منظور از خرید بیزینس در اروپا چیست؟

معنای خرید بیزنس در اروپا
دسته بندی : اقامت آلمان
: امتیاز شما به این مطلب
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

موفقیت در هر کاری به خصوص تجارت به دو نکته بستگی دارد.  سرعت عمل بیشتر از رقبا و داشتن گردش مالی بالا.   خرید شرکت آماده یکی از بهترین روش ها برای ورود به بازارهای جدید است. اگر هدف شما ورود به بازارهای اتحادیه اروپاست خرید بیزنس آماده می‌تواند یکی از انتخاب‌های شما باشد که مزایا و معایب خود را دارد که در ادامه به آنها شاره خواهیم کرد. در ادامه با موسسه حقوقی سایرس همراه باشید.

خرید بیزنس در اروپا، راهی به سوی گرفتن اقامت اروپا

بیزنس می‌تواند یک شرکت یا یک کسب و کار مانند یک مغازه و یا رستوران باشد. آنچه خریداری می کنید در اصل نام، مجوز و فهرست مشتریان آن کسب و کار است نه ملک آن. بیزنس آماده یعنی شرکتی که مجوز تجاری و شماره مالیاتی خود را اخذ کرده باشد. شرکت مورد نظر باید شماره مالیاتی اتحادیه اروپا را داشته باشد. می‌توانید از روز بعدی که شرکت را خریداری کردید، تراکنش‌های مالی را به راحتی انجام دهید. این ویژگی می‌تواند سرعت فعالیت شما را به اندازه قابل توجهی بالا ببرد زیرا برای دریافت شماره مالیات حداقل به سه هفته زمان نیاز دارد.

اقامت اروپا با خرید بیزنس آماده

برای خرید بیزینس فعال در اروپا ابتدا باید مشخص کنید که در کدام حوزه می‌خواهید فعالیت کنید و سپس در مورد کارآمدی و آینده‌دار بودن آن کسب و کار در کشور مورد نظرتان تحقیق کنید. بهتر است در کلیه مراحل پیش از هرگونه اقدام با مشاوران صحبت کنید. اگر به دنبال راه های دیگری برای رسیدن به اقامت اروپا می گردید، پیشنهاد می کنیم نگاهی به اقامت سرمایه گذاری اسپانیا نیز داشته باشید.

اخذ اقامت پیش‌شرط خرید بیزنس در اروپا

برای ثبت شرکت در اروپا و آغاز فعالیت قانونی باید اقامت این کشور را اخذ کنید. میزان سرمایه بسته به قوانین هر کشور متفاوت است. ابتدا اجازه موقت برای متقاضی صادر می‌شود. قوانینی مانند میزان سودآوری شرکت، پرداخت بیمه و مالیات، استخدام نیرو، نداشتن سابقه کیفری و زندگی در کشور مورد نظر از مواردی هستند که برای تمدید اقامت باید به آن‌ها توجه کنید.

اقامت از طریق خرید بیزنس در اروپا چه توجیهی دارد؟

خرید بیزنس آماده مزایای بسیاری دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد. خرید شرکتی با سابقه درخشان برای اخذ وام بانکی و ورود به مزایده های دولتی و حتی اخذ کارت‌های اعتباری برای شرکت شانس بیشتری دارد. بسیاری از شرکت‌ها تمایل دارند با شرکت‌های قدیمی‌تر روابط تجاری داشته باشند. داشتن سابقه درخشان و طولانی اهمیت زیادی دارد زیرا باعث اعتبار کسب و کار شما می شود. پروسه خرید شرکت آماده در برخی کشورها آسان‌تر است.

خرید شرکت در اروپا برای اقامت

مزایای خرید بیزنس در اروپا

یکی از روشه‌ای اخذ اقامت یک کشور، ثبت شرکت در آن کشور است. اگر فردی علاقه‌مند به آغاز تجارت و یا کسب و کار خود در کشوری اروپایی باشد، می‌تواند با خرید یک کسب و کار فعال یا بیزینس آماده  از مزایای زیادی استفاده کند. برخی از امتیازهای خرید بیزنس در اروپا عبارتند از:

  • ورود سریع‌تر به بازارهای تجاری
  • در دسترس بودن نیروی کار متخصص
  • عدم نیاز به اطلاعات زیاد در زمینه مسائل اداری مانند پروسه مالیات
  • فرآهم بودن گواهی نامه‌ها و مدارک معتبر مورد نیاز
  • ریسک‌پذیری کمتر

در این بخش از مقاله پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر نگاهی به مقاله اقامت خودحمایتی موناکو، به عنوان یکی از کشور های مناسب برای اقامت دائم اروپا، داشته باشید.

معایب خرید بیزنس در اروپا

پیش از خرید شرکت حتما با متخصصین این کار مشورت کنید زیرا برخی شرکت‌ها مبالغ بالایی به بانک و یا دولت بدهی دارند. خرید این نوع شرکت‌ها تنها موجب ایجاد مشکلات جدی برای متقاضی می‌شود.

مهاجرت به اروپا با خرید یک شرکت

آشنایی با مراحل خرید بیزنس در اروپا

در نظر داشته باشید که قبل از هرگونه اقدام بهتر است با کارشناسان و وکلای مجرب این حوزه مشورت کنید. برای خرید شرکت آماده مراحل مختلفی را باید سپری کنید که ما برای آگاهی بیشتر شما تنها به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد:

  • انتخاب حوزه فعالیت و شرکت مورد نظر
  • انجام کاغذ بازی‌های لازم برای انتقال مجوز تجاری و شماره مالیاتی
  • انتقال سهام سرمایه و مدیریت
  • ثبت آدرس شرکت
  • انجام امور مربوط به حساب بانکی واخذ کارت اعتباری
  • تغییر نام شرکت در صورت تمایل
  • اخذ گواهی کیفیت
موارد لازم برای خرید بیزنس در اروپا

اروپا مقصدی جذاب برای بسیاری از سرمایه‌گذاران است. از یک طرف فرصت‌های تجاری متعدد از طرفی دیگر ثبات اقتصادی، یکپارچگی و دسترسی به طیف گسترده‌ای از مشتریان بر جذابیت‌های کسب و کار در اروپا می‌افزاید. ولی زمانی که باید از بین ۲۸ کشور اروپایی، مقصدی را برای خود انتخاب کنیم کار کمی پیچیده و شاید نگران کننده می‌شود. قطعا شما هم می‌خواهید بهترین گزینه را انتخاب کنید. معمولا بهترین گزینه برای آغاز کسب و کاری کشوری است که روابط تجاری خوب و گسترده ای با سایر کشورهای اروپا و جهان داشته باشد.

به یاد داشته باشید که برای آغاز کسب و کار و گسترش تجارت خود در کشوری دیگر به اخذ اقامت آن کشور نیازمندید. با اخذ اقامت آن کشور می‌توانید از امکانات شهروندی و تجاری مختلفی بهره‌مند شوید. آغاز کسب و کار هر کشور قوانین خاص خود را دارد، بنابراین برای انتخابی آگاهانه با مشاورین مجموعه حقوقی سایرس تماس گرفته و از اطلاعات به روز اقامتی آگاهی پیدا کنید. در پایان از شما دعوت می کنیم به اقامت تمکن مالی یونان نیز به عنوان یکی از سریعترین راه های اخذ اقامت اروپا نگاهی داشته باشید.

دیدگاه کاربران

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

2 نوامبر 2019

با خرید بیزینس در اروپا می توان برای دو خانواده اقامت اروپا گرفت؟ یعنی دو شریک بتوانند همزمان اقامت اروپا بگیرند؟

2 نوامبر 2019

در صورتی که به روش خرید بیزینس در اروپا اقامت اروپا بگیریم، برای نگه داری اقامت باید شرط حضور و زندگی در اون کشور رو رعایت کنیم؟

    3 نوامبر 2019

    قوانین کشورها در این نوع اقامت با هم متفاوت هستند و معمولا در پکیج های اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت، شرط حضور پررنگ وجود دارد.