تاثیر تغییرات قوانین مهاجرتی

استودیو سایرس - سارا
دسته بندی : استودیو سایرس
: امتیاز شما به این مطلب
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

تغییر قوانین در پروسه های زمان بر  یکی از عوامل اجتناب ناپذیر است. چرا که همه ارگان ها با توجه به شرایط اقتصادی و احتماعی و فرهنگی مرتب به به روز کردن قوانین در راستای اهداف تعریف شده خود هستند. در سازمان ها و ادارات مهاجرتی و اقامتی نیز با توجه به شرایط کشور ها و منطقه ها این قوانین امکان به روز شدن دارند. اما در اتحادیه اروپا این امر زیاد اتفاق نمی افتد و با توجه به اینکه قوانین آنها کاملا حساب شده و به روز است، هر چند سال یک بار تغییرات کوچکی در این خصوص وجود دارد که این امری طبیعی است. حال سوالی که مظرح می شود است که :

آیا با تغییر قوانین مهاجرتی در طول پروسه تغییری در روند پروسه متقاضی ایجاد میشود؟

تغییر قوانین مهاجرتی همیشه سوالات زیادی را با خود به همراه می آورد. در این مورد و برای ارائه پاسخ به این سوال ابتدا می بایست شرایط پروسه اقامتی بررسی شود. در صورتي كه پرونده در مرحله اقدام باشد، تغييرات در قوانین مهاجرتی، شامل شما هم ميشود. اما در صورتي كه روند دريافت اقامت اتفاق افتاده باشد، اين تغيير شرايط روي پرونده شما تاثير ندارد. براي مثال بهمن ماه سال ٩٤ صدور ويزاي تايپ D به منظور مجوز اقامت از طريق تمكن مالي يونان در سفارت يونان در ايران متوقف شد، اما پرونده هاي قبلي به راحتي امورات مربوط به تمديد و نگهداري اقامت را انجام دادند.

استودیو سایرس در این ویدئو به بیان پاسخ این سوال پرداخته و شما در صورت سوالی در خصوص اقامت اروپا می توانید با تماس با شماره ۰۲۱۲۵۷۴۱ از کارشناسان ما مشاوره بگیرید.

دیدگاه کاربران

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید