راحت‌ترین کشور برای مهاجرت ایرانیان کجاست؟

برترین کشورها برای مهاجرت ایرانیان
: امتیاز شما به این مطلب
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

هزاران سال است که مردم سراسر جهان به کشورهای مختلف مهاجرت می کنند. آنها به دلایل مختلفی اقامت کشورهای مختلف را اخذ می کنند که به شرح زیر است: یافتن شغلی بهتر، پیدا کردن فرصت های شغلی مختلف، کار در شرکت های معتبر، زندگی در کشوری که با سبک زندگی آنها منطبق است، تحصیل و برای ازدواج. باید موارد زیادی را پیش از مهاجرت و اخذ اقامت اروپا مد نظر قرار دهید. تردد روزانه، سبک زندگی شما و خانواده، سیستم بهداشت و درمان تحت تاثیر این مهاجرت قرار می گیرد.

شرایط پذیرش اقامت اتباع ایران در کشورهای اروپایی

آلمان با ثبات‌ترین کشور برای مهاجرت ایرانی‌ها

ثبات اقتصادی، امکانات رفاهی بالا و وجود فرصت های شغلی باعث شده تا عده زیادی تمایل به مهاجرت و اخذ اقامت آلمان را داشته باشند بخصوص افرادی که برای گسترش کسب و کار خود و یا یافتن کار بهتر تلاش می کنند. در حال حاضر ۱۲ درصد از جمعیت آلمان را مهاجران تشکیل می دهند. اگر در حرفه خود تخصص، دانش و تجربه کافی دارید برای اخذ اقامت بلوکارت آلمان اقدام کنید. یکی از مهمترین ویژگی های این پکیج اخذ اقامت دائم در مدت ۲۱ ماه است.

برای اخذ اقامت بلوکارت آلمان باید مدرک حداقل لیسانس و سابقه کاری مرتبط با مدرک خود داشته باشید. البته اگر قصد تاسیس شرکت خود را دارید با وجود بستر بسیار مناسب، این کشور گزینه بسیار خوبی برای شما خواهد بود. پاسپورت آلمان در رتبه‌بندی جهانی رتبه سوم را به خد اختصاص داده است. دارندگان پاسپورت آلمان می‌توانند برای ورود به تنها ۳۱ کشور دنیا به اخذ ویزا نیاز دارند.

مناسب‌ترین کشور برای مهاجرت ایرانیان

یونان ایده‌آل برای مهاجرت ایرانیان

یکی از محبوب ترین و زیباترین مقاصد گردشگری در جهان یونان و عده بسیاری برای اخذ اقامت یونان اقدام می کنند. این کشور منحصر به فرد جزو ۲۰ کشور برتر جهان در زمینه گردشگری است. تمدن غرب و دموکراسی از این کشور آغاز شد. با وجود آب و هوای خوب، هزینه های زندگی پایین، امنیت بالا، استانداردهای بالای زندگی و مردمی صمیمی به رویای خیلی ها تبدیل شده است. اگر به دنبال لذت بردن از زندگی هستید قطعا یونان را انتخاب کنید. یونان یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین برنامه های اقامتی از طریق گلدن ویزا را معرفی کرده است.

در این روش ۳ خانواده می توانند به صورت همزمان اقامت خود را دریافت کنند. در این روش بر خلاف کشورهایی مانند اسپانیا و پرتغال متقاضی نیازی به زندگی در یونان را ندارد. بنابراین اگر می خواهید کسب و کار خود را در ایران داشته و همچنان اقامت اروپا را داشته باشید، یونان بهترین مقصد برای شما خواهد بود. یکی از راحت ترین و سریع ترین روش اخذ اقامت اروپا، پکیج تمکن مالی یونان است. می توانید در مدت زمانی کوتاه اقامت اوپا را اخذ کنید و از کلیه امکانات اجتماعی ان کشور استفاده کنید.

اسپانیا کشوری مناسب برای مهاجرت ایرانیان با شرط پررنگ حضور

مهاجران از کیفیت زندگی در اسپانیا رضایت دارند. هزینه های زندگی نسبتا پایین عامل مهم دیگری در مهاجرت به این کشور است البته چالش هایی برای پیدا کردن کار در این کشور وجود دارد. بهترین راه برای اقامت اسپانیا از طریق تمکن مالی و سرمایه گذاری و خرید ملک است ولی به یاد داشته باشید که برای تمدید اقمت اسپانیا باد در آن کشور زندگی کنید.

پرطرفدارترین شهرها و کشورها از نظر ایرانیان

رضایت ۸۰ درصدی مهاجران از شرایط اقتصادی بلغارستان

این کشور برای استارت آپ ها مناسب است. شرکت های جدید در صنایع مختلف در حال شکل گیری هستند. بسیاری این کشور را قطب استارت آپ‌ها می‌دانند ولی علت مهاجرت مردم به این کشور این مسئله نیست. مردم به خاطر دلایل مالی به بلغارستان سفر می کنند. ۷۹ درصد مهاجران از وضعیت مالی این کشور رضایت دارند. ین کشور از نظر هزینه های زندگی رتبه سوم را به خود اختصاص داده است. همچنین شرکت های بین المللی مهمی در بلغارستان وجود دارند. این کشور در شاخص کار در خارج جزو ۱۰ کشور برتر نیست ولی در زمینه چشم انداز شغلی رتبه هفتم را به خود اختصاص داده است.

نیوزیلند و فرصت های بیشمار برای مهاجرت کارآفرینی ایرانیان

ممکن است بسیاری از مردم به خاطر فیلم ارباب حلقه ها به این کشور سفر کنند ولی دلایل متعدد دیگری نیز برا سفر به این کشور وجود دارد. این کشور در زمینه تعادل در کار و زندگی شخصی بین ۱۰ کشور برتر جهان است و فرصت های خوبی برای کارآفرینان وجود دارد.

بهترین راه اخذ ویزا یا دریافت اقامت برای ایرانیان

در روش‌هایی مانند روش تحصیلی و کاری، ابتدا ویزای آن کشور را دریافت می کنید، سپس باید برا دریافت اقامت مراحلی را طی کنید یا با اتمام تاریخ اعتبار ویزا به کشور خود بازگردید اما در پکیج های دریافت اقامت از همان ابتدا به شما کارت اقامت موقت اروپا (TRP) اعطا می شود. در برنامه های اقامتی معمولا  بعد از ۵ سال اقامت شما به اقامت دائم تبدیل می‌شود. دارندگان اقامت اروپا می‌توانند از وام‌ها و تسهیلات بانکی برخوردار شوند، ملک و خودرو بخرید و حساب بانکی داشته باشند. معمولا سه تا پنج سال بعد از دریافت اقامت دائم، با رعایت قوانین و در صورت قبولی در آزمون های مربوطه می‌توانید پاسپورت آن کشور را دریافت کنید.

پذیرش مهاجران در بهترین کشورهای اروپا

بهترین‌ کشورهای اروپایی برای مهاجرت تحصیلی ایرانی‌ها

در حال حاضر متقاضیان ایرانی می‌توانند برای پذیرش در کشورهای اروپایی اقدام کنند. برای اخذ ویزای تحصیلی هر دانشگاه باید مدارک لازم را به دقت آماده کنید و شرایط لازم برای تحصیل را نیز داشته باشید. اما اخذ پذیرش دانشگاهی به معنای دریافت ویزای تحصیلی نیست و برای مهاجرت تحصیلی باید به سفارت آن کشور مراجعه کنید و در صورتی که واجد شرایط باشید، ویزای شما صادر خواهد شد. برخی کشورهای اروپایی، به ایرانیان راحت تر ویزای تحصیلی می دهند که عبارتند از:

  • مجارستان
  • فرانسه
  • اسپانیا
  • آلمان
  • اتریش

مهاجرت کاری آسان به اروپا برای ایرانیان

اگر از طریق کاری قصد مهاجرت به اروپا را دارید آلمان کشوری است که پکیج های متنوعی را ارئه می دهد حتی می توانید از طریق ویزای جستجوی کار وارد آلمان شوید. این ویژگی را همه کشورها در اختیار اتباع خارجی قرار نمی دهند. برای اخذ اقامت اروپا از طریق تمکن مالی، کارافرینی، بلوکارت و سرمایه گذاری و خرید ملک با سایرس در تماس باشید.

راحت ترین کشور برای مهاجرت ایرانیان کجاست؟

آلمان به واسطه ثبات اقتصادی، امکانات رفاهی بالا و وجود فرصت های شغلی گزینه مناسبی برای مهاجرت ایرانیان است و در حال حاضر ۱۲ درصد از جمعیت آلمان را مهاجران تشکیل می دهند.

بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت کارآفرینی ایرانیان کجاست؟

نیوزلند به واسطه تعادل در کار و زندگی شخصی بین ۱۰ کشور برتر جهان است و یکی از بهترین گزینه های ممکن برای مهاجرت کارآفرینان ایرانی است.

بهترین کشور اروپایی به لحاظ اقتصادی برای مهاجرت ایرانیان کجاست؟

در بین تمامی کشورهای اروپایی برای مهاجرت ایرانیان، کشور بلغارستان با رضایت ۸۰ درصدی در بین افراد روبرو بوده است و مقصد مناسبی برای مهاجرت است.

دیدگاه کاربران

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

23 ژوئن 2020

سلام و عرض ارادت
جسارتا برنامه ایی برای رانندگان کامیون هم دارید؟

    21 اکتبر 2020

    وقت بخیر

    باید به مراکزی که از طریق ویزای کاری اقدام می کنند مراجعه کنید.

9 جولای 2020

سلام وقت بخیر
من می خام اقامت سرمایه گذاری اروپا را بگیرم. ممنون میشم در خصوص خدماتتون راهنمایی ام کنید. از کجا باید شروع کنم؟ هزینه وکالت موسسه سایرس حدودا چقدر هست؟

    10 جولای 2020

    سلام دوست عزیز
    برای اطلاع از شرایط دریافت اقامت اروپا با شماره های سایت تماس بگیرید تا همکاران ما با توجه به شرایط شما، بهترین اطلاعات و راهنمایی را در اختیار شما قرار دهند.

9 جولای 2020

سلام من مهندس مکانیک هستم. میخاستم ببینم برای دریافت بلوکارت آلمان باید چه شرایطی داشته باشم؟ سابقه کاری مهم هست یا نه؟ ممنون میشم برام بیشتر توضیح بدید.

    10 جولای 2020

    سلام دوست عزیز
    برای اطلاع دقیق از شرایط دریافت ویزای بلوکارت آلمان با شماره های اعلام شده در سایت سایرس تماس حاصل کنید. همکاران ما اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار می دهند.

      8 دسامبر 2020

      بهترین راه مهاجرت به نیوزیلند ..خودم فوق لیسانس حسابداری ..خانمم دکترای زیست گیاهی ..با یک بچه .. سن هر دومون ۴۲ . خانمم هیات علمی پیام نور ..خودم کارمند بانک ..سرمایه حدود ۲ میلیارد تومن ..پیشاپیش ممنون از راهنمایی شما

        18 ژانویه 2021

        لطفا هدفتون را از اقامت اروپا عنوان کنید؟ دلیل انتخاب نیوزیلند چیست؟

22 سپتامبر 2020

سلام میخواستم بدونم ک برایه بازگشت ب ایران حتما باید تابعیت بگیری یا با اقامت میشه برایه چند روز ب ایران سفر کرد

    13 اکتبر 2020

    با توجه به اینکه شما از روش های کاملا قانونی برای اقامت کشور مد نظر اقدام می کنید؛ می توانید به راحتی به کشور خود سفر کنید. با دریافت اقامت موقت و با رعایت قوانین کشور مقصد می توانید به راحتی به ایران سفر کنید.

21 ژانویه 2023

سلام
من و همسرم تصمیم گرفتیم که اقامت اروپا رو بگیریم و می‌خوایم پدر مادرهامون رو هم با خودمون ببریم، چه روشی رو برای ما پیشنهاد می‌کنید که کمترین هزینه رو داشته باشه؟

    22 ژانویه 2023

    پیمان عزیز سلام
    بهترین روش اخذ اقامت برای شرایط شما، اخذ اقامت از طریق گلدن ویزا یونان هست که شما با یک سرمایه‌گذاری می‌تونید برای هر ۳ خانواده اقامت دائم بگیرید.
    در صورتی که تمایل به دریافت مشاوره داشته باشید، می‌تونید با شماره ۰۲۱۲۵۷۴۱ تماس بگیرید.