باخرید ملک در اروپا ارزانترین ویزای طلایی را بگیرید!

اخذ ویزای طلایی برای اقامت اروپا
دسته بندی : اقامت آلمان
: امتیاز شما به این مطلب
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

راه‌های زیادی برای دریافت اقامت اروپا وجود دارد. اما هر فرد با توجه به شرایط و نیازهایش باید بهترین مسیر را انتخاب کند. مشاوران موسسه حقوقی سایرس یا سال‌ها تجربه و تخصص بهترین پیشنهادها را پیش روی شما قرار می‌دهند. به طوری که بسته پیشنهادی کاملا با اهداف و شرایط شما سازگار باشد و با کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن کارت اقامت اروپا را دریافت کنید. یکی از پرطرفدارترین و مناسب‌ترین روش‌های اخذ اقامت اروپای شنگن، ویزای طلایی است. پس از مطالعه این مقاله همه چیز را درباره این نوع اقامت می‌دانید.

دریافت ویزای طلایی با خرید ملک در اروپا

ویزای طلایی نام دیگر اقامت از طریق خرید ملک است. انجام هرگونه سرمایه‌گذاری برای اخذ ویزای طلایی کشورهای حوزه شنگن برای متقاضی امکان سفر آزادانه در کشورهای اروپایی را فرآهم می‌کند. همچنین دارنده این نوع اقامت می‌تواند از امنیت اجتماعی بالا، سیستم آموزشی عالی و سبک زندگی مدرن بهره‌مند شود. برای بسیاری که به دنبال آینده‌ای روشن‌تر برای خود و خانواده خود هستند، داشتن جایگاه دوم آرامش خاطر بیشتری را به همراه می‌آورد.

اقامت اروپا با خرید ملک در یونان

ویزای طلایی یکی از ارزانترین راه های اخذ اقامت در کشور های مختلف اروپا است. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ویزای طلایی چیست؟ را مطالعه کنید.

مزایای ویزای طلایی اروپا چیست؟

اخذ اقامت اروپا از طریق خرید ملک مزایای متعددی دارد. معمولا وقتی که متقاضی از مزایای آن مطلع می‌شود، اولویت‌های خود را تغییر می‌دهد. با ویزای طلایی علاوه بر دریافت کارت اقامت اروپا، امکان کسب درآمد ارزی قابل توجهی نیز وجود دارد. همچنین برخورداری از امکانات تحصیلی، خدمات درمانی و تفریحی نیز برای متقاضی پدید می‌آید. در ادامه به برخی از مزایای دریافت ویزای طلایی اروپا اشاره می‌کنیم:

بازگشت سرمایه با اقامت از طریق خرید ملک در اروپا

یکی از ویژگی‌های واضح ولی بسیار مهم اقامت از طریق خرید ملک در اروپا، بازگشت سرمایه است. با خرید ملک می‌توانید بازگشت سرمایه قابل توجهی در کوتاه مدت و یا بلند مدت داشته باشید. می‌توانید به صورت کوتاه مدت یا بلند مدت ملک خود را اجاره دهید و درآمد ارزی قابل توجهی نیز داشته باشید. بهترین نمونه از این نوع اقامت نیز اقامت طلایی یونان است که فرایند اخذ آن با خرید ملک در یونان آغاز می شود.

با اقامت اروپا به ساحل آرامش برسید

با ویزای طلایی اروپا بدون ویزا سفر کنید

با اخذ ویزای طلایی بویژه در کشور یونان می‌توانید از همان ابتدا در مدت زمانی کوتاه اقامت دائم این کشور را هم بگیرید. بنابراین هر زمان که تمایل داشته باشید می‌توانید بدون طی کردن مراحل زمانبر و پراسترس اخذ ویزا، تنها با تهیه بلیت به اروپا سفر کنید. اخذ ویزای طلایی یا همان اقامت کشورهایی مانند اسپانیا یا یونان امکان سفر آزادانه بدون نیاز به ویزای ملی کشورهای حوزه شنگن را فرآهم می‌کند.

امنیت سرمایه‌گذاری با ویزای طلایی اروپا

اروپا محلی امن برای سرمایه‌گذاری است. قوانین مالکیت واضح و روشن، شرایط با ثبات، نرخ تورم پایین، قوانین مالیاتی مشخص، همگی موجب شده‌اند تا این منطقه به جایگاه امن سرمایه‌گذاری تبدیل شود.

مطمئن‌ترین راه اقامت اروپا

دریافت اقامت اروپا بدون نیاز به حضور تمام وقت

اکثر سرمایه‌گذاران که پکیج‌های خرید ملک را انتخاب می‌کنند به دلیل مشغله کاری بسیار، به دنبال جایگاه دومی برای خود هستند. آن‌ها معمولا مدت کوتاهی را در این کشور سپری می‌کنند. در گلدن ویزای اسپانیا متقاضی باید مدتی را در این کشور حضور داشته باشد ولی در ویزای طلایی کشور یونان شرط حضور پررنگ وجود ندارد.

به یاد داشته باشید که در صورتی که متقاضی تمایل داشته باشد می تواند در هر بازه زمانی از یک روز یا چند سال در کشور مورد نظر زندگی کند.

ویزای طلایی اروپا هدیه‌ای ارزشمند برای فرزندان

زمانی که سرمایه گذاری انجام شد و متقاضی اقامت خود را اخذ کرد، روابط شما با آن کشور پررنگ‌تر شده و شما دیگر عضوی از جامعه شهروندان اروپا به حساب می‌آیید. در نتیجه فرزندانتان می‌توانند برای همیشه به این کشور مهاجرت کرده و در آنجا زندگی کنند.

آینده روشن فرزندان با اقامت اروپا

تحصیلات فرزندان در اروپا با گلدن ویزا

با اخذ اقامت موقت، فرزندانتان می توانند در بهترین مدارس دولتی یا خصوصی کشور مورد نظر به تحصیل پرداخته و از به روزترین روش‌های آموزشی بهره‌مند شوند. اگر برای آینده فرزندانتان نیز در حال برنامه‌ریزی هستید و به دنبال آینده‌ای پر از موفقیت برای آن‌ها از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنید، قطعا اولویت‌هایی برای تحصیلاتشان دارید. با اخذ اقامت اروپا فرزندان شما امکان تحصیل در بهترین دانشگاه‌ها را پیدا می‌کنند، دانشگاه‌هایی که در رتبه‌بندی جهانی، جایگاهی عالی دارند.

در کشورهایی مانند اسپانیا و یونان هزینه زندگی و شهریه دانشگاه پایین‌تر از سایر کشورهاست. البته با اخذ اقامت تمکن مالی فرانسه نیز به عنوان بهترین مثال در اقامت خودحمایتی، امکان تحصیل فرزندان برای شما فراهم می شود.

اقامت اروپا بگیرید و تمام سال تفریح کنید

کشورهایی مانند یونان، اسپانیا و … که برنامه‌های اقامت از طریق خرید ملک را دارند نزدیک مدیترانه هستند و برای تعطیلات تابستانه مقاصد رویایی به حساب می‌آیند. همچنین شهرهایی مانند بارسلون و مادرید با مراکز خرید بزرگ مقاصد محبوب علاقمندان خرید هستند.

دریافت پاسپورت دوم و ویزای طلایی فقط با ۲۵۰هزار یورو

برای اخذ اقامت و پاسپورت بسیاری از کشورها باید هزینه بسیاری را صرف کنید ولی با اخذ اقامت یونان از طریق خرید ملک نه تنها در مدتی کوتاه می توانید اقامت دائم این کشور را بگیرید، بلکه در مقایسه با سایر کشورها با صرف هزینه ای کم (۲۵۰ هزار یورو) می توانید اقامت یکی از کشورهای اروپای شنگن را اخذ کرده و از مزایای بسیاری بهره مند شوید.

در پایان به این نکته اشاره می کنیم که در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه گرفتن اقامت اروپا از راه تمکن مالی، ثبت شرکت، بلوکارت آلمان و یا کارآفرینی می توانید با شماره های اعلام شده تماس حاصل نموده  از مشاوره رایگان متخصصین ما در موسسه حقوقی سایرس بهره مند شوید.

دیدگاه کاربران

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

16 اکتبر 2019

با کارت اقامت یونان می تونم در کل اروپا زندگی کنم؟

    16 اکتبر 2019

    با اخذ اقامت یونان می توانید در سایر کشورهای حوزه شنگن با رعایت قوانین تحصیل و زندگی کنید.

16 اکتبر 2019

مزایای اخذ اقامت یونان از طریق خرید ملک چیست؟

    16 اکتبر 2019

    با اخذ اقامت یونان می توانید از مزایای مختلفی استفاده کنید. مثلا
    می توانید برای ۳ خانواده اقامت بگیرید
    نداشتن شرط حضور
    استفاده از امکانات شهروندی مانند بیمه پزشکی
    امکان تحصیل در سیستم آموزشی عالی منطبق با استانداردهای جهانی
    سهولت روند اخذ اقامت و بسیاری موارد دیگر