خرید ملک در پرتغال، بهترین راه مهاجرت به اروپا

خرید ملک در پرتغال
دسته بندی : اقامت آلمان
: امتیاز شما به این مطلب
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

پرتغال یکی از جذاب ترین کشورهای اروپایی است. طبیعت بکر و آرام پرتقال در کنار امکان سفر به تمامی کشورهای عضو پیمان شینگن، دریافت ویزای پرتقال را بسیار جذاب کرده است. این کشور در سال های اخیر شرایط دریافت اقامت را بسیار تسهیل کرده است. از جمله این برنامه ها می توان به خرید ملک در پرتغال اشاره کرد. در ادامه این مقاله می خواهیم به بررسی شرایط خرید ملک و اخذ اقامت پرتغال بپردازیم. در ادامه همراه موسسه حقوقی سایرس باشید.

پرتغال، کشوری کهن با جذابیت های فراوان

پرتغال یکی از قدیمی ترین کشورهای اروپایی است. این کشور هر ساله به واسطه جذابیت های فراوان گردشگری، میزبان تعداد زیادی گردشگر است. از طرف دیگر شرایط ویژه پرتغال برای جذب مهاجرین، این کشور کوچک را به بهشتی برای دریافت اقامت اروپا تبدیل کرده است.

همه چیز درباره خرید ملک در پرتغال

برنامه اخذ اقامت با خرید ملک در پرتقال به چه صورت است؟

دولت پرتغال چند سال قبل برنامه ای را برای خرید ملک در ازای اخذ اقامت ارائه کرد. در این روش، فرد خارجی می تواند با ۵۰۰ هزار یورو سرمایه گذاری در بخش املاک، اقامت پرتغال را به دست آورد. این برنامه پرتقال را در کنار یونان برای ایرانیان به بهشت اقامتی تبدیل کرده است.  چراکه در این شیوه نیازی به اقامت دائم در پرتغال نیست. همچنین هیچ شرایطی برای تسلط بر زبان یا مدرک تحصیلی خاصی نیز وجود ندارد.

هزینه خرید ملک در پرتغال چقدر است؟

برنامه خرید ملک پرتغال در کنار اقامت سرمایه گذاری اسپانیا، بهترین شرایط را برای سرمایه گذاری مناسب فراهم کرده است. حداقل سرمایه مورد نیاز برای خرید ملک نزدیک به ۳۰۰ هزار یورو است. البته این هزینه صرفا برای خرید ملک می باشد. در ادامه نگاهی به رایج ترین قیمت های ملک در پرتغال داریم.

محله های مختلف با قیمت های متفاوت

معمولا شهر لیسبون یکی از اولین انتخاب های متقاضیان دریافت اقامت پرتغال از طریق خرید ملک است. قیمت محله های این شهر با یکدیگر متفاوت است. عواملی مثل نزدیکی به مرکز شهر، دسترسی به مترو و نوع بنا بر روی قیمت تاثیر گذار است. اما می توان با مبلغی بین ۳۰۰ تا ۳۵۰ هزار یورو یک آپارتمان ۱۲۰ متری تهیه کرد. اما در محله های گران تری مانند Tomar  امکان خرید ملک با قیمتی نزدیک به ۴۰۰ تا ۴۵۰ هزار یورو وجود دارد.

خرید ملک در پرتغال و اخذ اقامت

فرآیند خرید ملک در پرتغال به چه صورت است؟

متقاضیان بایستی ابتدا به صورت توریستی به پرتغال سفر کنند. پس از مشورت با مشاورین املاک و بازدید از پروژه های املاک در دسترس، اقدام به خرید ملک کنند. فروشنده در این مرحله قرارداد خرید را تنظیم می کند. خریدار نیز با مراجعه به دفاتر مالیاتی یک کد مالیاتی دریافت می کند. از طریق این کد امکان انتقال پول ملک به حساب فروشنده وجود دارد. پس از اتمام خرید بایستی هزینه های بیمه، وکیل و اسناد نیز به صورت جداگانه پرداخت شود.

پس از چه مدت اقامت پرتغال را به دست می آوریم؟

کسانی که به دنبال خرید خانه در پرتغال هستند، معمولا به این سوال مواجه می شوند که پس از چه مدت امکان دریافت اقامت وجود دارد. افرادی که اقدام به خرید ملک می کنند، در ابتدا ویزای موقت را به دست می آورند. پس از گذشت ۵ سال از زمان اقامت نیز، امکان دریافت اقامت دائم پرتغال وجود دارد.

سرمایه گذاری و اخذ اقامت اترش

آیا همه می توانند اقدام به خرید ملک در پرتغال کنند؟

دولت پرتغال برای خرید ملک شرایط خاصی را نگذاشته است. در حقیقت همه کسانی که توان مالی برای خرید خانه در پرتغال را دارند، می توانند به راحتی در این کشور اقدام به خرید ملک کنند. از طرف دیگر مدت زمان ۵ ساله برای اعطای اقامت دائم نیز بیشتر به این خاطر است که متقاضی بتواند با فرهنگ پرتغال به طور کامل آشنا شده و به راحتی با مردم ارتباط برقرار کند.

نگاهی به مزایا و معایب خرید ملک در پرتغال

خرید ملک در پرتغال مزایای زیادی دارد. در این روش به سادگی می توان اقامت موقت را به دست آورد. از طرف دیگر با ویزای پرتقال می توان به تمامی کشورهای اروپایی سفر کرد. همچنین پرتقال کشوری خوش آب و هوا برای زندگی است که می تواند نوید بخش یک زندگی تازه باشد. اما اقامت از طریق خرید ملک در پرتغال معایبی هم دارد. این روش برای همگان مناسب نیست چون هزینه بالایی دارد. از طرف دیگر متقاضی برای زندگی در پرتغال بایستی زبان این کشور را یاد بگیرد که ممکن است برای همه افراد راحت نباشد. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم برای آشنایی با نحوه دریافت اقامت سایر کشورهای اروپایی به مقاله  ویزای کاری آلمان مراجعه بفرمایید.

مزایای خرید ملک در پرتغال

خرید ملک در پرتغال، به زندگی مدیترانه ای سلام کنید

در این مقاله به بررسی شرایط خرید ملک در پرتغال و دریافت اقامت پرداختیم. این روش جذابیت های زیادی دارد و می تواند به سادگی متقاضی را به ویزای دائم اروپا برساند. در انتهای مقاله از شما دعوت می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های اعلام شده در سایرس تماس حاصل کنید. موسسه حقوقی سایرس افتخار دارد امکان دریافت اقامت اروپا را از طریق تمکن مالی اروپا، اقامت سرمایه گذاری اروپا، ویزای کارآفرینی، ثبت شرکت و همچنین اقامت از طریق مجوز کار فراهم کرده است. همکاران ما در تمامی مراحل دریافت اقامت اروپا همراه شما هستند.

دیدگاه کاربران

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

21 ژوئن 2020

شرایط اقامت پرتغال از طریق خرید ملک چطوریه؟

    21 ژوئن 2020

    برای اینکه بتوانید از طریق خرید ملک، اقامت پرتغال را اخذ کنید باید ملکی به ارزش ۵۰۰ هزار یورو و یا ۳۵۰ هزار یورو و یا ۲۸۰ هزار یورو خریداری کنید.

21 ژوئن 2020

اقامت پرتغال از طریق خرید ملک چند سال اعتبار داره؟

    21 ژوئن 2020

    با خرید ملک در پرتغال ابتدا اقامت یک ساله که در پروسه های ۲ ساله قابل تمدید است را دریافت خواهید کرد. بعد از ۵ سال می توانید برای اقامت دائم درخواست بدهید.