اثبات درآمد ثابت در اخذ اقامت از طریق تمکن مالی

استودیو سایرس - شمیم
دسته بندی : استودیو سایرس
: امتیاز شما به این مطلب
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

اخذ اقامت اروپا از روش های مختلفی چون تمکن مالی، سرمایه گذاری، کار آفرینی، مجوز کار و… صورت می گیرد، که ما در سایرس با توجه به شرایط زندگی شما در ایران، بهترین راه را به شما پیشنهاد می کنیم. در روش تمکن مالی یا خود حمایتی، شما می بایست ثابت کنید که در ایران درآمد کافی دارید، که این درآمد به حضور شما در ایران وابسته نیست. همچنین در بین پکیج های تمکن مالی در کشور های مختلف اروپایی، تمکن مالی یونان با توجه به شرایط و الزاماتش طرفداران بیشتری دارد. چرا که نگهداری آن هم  کم هزینه تر و هم آسان تر از تمکن مالی دیگر کشور های اروپایی است.

در روش خود حمایتی، شما به عنوان سرپرست باید با توجه به تعداد نفرات خانواده، درآمد ثابت ماهیانه ارائه کنید، که این درآمد می تواند از طریق اجاره ملک، سود سپرده، حقوق بازنشستگی و یا هر درآمد دیگری که به حضور شما در ایران ندارد، باشد.

استودیو سایرس امروز به صورت اختصاصی به توضیح عبارت اثبات درآمد ماهیانه در پکیج های تمکن مالی یا خود حمایتی، در پروسه اخذ اقامت اروپا می پردازد. شما هم در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می توانید مقالات اقامتی ما را مطالعه کنید و یا با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۰۲۱۳۸۱ تماس بگیرید تا پس از مشاوره تلفنی با کارشناسان ما، در صورت تمایل در یک جلسه حضوری در سایرس، به صرف یک فنجان قهوه، مهمان ما باشید.

دیدگاه کاربران

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید