شغل های پردرآمد در اسپانیا را بشناسید

شغل های پردرآمد در اسپانیا
دسته بندی : اقامت اسپانیا
: امتیاز شما به این مطلب
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

اسپانیا یکی از جذاب‌ترین مقاصد گردشگری دنیا است. بسیاری جدای از گردشگری، اسپانیا را به‌عنوان مقصدی برای ادامه زندگی در نظر می‌گیرند. شرایط ایده آل اقتصادی اسپانیا باعث شده که مشاغل این کشور درآمد بالایی را تجربه کنند. در این مقاله می‌خواهیم با ۵ تا از شغل های پردرآمد در اسپانیا آشنا شویم. در ادامه همراه موسسه حقوقی سایرس باشید.

اسپانیا، سرزمینی برای شغل‌های پردرآمد

اسپانیا در سال‌های اخیر شرایط اقتصادی متفاوتی را تجربه کرده است. پس از بحران اقتصادی، اقتصاد این کشور رو به بهبود است. از طرف دیگر اعطای اقامت از طریق اقامت سرمایه‌گذاری اروپا باعث شده که اسپانیا سرمایه زیادی را به‌طرف خود جلب کند. همه این مسائل دست‌به‌دست هم داده تا مشاغل مختلف در اسپانیا درآمد بالایی کسب کنند.

آشنایی با مشاغل پردرآمد اسپانیایی

۱-  پزشکی، داروسازی و دندان‌پزشکی، شغل‌های پردرآمد اسپانیا

در رتبه اول رشته‌های مرتبط با پزشکی در اسپانیا ازنظر درآمد حرف اول را می‌زنند. مشاغلی مثل پزشکی یا دندان‌پزشکی در اسپانیا با درآمد بین ۵ تا ۱۴ هزار یورو در ماه بیشترین درآمد معمول را در اسپانیا دارند. بسیاری از افراد هم به خاطر همین درآمد بالا به کشور اسپانیا سفر می‌کنند. جدای از درآمد مانند سایر نقاط دنیا، مشاغل مرتبط با پزشکی از وجه اجتماعی خوبی نیز نزد مردم برخوردار هستند.

۲- قضات و وکلا، سیستم قضایی پردرآمد اسپانیا

رتبه دوم بیشترین درآمد در اسپانیا مربوط به قضات و وکلا است. در اسپانیا وکلا و قضات درآمدی بین ۴ تا ۱۲ هزار یورو در ماه دارند. اگرچه نمی‌توان از سختی‌های شغل قضاوت و وکالت در اسپانیا غافل شد اما درآمد بالای این مشاغل باعث شده که بسیاری قضاوت و وکالت را شغل محبوب خود قلمداد کنند.

۳- شغل های مربوط به رشته مالی، پول‌ساز مثل تمام دنیا

در تمامی دنیا شغل‌هایی مرتبط با حسابداری و مدیریت مالی از پول‌سازترین مشاغل به‌حساب می‌آیند. در اسپانیا نیز مشاغل مرتبط با تخصص مالی درآمد بسیار بالایی دارند. درآمد این مشاغل عددی بین ۳ تا ۹ هزار یورو در ماه است. دانشگاه‌های ارائه‌کننده رشته‌هایی مثل مدیریت مالی نیز از استقبال بسیار خوبی برخوردار هستند. معمولاً فارغ‌التحصیلان این رشته‌ها در مشاغلی مثل مدیر بانک، مدیر سرمایه‌گذاری، کارگزار بیمه و مشاغلی ازاین‌دست مشغول به کار می‌شوند.

مشاغل پولساز در اسپانیا

۴- مدیر ارشد اجرایی، شغلی پردرآمد با مسئولیتی سنگین

شغل مدیر ارشد اجرایی نیز یکی دیگر از مشاغل پردرآمد در اسپانیا است. درآمد شغل مدیر ارشد اجرایی بین ۲ هزارتا ۸ هزار یورو در ماه است. البته این شغل مسئولیت سنگینی دارد. اما در کنار مسئولیت سنگین، درآمد بالا و شان اجتماعی مناسب باعث شده که بسیاری این شغل را به‌عنوان شغل ایده آل خود انتخاب کنند.

۵- استاد دانشگاه، شغل رویایی بسیاری از افراد

بسیاری از افراد شغل استادی دانشگاه را به‌عنوان شغل رویایی خود انتخاب می‌کنند. در اسپانیا نیز شغل استادی دانشگاه، یکی از پردرآمدترین مشاغل این کشور است. درآمد این شغل در اسپانیا بین ۲ تا ۶ هزار یورو است. البته این درآمد بسته به رشته تحصیلی و سابقه تدریس استاد نیز متفاوت است و می‌تواند بسیار بیشتر از اعداد ذکرشده باشد.

اسپانیا، مشاغل پولساز

صرفا با توجه به شغل مهاجرت نکنید

ممکن است با دیدن این لیست به این فکر بیفتید که این شغل ها می‌تواند تضمین‌کننده یک آینده بی دردسر در کشور اسپانیا باشد. اما یکی از بدترین و اشتباه ترین کارها مهاجرت صرفا به خاطر یک تخصص یا شغل است. پیشنهاد همیشگی ما این است که در مسیر مهاجرت فاکتورهای مختلفی را در نظر بگیرید. فاکتورهایی مثل درآمد، روش مهاجرتی و اطلاع از قوانین می تواند به انتخاب مسیر صحیح دریافت اقامت اروپا بینجامد.

(در این مسیر می‌توانید با مطالعه مقالات مختلف سایرس مثل اقامت تمکن مالی موناکو با قوانین اروپا برای دریافت اقامت آشنا شوید.)

آیا مهاجرت تحصیلی به اروپا بهتر است یا مهاجرت شغلی؟

هیچ پاسخ مشخصی به این سوال وجود ندارد. در حقیقت هر کس با توجه به شرایط خاص خود باید بهترین راه مهاجرت را انتخاب کند. در برخی موارد و برای بعضی از افراد مهاجرت کاری بهترین راه حل است. چراکه با داشتن ویزای کاری می‌توان به راحتی پس از ورود به اسپانیا یا هر کشور دیگری مشغول به کار شد. اما با این حال دریافت ویزای کاری معمولا دشوارتر از دریافت ویزای تحصیلی است. برای اطلاع از سایر روش های اخذ اقامت اروپا می توانید مطلب تمکن مالی یونان را مطالعه بفرمایید.

مهاجرت به اسپانیا با سایرس

در نظر داشته باشید که محتوای ارائه شده به جهت افزایش آگاهی شما عزیزان تهیه و تولید شده و اقامت کاری و اقامت جستجوی کار جزء خدمات ارائه شده توسط موسسه حقوقی سایرس نیست.

در صورتی که تمایل به اخذ اقامت اروپا، از روش‌های سرمایه‌گذاری، کارآفرینی، تمکن مالی و بلوکارت دارید، کارشناسان ما به صورت تخصصی و با ارائه مشاوره رایگان در کنار شما خواهند بود.

شماره تماس برای دریافت مشاوره رایگان ۰۲۱۲۵۷۴۱

دیدگاه کاربران

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید