ویزای شینگن بدون انگشت نگاری، دروغ یا واقعیت؟

بهترین کشور برای دریافت ویزای شینگن بدون انگشت نگاری
دسته بندی : اقامت آلمان
: امتیاز شما به این مطلب
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

در دنیای مهاجرت و اقامت در اروپا، ویزای شینگن یکی از معروف‌ترین انواع ویزاها است. این ویزا که به‌صورت اختصاصی در محدوده کشورهای عضو پیمان شینگن اعتبار دارد، مزایا خاصی برای متقاضی به همراه می‌آورد. اخیراً صحبت‌هایی درباره ویزای شینگن بدون انگشت نگاری مطرح‌شده است. از طرف دیگر جستجوی عبارت «بهترین کشور برای دریافت ویزای شینگن بدون انگشت نگاری» نشان می‌دهد که بسیاری باور دارند که ویزای شینگن بدون انگشت نگاری وجود دارد. ما در این مقاله به شما می‌گوییم که این ادعا دروغ است. در ادامه با سایرس همراه باشید.

ویزای شینگن چیست؟

ویزای شینگن یکی از محبوب‌ترین ویزاهایی است که در مؤسسات حقوقی مرتبط با مهاجرت و دریافت اقامت اروپا ارائه می‌شود. پیمان شینگن یک پیمان اروپایی بین ۲۶ کشور قاره سبز است. ویزای شینگن نیز از دل این پیمان بیرون آمده است. کسانی که ویزای شینگن دریافت کنند می‌توانند بدون هیچ‌گونه محدودیتی به‌تمامی کشورهای عضو پیمان سفر کنند.

به عبارت بهتر مهم نیست که در چه کشوری ویزای شینگن صادرشده است، شما با در دست داشتن همان ویزا می‌توانید به‌تمامی کشورهای عضو پیمان سفر کنید. این مسئله یک مزیت بزرگ دارد. چراکه فرآیند دریافت ویزا دشوار، زمان‌بر و در برخی موارد آزاردهنده است. به همین دلیل بسیاری به دنبال اخذ ویزای شینگن هستند.

ویزای شینگن چیست

ویزای شینگن بدون انگشت نگاری، یک دروغ بزرگ

ادعای ارائه خدمات ویزای شینگن بدون اثرانگشت یک دروغ بزرگ است. این ادعا همان‌قدر خنده‌دار است که بگوییم برای سفر به اروپا نیاز به دریافت یا تمدید پاسپورت نداریم. درگذشته البته این ادعا درست بود. چراکه افراد می‌توانستند بدون انگشت‌نگاری، برخی مدل‌های ویزای شینگن را دریافت و از یک کشور بدون دردسر به کشور دیگر بروند. اما مشکلاتی باعث شده که قوانین اتحادیه اروپا تغییر کند.

برای مثال فردی که در کشوری دیگر ویزای شینگن گرفته به کشور در غرب یا شمال اروپا برود و درخواست پناهندگی خود را ارائه کند. در این صورت چون به‌صورت سیستمی مشخص نبود که ویزا در کدام کشور صادرشده است امکان استفاده از قانون دوبلین وجود نداشت. توضیح اینکه قانون دوبلین قانونی مرتبط با پناهندگی است و تمامی درخواست‌های پناهندگی در قالب این قانون بررسی می‌شود. با تمامی این اتفاقات، قانون تغییر کرد و در حال حاضر برای دریافت ویزای شینگن در هر کشوری نیاز به انگشت نگاری و ثبت اطلاعات به‌صورت کامل و سیستمی هستیم.

کدام کشورهای اروپا شرایط بهتری برای دریافت ویزای شینگن دارند

ویزای شینگن را می‌توان ویزای طلایی برای مهاجرت به اروپا دانست. با اینکه قوانین کلی همه کشورهای عضو شینگن برای اعطای ویزا یکسان است. اما نباید فراموش کرد که برخی از کشورها این قوانین را بسیار سفت‌وسخت اجرا می‌کنند. اما در برخی دیگر نرخ رد شدن ویزای شینگن پایین‌تر است. در ادامه کشورهایی که پایین‌ترین نرخ ریجکتی در سال ۲۰۲۰ دارند را با یکدیگر بررسی می‌کنیم.

معرفی بهترین کشورها برای دریافت ویزای شینگن

ایسلند، راحت‌ترین کشور برای دریافت ویزای شینگن

کشور کوچک و آتش‌فشانی ایسلند یکی از راحت‌ترین کشورها برای دریافت ویزای اروپا است. نرخ ریجکتی ویزا در ایسلند تقریباً ۱ درصد است. به عبارت بهتر از هر ۱۰۰ تقاضا، فقط و فقط با یک تقاضا مخالفت می‌شود. این مسئله نشان می دکه شانس پذیرش ویزای شینگن در ایسلند چقدر بالا است.

(پیشنهاد می‌کنیم پیش از ادامه مقاله و برای آشنایی با سایر رویه‌های قانونی مقاله باز کردن حساب بین المللی در اروپا را مطالعه بفرمایید.)

 

فنلاند، کشوری پیشرفته با نرخ ریجکتی پایین

فنلاند یکی دیگر از کشورهای شمال اروپا است. نرخ ریجکتی ویزای شینگن در فنلاند تنها ۱٫۳ درصد است. این مسئله نشان می‌دهد که فنلاند نیز وضعیتی مشابه ایسلند دارد و این مسئله می‌تواند شانس درخواست ما را برای ویزای شینگن افزایش دهد.

(پیشنهاد می‌کنیم مطالب جذاب و کاربردی ما مثل پردرآمدترین شغل اروپا را در وبلاگ سایرس از دست ندهید.)

 

لتونی و استونی، پیشنهادهای آخر ما برای دریافت ویزای شینگن

کشورهای لتونی و استونی از دیگر کشورها با نرخ ریجکتی پایین برای اخذ ویزای شینگن هستند. نرخ ریجکتی ویزای شینگن در این کشورها کمتر از ۲ درصد است.

خدمات دریافت ویزای شینگن در اروپا

در نظر داشته باشید که محتوای ارائه شده به جهت افزایش آگاهی شما عزیزان تهیه و تولید شده و اخذ ویزا جزء خدمات ارائه شده توسط موسسه حقوقی سایرس نیست.

در صورتی که تمایل به اخذ اقامت اروپا، از روش‌های سرمایه‌گذاری، کارآفرینی، تمکن مالی و بلوکارت دارید، کارشناسان ما به صورت تخصصی و با ارائه مشاوره رایگان در کنار شما خواهند بود.

شماره تماس برای دریافت مشاوره رایگان ۰۲۱۲۵۷۴۱

دیدگاه کاربران

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید