با خرید سهام می توان اقامت اروپا گرفت؟

اخذ اقامت اروپا با خرید سهام
: امتیاز شما به این مطلب
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

یکی از ویژگی های مهم قاره اروپا نزدیکی کشورهای آن به یکدیگر است. علاوه بر دسترسی به کشورهای مختلف از طریق هواپیما،  حمل و نقل با قطار و اتوبوس نیز بین کشورهای مختلف بسیار آسان است. نکته مهم دیگر آن است که در صورت اخذ ویزای شینگن برای سفر در کشورهای این حوزه به اخذ ویزا نیازی ندارید. همین نکته باعث شده تا بسیاری از مردم برای دریافت اقامت اروپا تلاش کنند. همچنین هزینه های زندگی که متناسب با درآمد شماست، خدمات بهداشت و درمان، سیستم آموزشی عالی و امکانات شهروندی که کشورهای اروپایی در اختیار مردم قرار می دهد توجه علاقمندان را به خود جلب کرده است.  راه های مختلفی برای اقامت اروپا پیش روی شماست. در این مقاله با روش های مختلف سرمایه گذاری آشنا خواهید شد.

ساده ترین راه اخذ اقامت اروپا با خرید سهام

اقامت اروپا از طریق خرید سهام با ویزای سرمایه گذاری

ویزی اینوستوری یا سرمایه گذاری اصطلاحی است که راه های اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری گفته می شود. در سال های اخیر اخذ تابعیت از طریق سرمایه گذاری (پاسپورت طلایی) و اقامت سرمایه گذاری (ویزای طلایی) برنامه های اقامتی هستند که توسط کشورهای مختلف اروپا با هدف جذب سرمایه گذار خارجی معرفی شده اند.  این سرمایه گذاری می تواند از طریق خرید ملک یا سرمایه گذاری دیگر مانن خرید اوراق قرضه دولتی و … است.

ویزای سرمایه گذاری معمولا شامل اقامت کارآفرینی نمی شود. کشورهای مختلفی در اروپا از طریق هر کدام از زیر مجموعه های اقامت سرمایه گذاری، اقامت کشور خود را به سرمایه گذاران اعطا می کنند. آندورا، بلغارستان، فرانسه، اسپانیا، یونان، قبرس، ایرلند، ایتالیا، لاتویا، لوکزامبورگ، مالتا، هلند و انگلستان در فهرست این کشورها هستند. به منظور کسب اطلاعات بیشتر می توانید ویدئو آموزشی استودیو سایرس در زمینه اقامت سرمایه گذاری اروپا را مشاهده نمائید.

مهاجرت از طریق خرید سهام در فرانسه

این اقامت اولین بار در سال ۲۰۱۶ معرفی شد. این برنامه برای توسعه سرمایه گذاری در این کشور معرفی شد. متقاضیان با سرمایه گذاری در این کشور و خرید اوراق دولتی و ا سرمایه گذاری به مبالغ بالا در پروژه های دولتی می توانند اقامت ۴ ساله فرانسه را دریافت کنند. بعد از ۵ سال زندگی در این کشور می توانید برای شهروندی اقدام کنید. سرپرست می تواند برای اخذ اقامت همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال خود به صورت همزمان اقدام کند.

کوتاه ترین راه اخذ اقامت اروپا با خرید سهام

یکی دیگر از بهترین گزینه های اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری کشور یونان است. با اقامت سرمایه گذاری یونان می توانید از تمام مزایا و خدمات ممکن در یونان بهره مند شوید.

خرید سهام کشورهای اروپایی، سهام ایتالیایی بخرید و اقامت آتزوری بگیرید

با وجود سبک زندگی جالب مردم ایتالیا، جای تعجب نیست که چرا بسیاری به دنبال اخذ شهروندی این کشور هستند. این برنامه در سال ۲۰۱۷ معرفی شد. همچنین قوانین مالیاتی جالبی برای سرمایه گذاران در نظر گرفته شده است. اگر از این طریق برای اقامت ایتالیا اقدام کنید، اقامت ۲ ساله این کشور که قابل تمدید است را دریافت خواهید کرد. مشابه با اقامت تمکن مالی ایتالیا، این اقامت ابتدا ۲ ساله و سپس در یک دوره ۳ ساله قابل تمدید است. بعد از ۵ سال می توانید برای اخذ اقامت دائم ایتالیا درخواست بدهید.

مراحل اخذ اقامت اروپا از طریق خرید سهام

اخذ پاسپورت ایتالیا بعد از ۱۰ سال اتفاق می افتد. متقاضی می تواند برای اخذ اقامت همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال خود به صورت همزمان اقدام کند. توچه به چند نکته ضروری است:

  • باید ۲ میلیون یورو اوراق قرضه دولتی خریداری کنید.
  • با توجه به آرتیکل ۷۳ باید ۱ میلیون یورو سهام شرکت خریداری کنید
  • خرید مبلغ ۵۰۰ هزار یورو سهام شرکت های استارت آپ

خرید سهام و سرمایه گذاری برای اخذ اقامت انگلستان، اقامت از طریق خرید سهام

اقامت سرمایه گذاری انگلستان در سال ۱۹۹۴ معرفی شد. با توجه به این برنامه می توانید ۲ میلیون سرمایه گذاری کنید و بعد از ۵ سال برای اقامت دائم درخواست بدهید و یا ۵ میلیون سرمایه گذاری کنید و پس از ۳ سال به اقامت دائم دست پیدا کنید و یا ۱۰ میلیون رمایه گذاری کنید و بعد از ۲ سال برای اخذ اقامت دائم این کشور درخواست بدهید. این روش در حقیقت یکی از راه های اخذ اقامت سرمایه گذاری اروپا است.

دریافت اقامت اروپا با خرید سهام تضمینی

اقامت اروپا از طریق خرید اوراق قرضه در ایرلند و سایر کشورهای شینگن

اعتبار پاسپورت ایرلند بالا است و امکان سفر بدون نیاز به اخذ ویزا به کشورهای اروپا را برای شما فراهم می کند همچنین می توانید به راحتی به آمریکا سفر کنید. با اخذ اقامت سرمایه گذاری ایرلند به مبلغ حداقل ۱ میلیون یورو می توانید از مزایای مالیاتی این کشور استفاده کنید. بعد از ۵ سال نیز می توانید برای اقامت دائم این کشور درخواست بدهید. متقاضیان می توانند برای اخذ اقامت همسر و فرزندان زیر ۲۵ سال خود نیز اقدام کنند.

اقامت از طریق خرید سهام در حوزه اروپا

کشورهایی مانند پرتغال، یونان و اسپانیا انواع دیگر اقامت سرمایه گذاری را معرفی کرده اند. با خرید ملک تجاری یا مسکونی با مبالغ مشخص می توانید اقامت این کشورها را اخذ کنید. به یاد داشته باشید که در صورتی که اقامت این کشورها را از طریق خرید ملک اخذ کنید اکان استخدام شدن در شرکتی را ندارید ولی می توانید خود سهامدار یا صاحب تجارتی در کشور مورد نظر باشید. یا حتی می توانید با اجاره ملک خود به صورت سالیانه و یا کوتاه مدت، درآمد یورویی کسب کنید.

در کل اخذ اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری و خرید ملک روشی آسان و مقرون به صرفه برای علاقمندان به اخذ اقامت اروپا است. برای کسب اطلاعات به روز و دقیق راجع به قوانین اقامت اروپا از طریق خرید ملک با مشاورین سایرس در تماس باشید.

دیدگاه کاربران

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

9 مارس 2020

سلام
اين سهام ها به چه صورت هست؟قابل انتقال به غير هستن؟

    10 مارس 2020

    در این مسیر اقامتی با خرید سهام و اوراق قرضه دولتی اقامت کشوری را دریافت می کنید. این سهام قابل انتقال نیست.

28 مارس 2020

سلام این سهام چطوره برای کدوم کشوره ووضعیتش چطور حداقل تعداد سهام وحداکثر وقیمت هر سهم

    4 آوریل 2020

    برای اخذ اقامت اروپا از طریق خرید سهام باید به مبلغ حداقل ۱ میلیون یورو اوراق قرضه دولتی خریداری کنید و یا در پروژه های دولتی سرمایه گذاری کنید تا اقامت آن کشور را اخذ کنید.

15 دسامبر 2020

سلام خسته نباشید
حداقل هزینه برای خرید سهام چقدر هس؟
و این نرخ به دولتی هس یا آزاد؟

    18 ژانویه 2021

    سلام

    کشورهای مختلف شرایط متفاوتی را برای دریافت اقامت از طریق خرید سهام معرفی کرده اند ولی به صورت کلی حداقل مبلغ خرید سهام ۵۰۰ هزار یورو است.

1 فوریه 2021

با سلام برای مهاجرت به اروپا میخواستم مزاحمتان شوم

    2 فوریه 2021

    سلام

    لطفا با سایرس تماس بگیرید تا مشاورین مجموعه شما را در انتخاب بهترین مقصد برای اقامت اروپا راهنمایی کنند.