مزایای خرید ملک در یونان

مزایای خرید ملک در یونان
: امتیاز شما به این مطلب
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

اگر به دنبال خرید ملک و سرمایه گذاری در یکی از بهترین کشورهای اروپایی هستید، یونان بهترین گزینه شما برای خرید ملک در اروپا است. کشوری با تاریخی ۵۰۰۰ ساله و پر از جاذبه های دیدنی، تفریحی و تاریخی ارزشمند که مخاطبین بسیاری در سراسر دنیا دارد. در ادامه با موسسه حقوقی سایرس همراه باشید تا مزایا خرید ملک در یونان به عنوان یکی از راه های اخذ اقامت اروپا را در اختیار شما بگذاریم.

خرید ملک در یونان، بهترین سرمایه گذاری در اروپا است

یونان، سرزمین خدایان و گهواره باستانی تمدن جدید، کشوری با تاریخ، فرهنگ و سنت های غنی است. این کشور تصویری از تابستان های باشکوه و آفتابی، آسمان آبی، سواحل شنی سفید و طلایی، روستاهای سفید، جزایر زیبا، بنادر با قایق های رنگارنگ، مردمی مهربان و مهمان نواز و مهمتر از همه آرامش است. یونان یکی از زیباترین کشورهای جهان و با وجود ۱۴۰۰ جزیره، بهشتی برای گذراندن تعطیلات بشمار می رود. به علاوه بهترین سواحل را می توانید در یونان بیابید.

خرید ملک در یونان چه مزایایی دارد؟

به عنوان محلی برای گذراندن تعطیلات، سپری کردن دوران بازنشستگی و یا حتی زندگی، این کشور می تواند مقصد مناسبی باشد. علاوه بر تفریح و سرگرمی، سرعت نسبتا پایین زندگی، آرامش، آب و هوای خوب، ۳۰۰ روز آفتابی و هزینه های پایین در مقایسه با سایر کشورها، برای خرید ملک نیز مناسب می باشد.

سرمایه گذاری در یونان با خرید ملک

امکان خرید ملک در یونان از سال ۲۰۱۳ برای مهاجران فراهم شد و دولت یونان این امکان را در اختیار افراد قرار داد. همچنین خرید ملک در یونان اقامت دائم یونان نیز در اختیار شما قرار می گیرد. خرید ملک در یونان بهترین نوع از سرمایه گذاری های ممکن در اروپا است که اتفاقا ارزان ترین نوع از راه های اخذ اقامت اروپا است. اطلاعات بیشتری را در مقاله ارزان ترین ویزای طلایی اروپا مشاهده نمایئد.

خرید ملک در یونان چه مزایایی دارد؟ اقامت یونان از طریق خرید ملک

پس از خرید ملک در یونان و سرمایه گذاری در بازه ای ۵ ساله می توانید برای دریافت اقامت دائم اقدام نمائید. با خرید ملک در یونان امکان انواع داد و ستد ملکی نیز برای شما فراهم می گردد و تا زمانی که ملک در اختیار شما باشد اقامت شما در یونان نیز قابل تمدید است. در حقیقت خرید ملک در یونان اولین نوع از داد و ستد ها برای مهاجرین در یونان است.

فرایند درخواست و اقدام برای خرید ملک در یونان نیازمند زمانی ۴۰ روزه پس از سرمایه گذاری تا اجازه صدور اقامت یونان به درازا می انجامد. در حقیقت متقاضی باید سرمایه گذاری ملک را پیش از درخواست ویزا انجام دهد. این روش یکی از راه های اخذ اقامت تمکن مالی اروپا نیز هست.

اقامت در یونان با خرید ملک

خرید ملک در یونان چه مزایایی دارد؟

یونان علاوه بر آنکه کشوری تاریخی است و جاذبه های دیدنی بسیار زیادی دارد، یکی از پاکترین مناطق دنیا به لحاظ آب و هوا و محیط زندگی است. همچنین املاک و مستغلات آن نسبت به دیگر کشورهای اروپایی قیمت بهتری دارد. از دیگر مزایای خرید ملک در یونان می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • دسترسی های راحت به بسیاری از نقاط دنیا بخصوص اروپا
  • امکان استفاده از خدمات محلی و منطقه ای برای تجارت
  • استفاده از غذاهای سالم و مغزی با قیمت های مناسب
  • هزینه های زندگی به نسبت پایین. حدود ۲۵ تا ۵۰ درصد پایین تر از کشور های شمال اروپا و امریکای شمالی
  • جریان ارام و بدون استرس زندگی در یونان
  • دوستی و مهمان نوازی مردم محلی
  • زیبایی دراماتیک مدیترانه ای در نزدیکی املاک و مستغلات شما
  • کیفیت بالای زندیگی بدون حد و حصر
  • استفاده از گذرنامه اروپایی برای سفر بدون ویزا به بسیاری از کشور های اروپایی
  • امکانات بهداشتی و درمانی بالا در حد استاندارد های اتحادیه اروپا
  • مدارس و دانشگاه های معتبر جهانی
  • زندگی امن و ایمن برای خانواده و فرزندان
مزیت های خرید ملک در یونان چیست؟

خرید ملک در یونان چه مقدار هزینه دارد؟

قیمت خانه ها در یونان بسته به نوع و مکان آن ها بسیار متغیر است. آتن ، پاتخت یونان گران ترین شهر یونان است و بسیاری از خارجی های ترجیح می دهند که مقصد آن ها برای خرید خانه، آتن نباشد. آپارتمان های نوساز یکخوابه در جزایر از ۷۰٫۰۰۰ یورو، دو خوابه از ۱۰۰٫۰۰۰ یورو و سه خوابه از ۱۲۰٫۰۰۰ یورو آغاز می شود.

خانه های حومه ی شهر و یا ویلاهای دوخوابه از ۱۰۵٫۰۰۰ یورو تا ۲۰۰٫۰۰۰ یورو، سه خوابه از ۱۵۰٫۰۰۰ یورو (با استخر از ۲۰۰٫۰۰۰ یورو) و چهارخوابه ی ویلایی از حداقل ۳۰۰٫۰۰۰ یورو آغاز می شود.خانه های شهری به مراتب بسیار ارزان تر هستند و خانه های قدیمی تر شهری  از ۵۰٫۰۰۰ یورو تا ۲۰۰٫۰۰۰ یورو شروع می گردد.

البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که قیمت های اعلام شده می تواند در طی سال های مختلف دستخوش تغییر باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد میکنیم مقاله اقامت طلایی یونان مطالعه کنید.

اقامت دائم یونان با خرید ملک

خرید ملک در اروپا، بهترین محله یونان برای خرید ملک کجاست؟

اگر قصد خرید ملک در یونان را دارید و به افزایش قیمت و درآمد اجاره ای که دریافت خواهید کرد اهمیت می دهید، خرید ملک در آتن گزینه منطقی تری نسبت به شهرهای کوچک و جزایر پرتعداد و کم جمعیت یونان خواهد بود.  با توجه به ارزانی نسبی ملک در یونان پیشنهاد ما خرید در بهترین محله های شهر آتن است.

اگر قصد از فرصت اقتصادی که جمعیت پرتعداد توریست هایی که آتن می آیند ایجاد درآمد کنید بهتر است در محله های ساحلی آتن مانند گلیفادا، وولا یا فالیرو آپارتمان های کوچک خریداری کرده و از طریق سایت هایی که مشغول به ارائه خدمات اجاره ملک به توریست ها هستند درآمد قابل توجهی به نسبت سرمایه گذاری خود کسب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در زمینه اخذ اقامت اروپا می توانید با شماره های اعلام شده تماس بگیرید و از تجربه کارشناسان ما استفاده نمائید.

دیدگاه کاربران

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

28 اکتبر 2019

با خرید ملک در یونان می تونیم سرمایه گذاری و راه اندازی کسب و کار هم در یونان یا کشور های اروپای شنگن انجام دهیم؟

    2 نوامبر 2019

    با اخذ اقامت یونان از طریق خرید ملک، می توانید کسب و کار خود را در این کشور راه اندازی کنید و یا با اجاره ملک خود درآمد یورویی داشته باشید.

28 اکتبر 2019

در صورتی که با خرید ملک در بونان اقامت اروپا بگیریم، این ملک ارزش افزوده ای برای سرمایه گذاری یورویی ما خواهد داشت؟

    2 نوامبر 2019

    در اقامت یونان از طریق خرید ملک، می توانید ملک خود را اجاره دهید و درآمد یورویی کسب کنید همچنین با توجه به رشد صعودی بازار ملک در یونان این سرمایه گذاری قطعا سودآور خواهد بود.