اقامت دانمارک از طریق تمکن مالی چیست؟

شرایط و مدارک لازم برای ویزای دانمارک
دسته بندی : اقامت آلمان
: امتیاز شما به این مطلب
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

کشورهای حوزه اسکاندیناوی از بالاترین سطح رفاه و میزان توجه به حقوق شهروندی برخوردارند و به همین دلیل مقصد منسابی برای اقامت اروپا هستند. در این میان دانمارک به عنوان جنوبی ترین کشور این حوزه اروپا با آب و هوای خوب و طبیعت تماشایی و جمعیت ۶ میلیون نفری یکی از بهترین سرزمین ها برای زندگی در جهان به شمار می رود. با زندگی در دانمارک می توانید به اولویت ها و علایق زندگی شخصی و زندگی کاری خود برسید زیرا شهری چون کپنهاگ همیشه زمان کافی برای کار و تفریح دارید. کلیه شهروندان از سیستم آموزشی و خدمات بهداشت و درمان رایگان بهره مند می شوند. در این مقاله به بررسی راه های اخذ اقامت دانمارک از طریق تمکن مالی می پردازیم. با ما همراه باشید.

درخواست ویزای دانمارک

زندگی اروپایی با ویزای دانمارک

درست است که فرصت های شغلی و تجاری عالی لازمه زندگی خوب هستند ولی خانواده در دانمارک از همه چیز مهمتر است. دانمارکی در فهرست خوشحال ترین مردم جهان هستند. این کشور امتیاز ۷٫۵ از ۱۰ را در زمینه رضایتمندی شهروندان از زندگی در این کشور به خود اختصاص داده است. قبل از مهاجرت به دانمارک بهتر است که اطلاعاتی کلی راجع به این کشور داشته باشید:

  • جمعیت کلی: ۵٫۷۳ میلیون
  • پایتخت: کپنهاگ
  • ارز رایج: کرون
  • تعداد مهاجران: ۴۷۶ هزار نفر
  • زبان رسمی: دانمارکی
  • زمان: ۲ ساعت و نیم عقب تر از تهران
  • آب و هوا: معتدل
  • شهرهای بزرگ: کپنهاگ، ادنسه، ارهوس و آلبورگ، ریبه، اسبیرگ
  • میانگین درآمد: میانگین درآمد ۲۰ هزار کرون در ماه
ساده ترین راه گرفتن ویزای دانمارک

گرفتن ویزای دانمارک برای کار در قطب صنایع اروپا

دانمارک کشوری کوچک اما پیشرفته است. کشتی سازی و حمل و نقل دریایی از صنایع مهم در این کشور هستند. همچنین صنایعی مانند نساجی و الکترونیک نیز رونق زیادی دارند. بخش عظیمی از درآمد دانمارک، حدود ۸۰ درصد، بر اساس صادرات محصولات کارخانه ای و بازار است. تجارت به کشورهای اروپای غربی از اهداف مهم دانمارک است. زندگی در این کشور فرصت های بیشمار سرمایه گذاری و کار را برای شما و فرزندانتان فرآهم می کند. بسیاری از پیشرفته ترین شرکت های دانش بنیاد جهان ریشه در دانمارک دارند.

اگر به دنیال بهترین راه مهاجرت کاری به اروپا هستید، پیشنهاد می کنیم به بررسی اقامت بلوکارت آلمان نیز بپردازید.

ویزای تضمینی دانمارک برای استارت آپ های ایرانی

اگر قصد راه اندازی کسب و کار در دانمارک را دارید، بهتر است بدانید که استارت آپ ها در دانمارک رشد زیادی داشته اند. دانمارک توانسته از متدهای به روز مدیریتی استفاده کند. ایرانیان بیشتر در زمینه های خدمات مالی توانسته اند، عملکرد خوبی داشته باشند. شرکت های ایرانی  که در زمینه بلاک چین در کشور دانمارک در حال فعالیت هستند نیز رشد خوبی را تجربه می کنند. دانمارک در زمینه محصولات دارویی بسیار پیشرفته است. لابراتوارهای متعددی در  زمینه محصولات دارویی در سراسر این کشور وجود دارند. محصولات دارویی این کشور نیز از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

مدرک ویزای هلند برای اقامت اروپا

اخذ اقامت دانمارک با تمکن مالی

تمکن مالی یا همان خود حمایتی یکی از روش های اخذ اقامت دانمارک است. در این مسیر، متقاضی با ارائه اسناد و مدارکی یاید اثبات کند که توانایی پرداخت هزینه های زندگی برای خود و خانواده اش را دارد. این درآمد باید از طریق روش هایی به جز حقوق ماهیانه مانند سود سپرده و اجاره ملک  نشان داده شود. اگر از این طریق یزاس زندگی در اروپا اقدام کنید، امکان استخدام شده در شرکتی در دانمارک را نخواهید داشت ولی می توانید صاحب کسب و کار خود باشید. هزینه های زندگی در دانمارک کمی بالا است بنابراین به صورت میانگین باید درآمدی معادل ۳ هزار یورو داشته باشید.

البته این مبلغ با توجه به تعداد اعضای خانواده و شرایط آنها متفاوت خواهد بود. از دیگر ویژگی های این پکیج، عدم نیاز به خرج کردن سرمایه از ایران است. یکی از نکات مهم برای تمدید اقامت دانمارک شرط حضور پررنگ در این کشور است.  هزینه های زندگی و مالیات در دانمارک در مقایسه با سایر کشورهای حوزه شنگن بالاتر است. درست است که مالیات بیشتری در این کشور پرداخت می کنید ولی این مالیات صرف رفاه اجتماعی شهروندان می شود. پیش از ادامه مطلب از شما دعوت می کنیم در بررسی اقامت تمکن مالی یونان نیز همراه ما باشید.

سریع ترین راه اخذ اقامت دانمارک تضمینی

مزایای اقامت تمکن مالی دانمارک

در صورتی که از طریق تمکن مالی، اقامت کشور خوشحال ترین مردم جهان را اخذ کنید، می توانید از مزایای مختلفی استفاده کنید. برخی از این مزایا به شرح ذیل است:

  • عدم نیاز به ارائه مدرک زبان
  • عدم نیاز به سرمایه گذاری و یا ثبت شرکت
  • عدم نیاز به استخدام نیروی انسانی، پرداخت بیمه و مالیات
  • اخذ اقامت در مدتی کوتاه تر
  • ریسک پایین
  • شرایط نگهداری نسبتا آسان، تمدید اقامت راحت تر انجام می شود
  • امکان اخذ اقامت برای همسر و فرزندان
  • سفر به کشورهای حوزه شینگن بدوننیاز به اخذ ویزا
  • امکان اخذ پاسپورت بعد از ۹ سال
  • استفاده از خدمات رفاهی مانند بیمه خدمات درمانی رایگان، امکان تحصیل فرزندان
درخواست ویزای دانمارک در چند گام ساده

دانمارک کشوری با جاذبه های طبیعی و فرهنگی بسیار است. این کشور یکی از مرفه ترین کشورهای اروپاست که از نظر رفاه اجتماعی و کیفیت زندگی در سطح بالایی قرار دارد. دانش آموزان و دانشجویان می توانند از امکانات تحصیلی خوبی بهره مند شوند. این کشور که با آلمان، سوئد و نروژ هم مرز است در سال ۲۰۰۶ لغب شادترین مردم جهان را به خود اختصاص داد. می توانید حس آرامش و امنیت به خوبی در این کشور درک کنید.

دولت خدمات و تسهیلات مختلفی را در اختیار شهروندانش قرار می دهد ولی مهاجرت به دانمارک به برنامه ریزی دقیق و توجه به کلیه ابعاد زندگی دارد. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انواع روش های اخذ اقامت اروپا می توانید در بررسی اقامت سرمایه گذاری یونان نیز همراه ما باشید.

 

معایب و دشواری های اخذ اقامت دانمارک

در نهایت اجاره ملک و هزینه های زندگی در دانمارک در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی بالا است. برای راه اندازی کسب و کار خود نیز باید هزینه های زیادی پرداخت کنید. بنابراین با توجه به اینکه در روش اخذ اقامت تمکن مالی دانمارک، امکان استخدام شدن در شرکتی را ندارید، پیش از تصمیم گیری، بهتر است که اطلاعات جامع و کاملی را راجع به هزینه های زندگی و مسیر اقامتی این کشور کسب کنید تا با مشکلات مختلف رو به رو نشوید و بتوانید به راحتی اقامت موقت خود را تمدید کنید.

دیدگاه کاربران

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید