کلیه کشورهای حوزه شنگن اعمال می‌شود، موجب ایجاد اقتصادی یکپارچه شده است. سیاست‌های این منطقه به گونه‌ای‌ است که قوانین تجاری، انتقال کالا، توسعه منطقه‌ای و خدمات در کلیه منطقه یکسان باشند. ۲۶ کشور این حوزه شاخص توسعه انسانی بالایی دارند. بی جهت نیست که این حوزه بزرگترین اقتصاد دنیا را داراست زیرا وجود قوانین یکپارچه و ثبات اقتصادی، این منطقه را به محلی مناسب برای گسترش تجارت تبدیل کرده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم به مقاله راحتترین کشورهای اروپایی برای گرفتن اقامت اروپا مراجعه کنید و اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست بیاورید.

با کارت اقامت موقت اروپا، حوزه شینگن حیاط خلوت شماست

شهروندان اتحادیه اروپا می‌توانند به راحتی به کشورهای دیگر تردد کنند، حساب بانکی افتتاح کرده، ملک خریداری کنند و یا در دانشگاهی که می‌خواهند به ادامه تحصیل بپردازند. کلیه شهروندان اتحادیه اروپا تحت پوشش بیمه هستند و بیمه پزشکی در کل منطقه معتبر است. کارت بیمه اتحادیه اروپا در اختیار شهروندان اروپایی قرار می‌گیرد. می‌توانید در شرایط اورژانسی با استفاده از این کارت از خدمات بیمه در کشورهای دیگر نیز  استفاده کنید.

سفر به 26 کشور بدون ویزا با کارت اقامت موقت اروپا

بهره‌مندی از کیفیت بالای زندگی با اخذ کارت اقامت موقت اروپا

از آنجایی که کلیه کشورهای اتحادیه روابط نزدیکی با هم دارند، استانداردهای غذایی در این منطقه بسیار بالا بوده و به سلامت آنها توجه زیادی می‌شود. اروپا از نظر شاخص‌های امنیت، توسعه اقتصادی، سرمایه اجتماعی و غنای فرهنگی پیش‌رو است. یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب کشور دوم برای زندگی، امنیت اجتماعی بالای آن کشور است.

به طور کلی کشورهای اروپایی مانند آلمان و یونان امن به حساب می‌آیند. با توجه به قوانین مالی محکمی که در این کشورها وجود دارد، حتی از دارایی‌های مالی شما نیز محافظت می‌شود. توصیه می کنیم به منظور سهولت در فرایند اخذ اقامت اروپا، با ۵ روش ساده برای اخذ اقامت اروپا نیز آشنا شوید.

امنیت و رفاه واقعی را با کارت اقامت موقت اروپا تجربه کنید

با دریافت کارت اقامت موقت اروپا امنیت و رفاه شغلی حق شماست

تولیدکنندگان جهانی کسب و کار خود را به دلایل مختلفی مانند هزینه‌های پایین، دسترسی راحت به بازارهای مختلف و تسهیلات بانکی به اروپا منتقل می‌کنند. قوانین اروپا به گونه‌ای است که حقوق کارمندان نیز رعایت شود، از جمله قوانین حمایتی مربوط به کارکنان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ساعات کاری نباید از ۴۸ ساعت در هفته بیشتر شود
  • افرادی که بیش از ۶ ساعت در روز کار می کنند حتما باید چند ساعتی را استراحت کرده و مجددا مشغول به کار شوند.
  • هر کارمند می‌تواند در سال ۴ هفته مرخصی داشته باشد.
  • افرادی که در طول شب کار می‌کنند حتما باید حقوق بیشتری دریافت کنند

این تسهیلات که تنها برخی از مزایای زندگی در اروپا است نه تنها برای شهروندان اروپایی بلکه برای متقاضیان اخذ اقامت اروپا لازم الاجراست. اروپا با معرفی برنامه‌های اقامتی متعدد امکان زندگی، کار و تحصیل را برای علاقمندان فراهم کرده است. این برنامه‌ها مختص شهروندان کشورهای ثالث است و امکان استفاده از کلیه حقوق شهروندی را برای متقضیان اخذ اقامت فراهم می‌کند.

همه چیز درباره کارت اقامت موقت اروپا

مزایای دریافت کارت اقامت موقت اروپا

می‌توانید از روش‌های مختلفی مانند ثبت شرکت، سرمایه‌گذاری و تمکن مالی اقامت موقت کشوری را دریافت کنید و علاوه بر بهره‌مندی از حقوق شهروندی اروپا و امکان سفر به ۲۶ کشور توسعه یافته جهان، از مزایای مختلف دیگری بهره مند شوید که برخی از آن‌ها عبارتند از:

  • اخذ اقامت برای همسر و فرزندان
  • امکان تحصیل رایگان
  • سفر آزادانه به کشورهای حوزه شنگن
  • افتتاح حساب بانکی
  • اخذ اقامت دائم پس از چند سال با رعایت قوانین
  • عدم نیاز به خارج کردن کل سرمایه در اقامت های تمکن مالی
  • امکان راه‌اندازی کسب و کار در بازار آزاد جهان
  • سهولت در اخذ ویزای کشورهای دیگر مانند کانادا و آمریکا
  • بهره‌مندی از بیمه پزشکی فراگیر
  • عدم نیاز به ارائه مدرک زبان

برای دریافت اقامت موقت اروپا و آشنایی با انواع پکیج‌هایی که توسط دولت‌های اروپایی معرفی شده‌اند، بهتر است با مشاوران و وکلای آشنا با امور اخذ اقامت مشورت کنید. به همین منظور توصیه میکنیم با شماره های اعلام شده در تماس باشید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما در موسسه حقوقی سایرس بهره مند شوید.

دیدگاه کاربران

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

13 نوامبر 2019

فرق اقامت موقت اروپا با ویزای تایپ دی D چیه؟

    24 دسامبر 2019

    ویزای تایپ D، پیش نیاز اقامت موقت است. برای اخذ اقامت باید به اداره مهاجرت کشور مقصد مراجعه کنید. اقامت موقت یعنی شما اجازه کار، تحصیل و زندگی را در بازه زمانی مشخص شده که معمولا یک سال است دارید. به یاد داشته باشید که اقامت موقت قابل تمدید است. در صورتی که شرایط لازم را رعایت کنید می توانید برای اقامت دائم و در نهایت پاسپورت اقدام کنید.

13 نوامبر 2019

با کارت اقامت موقت اروپای شنگن می توان در اروپا تحصیل رایگان انجام داد؟

    20 نوامبر 2019

    زمانی اقامت موقت کشوری را دریافت می کنید می توانید در صورت پذیرش در آن دانشگاه تحصیل کنید.

26 ژانویه 2020

سلام
تفاوت دریافت کارت اقامت موقت با دائم اروپا چیه؟

    26 ژانویه 2020

    سلام

    ابتدا اقامت موقت را دریافت می کنید که قابل تمدید است بعد از اقامت موقت، می توانید برای اقامت دائم درخواست بدهید.

23 فوریه 2020

آیا با کارت اقامت پنج ساله کشور پرتغال میشود در کشور دیگری کار پیدا کرد بعنوان مثال آلمان

    7 آوریل 2020

    برای اینکه بتوانید در کشوری به صورت قانونی کار کنید و یا استخدام شرکتی شوید باید ویزای کار آن کشور را داشته باشید.

11 آگوست 2022

آیا با کارت اقامت محصلی کشور ایتالیا میتوانیم از یک کشور دیگر اروپایی پرواز بر خارج از اروپا مثل کشور های آسیایی داشته باشیم

    14 آگوست 2022

    رشاد عزیز سلام
    از نظر قانونی با داشتن اقامت موقت (یا دائم) هر کدوم از کشورهای شنگن، شما می‌تونید از سایر کشورها ورود و خروج داشته باشید.
    با وجود این، اگر اقامت تحصیلی شما شرط حضور دارد، پیشنهاد ما این هست که از کشور ایتالیا ورود و خروج‌های خودتون رو انجام بدید که در سال‌های بعد برای تبدیل اقامت موقت به دائم دچار چالش نشید.

7 ژانویه 2023

سلام ممنون از اطلاعات خوبتون
دوتا سوال داشتم
آيا ميشه با کارت اقامت موقت یکساله (تحصیلی) کشور پرتغال
از دانشگاه دیگه ای توی کشورهای اتحادیه و یا کشور انگلستان یا آمریکا پذیرش بگیرم و برم .
سوال دوم هم اگر برای پدر و مادر بالای ۶۰ سال از طریق الحاق کارت اقامت موقت پرتغال بگیرم، بعد از صدور کارت می تونند برای زندگی به کشور آلمان برند
راهکارش چیه

    8 ژانویه 2023

    محمد عزیز سلام
    ممنون از محبتت
    در خصوص سوال اول، بهتر هست که این مورد رو با موسسات تحصیلی معتبر مطرح کنید تا بتونید اطلاعات دقیق‌تری دریافت کنید.
    در خصوص مورد دوم، هر فردی با داشتن اقامت یکی از کشورهای عضو شنگن می‌تونه برای ۹۰ روز در سایر کشورهای شنگن زندگی کنه ولی اگر هدف اقامت طولانی‌تر از بازه زمانی ۹۰ روزه هست، باید اقامت کشور دوم دریافت بشه.

12 ژانویه 2023

وقتتون بخیر، من کارت اقامت موقت لهستان را دارم که اعتبار سه سال دارد ( از طریق تحصیلی گرفتم) میخواستم بدونم در این صورت من اگه بخوام ویزای امریکا یا کره جنوبی … بگیرم شرایط برام اسون تره یا فرقی نمیکنه؟ چون که پاسپورت ایرانی داردم
با تشکر از شما

    15 ژانویه 2023

    رز عزیز سلام
    داشتن ویزای شنگن یا اقامت کشورهای اروپایی به صورت کلی تاثیر مثبتی برای اخذ ویزای کشورهایی مثل آمریکا، کانادا و … داره.
    با وجود این، باید در نظر داشته باشید که با توجه به نوع اقامتی که دارید، میزان این تاثیرگذاری متفاوت هست و به صورت کلی، این تاثیر گذاری غیر مستقیم هست یعنی اینکه داشتن ویزا/اقامت، به عنوان شروط اخذ ویزای آمریکا ثبت نشدن.