راه های مهاجرت به استرالیا سخت نیست!

استرالیا و همه راه‌های مهاجرت به آن
دسته بندی : اقامت آلمان
: امتیاز شما به این مطلب
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

راه های مختلفی برای مهاجرت به استرالیا وجود دارد که بسته به هدف متقاضیان، پکیج های متناسبی به آنها پیشنهاد می شود. در این مقاله با روش های متداول تر مهاجرت به استرالیا که منجر به اخذ اقامت موقت و در نهایت اقامت دائم این کشور می شوند آشنا خواهیم شد. در ادامه با موسسه حقوقی سایرس همراه باشید.

چند پیشنهاد برای راه‌های مهاجرت به استرالیا

مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری

جدیدترین آمار نشان می دهد که ثبات اقتصادی استرالیا تا سال ۲۰۲۴ ادامه خواهد داشت. این ثبات اقتصادی موجب می شود تا بسیاری تمایل به سرمایه گذاری در این کشور را پیدا کنند. یکی از سریع ترین روش های مهاجرت و اخذ اقامت استرالیا، پکیج اقامت سرمایه گذاری است. در صورتی که ۱٫۵ میلیون دلار استرالیا را به نحوی در این کشور سرمایه گذاری کنید، می توانید اقامت موقت ۴ ساله ای دریافت کنید که با رعایت شرایط و قوانین قابل تمدید به اقامت دائم خواهد بود.

آسان‌ترین راه مهاجرت به استرالیا

به عنوان یکی پیشنهاد می توانید به اقامت سرمایه گذاری اسپانیا نیز به عنوان یکی از راه های رسیدن به اقامت اروپا فکر کنید

مهاجرت به استرالیا از طریق کار، کارآفرینی مطمئن ترین راه مهاجرت به استرالیا

در کنار اقامت سرمایه گذاری یکی از بهترین  روش های مجارت به استرالیا، اخذ اقامت از طریق کارآفرینی است. این روش نیز یکی از محبوبیت زیادی برای علاقه مندان زندگی در استرالیا برخوردار است. برای اخذ اقامت استرالیا از طریق کارآفرینی باید مدارک زیر را ارائه دهید:

  • دارایی شما حداقل ۸۰۰ هزار دلار استرالیا باشد که این دارایی شامل اموال منقول و غیر منقول می شود.
  • سن متقاضی کمتر از ۵۵ سال باشد.
  • گزارش های مالی شامل گردش مالی ۲ ساله
  • ارائه مدارک معتبر که نشان دهنده سابقه کارفرمایی شما باشد. حداقل ۲ سال سابقه کارفرمایی کافی لازم است.
  • بیزنس پلن (برنامه کسب و کار) کامل

پس از ارائه مدارک بالا و تایید اداره مهاجرت استرالیا اقامت چهار ساله این کشور را برای خانواده خود نیز دریافت خواهید کرد. همچنین پس از ورود به این کشور برای راه اندازی کسب و کار خود اقدام کنید. به منظور کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم نگاهی به مقاله اقامت کارآفرینی آلمان نیز داشته باشید.

مهاجرت به استرالیا با پیوند فامیلی

راه های مهاجرت به استرالیا برای نیروی کار، انواع روش های مهاجرت به استرالیا

استرالیا برای صدور ویزا از این روش، سیاست های سختگیرانه ای را اعمال می کند. این ویزا برای افرادی مناسب است که مهارت خاصی داشته باشند. بنابراین اگر می خواهید از طریق کاری به این کشور مهاجرت کنید حتما باید توانایی بالایی داشته باشید.  دولت استرالیا سالیانه لیستی از مشاغل مورد نیاز خود را منتشر می کند. در صورتی که مهارت و شغل شما با لیست منطبق باشد می توانید برای اخذ اقامت اقدام کنید. همچنین باید مدرک آیلتس، مدرک تحصیلی معتبر، سابقه کاری مرتبط با رشته تحصیلی و نامه تمکن از بانک به میزان مشخص را داشته باشید.

لمس خوشبختی با مهاجرت به استرالیا

برای اخذ اقامت استرالیا از این طریق باید قراردادی با شرکتی در استرالیا داشته باشید. این کارفرما مانند اسپانسر شما خواهد بود و شما از طریق ویزای ۱۸۶ می توانید برای اخذ اقامت خود اقدام کنید. امروزه اکثر متقاضیان تمایل دارند تا در شهرهای بزرگتر زندگی کنند ولی اگر بتوانید در یکی از مناطق کم جمعیت تر، اسپانسری پیدا کنید، شانس اخذ اقامتتان بالا می رود. راه های مختلفی برای اخذ اقامت استرالیا از طریق نیروی متخصص وجود دارد که برای کسب اطلاعات دقیق تر بهتر است با وکلای مهاجرتی استرالیا مشورت کنید.

نسبت خانوادگی و  یکی از بهترین راه های مهاجرت به استرالیا

دولت استرالیا روش های آسان تری را برای والدین، فرزندان و همسران افرادی که اقامت دائم این کشور را دارند، معرفی کرده است که عبارتند از:

  • اگر والدین اقامت دائم استرالیا را داشته باشند، فرزندتان نیز می توانند از طریق ویزای فرزند به استرالیا مهاجرت کنند.
  • اگر فرزندتان اقامت دائم استرالیا اخذ کرده باشند والدین نیز می توانند از طریق فرزندان به این کشور مهاجرت کنند.
  • اگر همسر شما استرالیایی باشد و یا  یا اقامت دائم استرالیا را داشته باشد، می توانید از طریق ویزای ازدواج به این کشور مهاجرت کنید. ابتدا اقامت ۲ ساله ای برای متقاضی صادر می شود که قابل تبدیل به اقامت دائم خواهد بود.

برای اخذ اقامت این کشور باید به زبان انگلیسی مسلط باشید و امکان پرداخت هزینه های زندگی در این کشور را نیز داشته باشید یعنی بتوانید به مبلغی که سفارت مشخص کرده تمکن نشان دهید.

مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای بازنشستگی

استرالیا امکان اخذ اقامت را برای بازنشستگان را نیز فراهم کرده است. این ویزا برای افرادی صادر می شود که بالای ۵۵ سال سن داشته و به مبلغ مشخصی در این کشور سرمایه گذاری کرده اند. این اقامت در ابتدا به صورت موقت صادر می شود که قابل تمدید خواهد بود در صورتی که متقاضی قوانین را راعایت کند می تواند برای اخذ اقامت دائم درخواست بدهد.

پیشرفت در زندگی با مهاجرت به استرالیا

اقامت استرالیا از طریق تحصیل فرزند

بسیاری از دانشگاه های استرالیا مانند دانشگاه سیدنی، دانشگاه ملبورن، دانشگاه ملی استرالیا در رتبه جهانی، جایگاه خوبی را به خود اختصاص داده اند. امکان زندگی در کشوری زیبا و آرام در کنار ملیت های مختلف و برخورداری از امکانات بسیارزیاد  دانشگاه ها توجه علاقمندان به تحصیل در این کشور را به خود جلب کرده است. پس از اخذ پذیرش از یکی از دانشگاه های استرالیا ویزایی برای شما صادر می شود که تا پایان دوره اعتبار دارد. با این ویزا می توانید تا پایان دوره تحصیلی در این کشور اقامت کنید. پس از پایان دوره تحصیل می توانید کار پیدا کرده و از این طریق برای اقامت دائم درخواست دهید. توجه داشته باشید که در مدت تحصیل نیز می توانید به صورت پاره وقت کار کنید.

پروسه مهاجرت به استرالیا کمی پیچیده و سخت است. در صورتی که در راه درست پیش نروید و یا پرونده ای ناقص را به سفارت ارائه دهید، احتمال ریجکت شما بالا می رود. در این صورت هم هزینه و هم زمان را از دست خواهید داد بنابراین مهم ترین مسئله در اخذ اقامت کشورهایی که راه های مختلف با قوانین مختلفی ارائه می دهد آگاهی از اطلاعات و قوانین اقامتی به روز آن کشور است. پیشنهاد می کنیم برای جلوگیر از بروز هر مشکل، پیش از تصمیم گیری نهایی اطلاعات درست را از وکلای مهاجرتی و یا متخصصین این کار کسب کرده و سپس در مسیر مهاجرت و اقامت گام بردارید.

دیدگاه کاربران

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

6 دسامبر 2019

شما کار مهاجرت استرالیا هم می کنید؟

    24 دسامبر 2019

    سایرس در زمینه اخذ اقامت تمکن مالی، کارآفرینی، روش های مختلف سرمایه گذاری در اروپا فعالیت می کند.

6 دسامبر 2019

کشوری در اروپا هست که حق خاک برای تولد فرزند داشته باشه؟ یعنی با تولد فرزند مون در اروپا بتونیم پاسپورت اروپایی براش بگقریم؟

    7 دسامبر 2019

    معمولا این قانون در کشورهای اروپایی اجرا نمیشه یعنی با تولد فرزند در اروپا، پاسپورت به نوزاد تعلق نمیگیره.

29 دسامبر 2019

موسسه سایرس کار اقامت استرالیا رو هم انجام میده؟ اقامت استرالیا پس از چند سال تبدیل به پاسپورت میشه؟

    1 ژانویه 2020

    سایرس در زمینه اخذ اقامت اروپا به خصوص اقامت تمکن مالی، کارآفرینی و سرمایه گذاری در کلیه مسیر اقامت همراه شما خواهد بود.

30 جولای 2020

سلام وقت بخیر
استرالیا برای زندگی بهتره یا اروپا؟ چون شنیدم استرالیا نسبت به اروپا هزینه پایین تری داره. ممنون میشم راهنمایی ام کنید.

    4 آگوست 2020

    سلام دوست گرامی
    استرالیا و اروپا از رایج ترین مقاصد مهاجران است. هزینه های مهاجرت نیز بسته به شرایط و روش مهاجرتی متفاوت است. پیشنهاد می کنیم برای مشورت بهتر درخواست مشاوره خود را در سایت ثبت کنید یا با شماره های اعلام شده در سایت تماس حاصل کنید. همکاران ما پاسخگوی سوالات شما هستند.

5 آگوست 2020

سلام وقت بخیر
من شنیدم مسائل فرهنگی و نژاد پرستی در استرالیا وجود داره؟ آیا کشور مناسبی برای مهاجرت هست یا نه؟

    6 آگوست 2020

    سلام وقت بخیر
    معمولا در اکثر کشورها، مهاجران با مشکلات فرهنگی مواجه هستند. به طور دقیق نمی توان گفت که این مساله در هر کشور چقدر پررنگ است. همچنین استرالیا یکی از مقاصد محبوب مهاجرتی است که البته باید در این جا هم با توجه به شرایط خود دست به انتخاب بزنید.