با ویزای خودحمایتی فرانسه فاصله‌ای با ایفل ندارید

چگونه اقامت خودحمایتی فرانسه بگیریم؟
دسته بندی : اقامت فرانسه
: امتیاز شما به این مطلب
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

یکی از ساده‌ترین و سریع‌ترین روش‌های اخذ اقامت اروپا، دریافت اقامت خودحمایتی یا تمکن مالی فرانسه است. در این نوع اقامت هیچ نیازی به خروج سرمایه از کشور ندارید و تنها با ارائه گواهی درآمد ریالی خود در ایران می‌توانید مثل یک شهروند درجه یک اروپایی از تمام امکانات این کشور بهره‌مند شوید. هر زمان اراده کردید از زندگی در فرانسه و سایر کشورهای اروپایی لذت ببرید. شما با دریافت اقامت تمکن مالی فاصله چندانی با برج ایفل پاریس ندارید. در ادامه از صفر تا صد ویزای تمکن مالی فرانسه را بیان می‌کنیم، با موسسه حقوقی سایرس همراه باشید.

با تمکن مالی فرانسه، مهمان نوازی مردم مردم اروپای غربی را تجربه کنید

بدون تردید فرانسه قلب اروپا است. به سختی بتوان شکوه و عظمت فرانسه را با واژه‌ها بیان کرد و با عکس‌ها به تصویر کشید. پس بهتر است حداقل یکبار این کشور زیبا را از نزدیک ببینید. قدم به جهان اول بگذارید، از غذاهای لذیذ و سالم، معاشرت با مردم بشردوست و تاریخ و فرهنگ غنی فرانسوی‌ها لذت ببرید. زندگی در فرانسه پر از لحظات لذت‌بخش است. بی دلیل نیست که بسیاری از مردم جهان علاقه دارند تا کسب و کار خود را در این کشور آغاز کنند. دانشجویان بسیاری به دنبال ادامه تحصیل در بهترین دانشگاه‌های جهان و سیستم آموزشی فرانسه هستند و خیلی‌ها برای دریافت اقامت فرانسه و تضمین آینده‌ای بهتر تلاش می‌کنند.

اگر به نقشه زیر نگاهی بیندازید، شاید از آنچه که می‌بینید حیرت زده شوید، فرانسه کشوری است که بالاترین تعداد افراد مقیم را از سایر کشورهای جهان دارد! بر اساس آمار ارائه شده در سال ۲۰۱۵ حدود ۲ میلیون نفر از کشورهای دیگر به فرانسه مهاجرت کرده‌اند. برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم نگاهی به مقاله اخذ اقامت تمکن مالی فرانسه داشته باشید.

اقامت خودحمایتی فرانسه چیست؟

روش های مختلفی برای اخذ اقامت فرانسه وجود دارد که یکی از آنها تمکن مالی است. در ادامه توضیحاتی در مورد اقامت تمکن مالی خواهیم داد.

اقامت خودحمایتی فرانسه چیست؟

متقاضیانی که توانایی مالی خوبی داشته باشند، می‌توانند اقامت تمکن مال فرانسه را اخذ کنند. این پروسه  در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از متقاضیان اخذ اقامت قرار گرفته زیرا نیازی به خارج کردن سرمایه از کشور مبدا مثلا ایران وجود ندارد.

متقاضی باید درآمد ماهیانه مناسبی داشته باشد که می‌تواند حداقل درآمد را از چهار طریق نشان دهد:

  • حقوق بازنشستگی
  • درآمدهای حاصل از اجاره املاک
  • درآمدهای حاصل از سود سپرده بانکی
  • درآمدهای حاصل از سود سهام

حداقل درآمد مورد نظر می‌تواند از یک یا چند روش از روش‌های فوق نشان داده شود. برای اثبات آن متقاضی باید مدارکی معتبر مانند گردش مالی، مانده حساب، گواهی بانکی، اجاره نامه و …. را از منابع موثق ارائه دهد.

با درآمد ریالی اقامت تمکن مالی فرانسه بگیرید

اخذ ویزای تمکن مالی فرانسه در کوتاهترین زمان ممکن

افرادی که از درآمد ریالی خوبی برخوردار هستند، می‌توانند اقامت تمکن مالی فرانسه را دریافت کرده و بدون نیاز به اخذ ویزا به کشورهای حوزه شنگن سفر کنند و از کلیه امکانات شهروندی اروپا مانند خرید ملک یا ماشین، اخذ گواهینامه فرانسه، تحصیل، بیمه و … بهره‌مند شوند. با اخذ اقامت تمکن مالی می‌توانند در این کشور زندگی کرده و کسب و کار خود را راه‌اندازی کنند. اداره مهاجرت فرانسه کلیه خدمات مربوط به ویزاها و سفر را انجام می‌دهد. اجازه اقامت فرانسه “ carte de sejour “ نام دارد. متقاضیان اخذ اقامت باید اثبات کنند که در کشور خود درآمد کافی دارند.

حضور شخص در اداره مهاجرت برای اموری مانند انگشت‌نگاری و مصاحبه با افسر مهاجرت الزامی است.  به یاد داشته باشید که ارائه اصل مدارک شخصی و کپی آنها الزامی است. در این بخش پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر نگاهی به مقاله ویزای طلایی یونان داشته باشید.

ساده ترین راه برای اخذ اقامت اروپا

مدارک مورد نیاز برای اقامت فرانسه از طریق تمکن مالی

پیش از حضور در اداره مهاجرت فرانسه باید تمام مدارک خواسته شده را با جزئیات مورد نظر آماده کرده و ارائه دهید. از مهمترین نکات در پروسه اقامت تمکن مالی یا همان اقامت خودحمایتی ارائه مدارک کامل و صحیح است زیرانقضا در پرونده باعث بروز مشکل شده و احتمال رد شدن یا ریجکت شدن فرد بالا می رود بنابراین حتما از متخصصان مشاوره بگیرید. مدارک لازم برای ویزای تمکن مالی فرانسه عبارتند از:

  • پاسپورت
  • فرم درخواست
  • عکس پرسنلی جدید
  • اسناد بانکی
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • اسنادی که نشان دهنده اقامت شما در کشور فرانسه است مانند قبوض آب و برق
  • اسنادی که نشان‌دهنده آن است که فرزند ۱۶- ۶ ساله شما در این کشور به مدرسه می‌رود
  • بیمه پزشکی

پس از بررسی پرونده متقاضی اجازه اقامت یکساله با امکان تمدید صادر می‌شود. این اقامت تا پنج سال به صورت یکساله تمدید شده و پس از پنج سال شخص می‌تواند درخواست اقامت دائم دهد.

شرایط تمدید اقامت تمکن مالی چیست؟

تمدید اقامت تمکن مالی به دو روش امکان‌پذیر است. شما می‌توانید با ارائه هر یک از مدارک زیر اقامت فرانسه را تمدید کنید. توجه داشته باشید که نیازی به ارائه همه مدارک یاد شده برای اثبات تمکن مالی نیست.

  • ارائه سند ملکی، اجاره نامه و گواهی بانکی مبنی بر میزان سود ماهیانه سپرده بانکی درکشور مبدا یعنی ایران
  • ارائه موجودی حساب بانکی متقاضی در کشور فرانسه که باید برابر با مقدار درآمد مورد نیاز کل خانواده در یکسال باشد.
تمدید آسان اقامت خودحمایتی فرانسه

مزایای اقامت تمکن مالی فرانسه

عدم امنیت اقتصادی، سرمایه‌گذاری و اجتماعی یا سیاسی در کشورهای مختلف جهان از یکسو و کسب تسهیلات و امکانات و همچنین برخورداری از حقوق شهروندی موجب شده تا بسیاری از مردمان جهان به دنبال دریافت اقامت یک کشور اروپایی و تثبیت جایگاه دوم برای زندگی خود باشند. با دریافت اقامت خودحمایتی فرانسه از مزایایی زیادی بهره‌مند خواهید شد، مثل:

  • سهولت در تمدید اقامت
  • عدم نیاز به هیچ گونه سرمایه گذاری و یا راه‌انداری تجارت در فرانسه
  • بهره‌مندی از امکانات شهروندی کشور فرانسه
  • امکان رفت و آمد آزادانه در کشورهای اتحادیه اروپا و حوزه شنگن
  • امکان اخذ اقامت برای همسر و فرزندان
  • عدم نیاز به خرید ملک
  • امکان افتتاح حساب بانکی
  • امکان تحصیلات رایگان
  • نداشتن محدودیت سنی
  • عدم نیاز به ارائه مدرک زبان

آسان‌ترین راه اقامت در فرانسه

ساده ترین راه گرفتن اقامت اروپا با سایرس

به یاد داشته باشید که در اقامت تمکن مالی اثبات می‌کنید که فردی متمول هستید، بنابراین با توجه به قوانین کشور مقصد برایتان امکان استخدام شدن برای شرکت یا سازمانی از کشور فرانسه وجود ندارد، ولی متقاضی می‌تواند کسب و کار خود را در فرانسه راه‌اندازی کرده و به بازارهای بین المللی دسترسی پیدا کنند. پس این نوع اقامت برای افرادی بهتر است که در ایران درآمد و شغل مناسبی دارند و به دنبال جایگاه دوم زندگی و بهره‌مندی از بالاترین سطح کیفیت زندگی اروپا هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان برای اخذ اقامت اروپا می توانید با شماره های اعلام شده تماس بگیرید و در ساده ترین راه ممکن فرصت زندگی در اروپا را به دست بیاورید.

دیدگاه کاربران

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

17 اکتبر 2019

هزینه اخذ اقامت تمکن مالی فرانسه چقدر است و سند ملکی ای که برای اخذ اقامت اروپای شنگن از طریق خودحمایتی فرانسه باید نشان داد حداقل باید چقدر ارزش ریالی داشته باشد؟

    23 اکتبر 2019

    هزینه اخذ اقامت تمکن مالی بسته به تعداد اعضای خانواده متغیر است. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید تا از به روزترین اطلاعات آگاهی پیدا کنید.