بهترین رشته ها برای اپلای المان

بهترین رشته ها برای اپلای المان
دسته بندی : اقامت آلمان
: امتیاز شما به این مطلب
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

اگر بگوییم آلمان یکی از محبوب ترین کشورها در بین ایرانی‌هاست، اشتباه نکرده‌ایم. در بین تمامی کشورهای اروپایی، آلمان بیشترین حجم تقاضا را برای مهاجرت کاری و تحصیلی دارد. ما در این مقاله قصد داریم نگاهی دقیق تر به رشته های تحصیلی آلمان بیندازیم و ۱۰ تا از بهترین رشته های تحصیلی برای اپلای المان را به شما معرفی کنیم. تا انتهای مقاله همراه سایرس، موسسه حقوقی اخذ اقامت اروپا بمانید.

چرا آلمان را برای تحصیل انتخاب کنیم؟

بررسی دلایل مهاجرت تحصیلی به آلمان کار سختی است، چراکه دلایل و جذابیت‌های زیادی در آلمان برای ادامه تحصیل وجود دارد. کالج‌های عالی و با کیفیت، بازار کار بی نظیر و البته کیفیت عالی زندگی باعث شده که آلمان در صدر لیست همه کسانی باشد که قصد ادامه تحصیل و مهاجرت تحصیلی را دارند. البته نباید از این نکته غافل شد که ژرمن‌ها در سال‌های اخیر از طریق شیوه‌های مختلفی مثل کار در اروپا و ویزای سرمایه‌گذاری امکان دریافت اقامت را برای افراد فراهم کرده‌اند. به همین دلیل می‌توان آلمان را سرزمینی ایده‌آل برای هر نوع مهاجرتی به حساب آورد!

چرا آلمان را برای تحصیل انتخاب کنیم؟

چه رشته‌هایی بیشترین طرفدار را در آلمان دارند و بهترین هستند؟

رشته‌های مهندسی، مدیریت و هنر بهترین و پرطرفدارترین رشته‌های تحصیلی آلمان هستند. بسیاری از دانشجویان با شرکت در دوره های آوسبیلدونگ در آلمان کار خود را آغاز کرده و سپس وارد کالج‌های دانشگاهی می‌شوند.

·         رشته مهندسی مکانیک؛ پرطرفدارترین رشته مهندسی

مهندسی مکانیک پرطرفدارترین رشته مهندسی در آلمان است. بیشتر دانجشویان مهندسی در مکانیک تحصیل می‌کنند. دانشگاه‌های بی نظیر مثل دانشگاه فنی مونیخ و بازار کار عالی این رشته باعث شده که بسیاری از افراد، مهندسی مکانیک را به عنوان یک رشته جذاب و پولساز در آلمان دنبال کنند.

 • رشته مهندسی مکانیک؛ پرطرفدارترین رشته مهندسی

·         رشته مهندسی شیمی؛ بهترین شیمی‌دان‌های دنیا در آلمان هستند!

رشته مهندسی شیمی یکی دیگر از رشته‌های پرطرفدار در کشور ژرمن‌ها است. دانشگاه‌های برتر آلمان در رتبه بندی‌های جهانی، در میان ۵۰ دانشگاه برتر دنیا قرار دارند. به این ترتیب تحصیل در رشته مهندسی شیمی، فرصتی ایده‌آل را برای افراد ایجاد کرده تا بتوانند با تحصیل در آلمان بهترین فرصت‌های شغلی را به دست آورند. پیش از ادامه مقاله پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی با رشته‌های برتر تحصیلی در سراسر جهان، مقاله بهترین رشته های تحصیلی در دنیا را در وبلاگ سایرس مطالعه کنید.

·         مهندسی عمران؛ رشته محبوب مهندسی در آلمان

مهندسی عمران یکی از محبوب‌ترین رشته‌های تحصیلی در کشور آلمان است. کیفیت بالای دانشگاه‌ها در کنار بازار کار عالی این رشته باعث شده که بسیاری از دانشجویان برای ادامه تحصیل در رشته مهندسی عمران، آلمان را انتخاب کنند.

مهندسی عمران؛ رشته محبوب مهندسی در آلمان

·         مدیریت بازرگانی؛ تحصیل مدیریت در بین مدیران آهنین

صنایع آلمان بخش عمده از قدرت اقتصادی این کشور را تشکیل می‌دهند. طبیعتا مدیریت این صنایع به مدیرانی کارآزموده و خبره نیاز دارد. دانشکده‌های مدیریت در آلمان با تکیه بر دانش اساتید خبره و البته حضور در اقتصادی پویا، بهترین دوره‌های آموزشی مدیریتی را ارائه می‌کنند. رشته مدیریت بازرگانی در آلمان یکی از محبوب‌ترین و البته پولسازترین رشته هاست. چراکه پس از پایان تحصیل شانس این را دارید که در صنایع آلمان مشغول به کار شده و این صنایع بزرگ را مدیریت کنید.

·         علوم ریاضی و کامپیوتر؛ فلسفی ترین و عمیق ترین رشته های دنیا

رشته‌های علوم محض مثل ریاضی و کامپیوتر از عمیق ترین رشته‌هاست. این رشته‌ها کاملا نظری هستند و بسیار عمیق و فلسفی به علوم مختلف می‌پردازند. آلمان به واسطه یک پیشینه قوی تاریخی و فلسفی، بهترین دانشگاه‌های رشته علوم ریاضی و کامپیوتر در سراسر دنیا را دارد.

علوم ریاضی و کامپیوتر؛ فلسفی ترین و عمیق ترین رشته های دنیا

·         رشته‌های هنری؛ از نظری‌ترین رشته ها تا کاربردی‌ترین رشته‌ها

رشته‌های هنری از بهترین و جذاب‌ترین رشته‌های تحصیلی دنیا هستند. رشته‌هایی مثل مهندسی معماری، گرافیک، نقاشی، موسیقی و دیگر رشته‌های هنری طرفداران زیادی در  دنیا دارند. آلمان به واسطه برخورداری از فرهنگ غنی و البته یک تاریخ هنری قدرتمند دانشگاه های بسیار قدیمی و حرفه ای برای تحصیل رشته های هنری دارد. بسیاری از هنرمندان بزرگ دنیا در این دانشگاه ها تحصیل کرده‌اند.

اقامت آلمان با موسسه حقوقی سایرس

در این مقاله به بررسی بهترین رشته های تحصیلی در آلمان پرداختیم. البته بهترین رشته تحصیلی رشته‌ای است که متناسب با شرایط شما باشد. در انتهای مقاله اگر سوال یا ابهامی دارید، برای ما بنویسید. موسسه حقوقی سایرس با انتشار مقالات متعدد مثل پاسپورت چیست و پاسخگویی به سوالات شما همراهی مطمئن برای دریافت اقامت اروپا است.

 

در نظر داشته باشید که محتوای ارائه شده به جهت افزایش آگاهی شما عزیزان تهیه و تولید شده و کاریابی یا اخذ اقامت تحصیلی جزء خدمات ارائه شده توسط موسسه حقوقی سایرس نیست.

در صورتی که تمایل به اخذ اقامت اروپا، از روش‌های سرمایه‌گذاری، کارآفرینی، تمکن مالی و بلوکارت دارید، کارشناسان ما به صورت تخصصی و با ارائه مشاوره رایگان در کنار شما خواهند بود.

شماره تماس برای دریافت مشاوره رایگان ۰۲۱۲۵۷۴۱

دیدگاه کاربران

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

18 می 2021

بهترین رشته ها برای مهاجرت به المان کدامند؟

    18 می 2021

    بهترین رشته ها برای اپلای المان و مهاجرت به آلمان رشته های پزشکی، داروسازی، دندانپزشکی، رشت های مهندسی مثل مهندسی مکانیک، مهندسی عمران، مهندسی الکترونیک، IT، مهندسی کامپیوتر و … است.

18 می 2021

با تحصیل در المان می تونم اقامت المان رو بگیرم؟

    18 می 2021

    اگر بتونید پس از پایان تحصیلاتتون در شرکتی استخدام بشید که شغلتون با مدرک تحصیلیتون مرتبط باشه و قرارداد کاری داشته باشید، ویزای تحصیلی به ویزای کاری تبدیل می شه. با رعایت قوانین و شرایط می تونید هر ساله این ویزا رو تمدید کنید و در نهایت برای دریافت اقامت اقدام کنید. البته به خاطر داشته باشید که پروسه اخذ اقامت المان از این طریق طولانی است و در مقایسه با لاین های اقامتی مطمئن و ایمن، مثل بلوکارت المان یا اقامت کارآفرینی آلمان که در مدت زمان کوتاهی به اقامت دائم ختم می شوند، پر ریسک تر است.

18 می 2021

سلام

من مهندسی عمران خوندم و می خواهم برای یکی از دانشگاه های آلمان اپلای کنم، همسر و فرزند ۵ ساله من هم می تونن با من بیان؟

    18 می 2021

    سلام
    بله، متقاضی ویزای تحصیلی المان می تونه برای همسر و فرزند زیر ۱۸ سال درخواست ویزای همراه کنه. البته باید گواهی تمکن مالی داشته باشن و همسر متقاضی هم زبان آلمانی رو تا سطح A1 بلد باشه و مدرک داشته باشه.