رکورد مسافرت های بین المللی و دریافت اقامت خواهد شکست

تردد آسان با اقامت اروپا
دسته بندی : اخبار
: امتیاز شما به این مطلب
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

یکی از صنایعی که پس از پاندمی کرونا به شدت مورد هجوم قرار گرفت، حوزه گردشگری و سفرهای بین المللی بود. حالا اما روند رو به رشد واکسیناسیون و کاهش شیب آمار مبتلایان در جهان، نوید بخش بازگشت به زندگی عادی و بدون محدودیت‌های ناشی از ویروس کوید۱۹ بویژه در حوزه سفرهای بین المللی است.
طبق آخرین گزارش یاتا، با وجود شرایط دشواری که برخی از کشورها به دلیل همه گیری ویروس کرونا تجربه می‌کنند، بسیاری از مسافران همچنان مشتاق سفرهای کوتاه مدت و بلند مدت هستند.
بر اساس اعلام IATA’s ، امسال تعداد مسافرانی که قصد گذراندن تعطیلات خود را در کشورهای دیگر دارند افزایش می‌یابد و این تعداد هر سال افزایش خواهد داشت به طوریکه تا سال ۲۰۳۰ تعداد مسافران جهانی به چیزی حدود ۵٫۶ میلیارد خواهد رسید. در این گزارش آمده است:
• انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۱ ، تعداد مسافران بین المللی در مقایسه با سال ۲۰۱۹ به ۵۲ درصد برسد.
• انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۲ ، تعداد مسافران بین المللی تا ۸۸ درصد در مقایسه با قبل از همه گیری بهبود یابد.
• انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۳ تعداد مسافران بین المللی از قبل از همه گیری (۱۰۵ درصد) فراتر رود.

ویلی والش ، مدیر کل یاتا، در این خصوص تاکید کرد: کشورها در حال حاضر در دشوارترین و جدی‌ترین بحران تاریخ قرار دارند ولی من به صنعت آینده هواپیمایی خوش بین هستم. چرا که افزایش تعداد افراد واکسینه شده و پیشرفت در آزمایش‌های پزشکی باعث تردد آسان در ماه‌های آینده خواهد شد. هنگامی که این اتفاق بیفتد، مردم دوباره به سفر می‌روند.
وی افزود: بازگشایی مرزها نیازمند حذف اقدامات قرنطینه‌ای و مدیریت دیجیتالی گواهینامه‌های واکسیناسیون و آزمایش است. عبور از این چالش‌ها در گرو همکاری مشترک دولت‌ها و صنعت حمل و نقل بین‌المللی است. اکنون هواپیمایی‌ها آماده‌اند اما من اقدامات سریعی در این خصوص از سوی دولت‌ها نمی‌بینم.
والش با تاکید بر اینکه خسارات ناشی از همه گیر ویروس کرونا برای سال های آینده احساس خواهد شد افزود: با همه این شرایط یاتا اعلام کرده که به دلایل زیر مردم برای سفرهای بین المللی برنامه ریزی می کنند:
• احتمال بازگشایی مرزها با افزایش فوری رزروها
• مسافران در دوره قرنطینه پس انداز داشته‌اند
• میزان واکسیناسیون در کشورهای پیشرفته تا سه ماهه سوم سال ۲۰۲۱ از ۵۰ درصد جمعیت فراتر می رود.

مدیر کل یاتا در پایان اظهار داشت: با توجه به موارد گفته شده و پیش بینی‌ها، در آینده‌ای نزدیک صنعت هواپیمایی رشد خواهد کرد زیرا شهروندان می‌خواهند سفر کنند و “ما باید بتوانیم به طور پایدار این تقاضای مصرف کننده را برآورده سازیم.”
بر اساس این گزارش با توجه به رفع محدودیت‌های سفرهای بین المللی و باز شدن خط اداره‌های مهاجرت کشورهای اروپایی مطمئنا اقبال زیادی برای تردد راحت و زندگی بدون دغدغه در اروپا به وجود خواهد آمد. اقداماتی که در سال گذشته با وجود همه محدودیت‌ها با شرایط خاصی چون خرید آنلاین ملک در اروپا و تمدید کارت‌های گذشته بدون نیاز به حضور افراد در ادارات توسط وکلای مهاجرتی انجام شد. باز شدن خط مسافرت‌های بین‌المللی و سفارت خانه ها یعنی سفر‌های متعدد یعنی امکان سرمایه گذاری در کشورها که افزایش مسافران بین‌المللی موجب افزایش متقاضیان برای اخذ اقامت اروپا خواهد شد. در این بین با توجه به اشتیاقی که وجود دارد، افراد به دنبال راحت ترین و سریع ترین راه های برای اخذ اقامت می گردند که پیشنهاد ما در سایرس اخذ اقامت اروپا از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری در یونان است. اقامت اروپا از این طریق موجب صدور کارت اقامت دائم برای سرپرست، همسر، فرزندان و مادر و پدر سرپرست و همسرش خواهد شد.
البته تمکن مالی یونان و فرانسه و حتی بلوکارت آلمان نیز از جمله راه های سریع و مطمئنی است که می‌توان توسط آن به کارت اقامت اروپا رسید.

 

شماره تماس برای دریافت مشاوره رایگان ۰۲۱۲۵۷۴۱

دیدگاه کاربران

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید