آشنایی با را‌ه‌های افتتاح حساب بین‌المللی

آشنایی با راه‌های ممکن برای افتتاح حساب بین المللی
دسته بندی : راهنمای مهاجرت
: امتیاز شما به این مطلب
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

آیا می‌خواهید تراکنش‌های مالی متعدد را راحت‌تر انجام دهید یا با سرمایه‌گذاری در کشوری خاص از وام‌های بانکی استفاده کنید؟ بسیاری از ایرانیان باتوجه‌به پیشرفت امکانات برای خرید آنلاین و نیاز به پرداخت شهریه یا خرید اکانت‌های بین‌المللی، به افتتاح حساب بین المللی علاقه‌مند شده‌اند. قبل از اقدام برای افتتاح حساب بانکی بین المللی، بهتر است خدمات هر بانک را بررسی و بهترین گزینه را انتخاب کنید. در این مقاله با انواع حساب‌های بین‌المللی و کارکرد آن‌ها آشنا خواهیم شد. اگر برای تحصیل یا کار در اروپا به افتتاح حساب بین‌المللی نیاز دارید، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

آشنایی با فواید افتتاح حساب بین المللی برای کار و زندگی در اروپا

اگر به‌خاطر تجارت، تحصیل و زندگی، برای مدتی طولانی در کشوری دیگر حضور دارید، قطعا به حساب بانکی بین‌المللی نیاز خواهید داشت. دارندگان اقامت اروپا با افتتاح حساب بین‌المللی می‌توانند از کارت‌های اعتباری بین‌المللی مختلف استفاده کنند. از مهم‌ترین مزایای یک حساب و کارت بین المللی می‌توان به امنیت پرداخت، سرعت و سهولت استفاده اشاره کرد. همچنین با کارت‌ بین‌المللی، پرداخت در تمامی سایت‌هایی که درگاه پرداخت ویزا کارت یا مستر کارت دارند، برای شما ممکن می‌شود.

انجام‌ تراکنش‌های مالی فقط با افتتاح حساب بین‌المللی

اهمیت آشنایی با قوانین افتتاح حساب بانکی بین المللی

بانک‌های بین‌المللی برای افتتاح حساب از قوانین خاصی پیروی می‌کنند؛ بنابراین قبل از افتتاح حساب در یک کشور اروپایی بهتر است با انواع ویزای شینگن برای ایرانیان و قوانین و مقررات بانکی آشنا شوید. برای شهروندان ایرانی و افرادی که با ایران مناسبات اقتصادی دارند، انتخاب بانک‌هایی که با مقررات بانکی ایران منطبق هستند، بهترین گزینه است.

به این نکته توجه داشته باشید که در حال حاضر و با توجه به جدیدترین شرایط، برای افتتاح حساب در اکثر کشورها، داشتن اقامت آن کشور الزامی است و باید آدرس محل سکونت خود را به بانک اعلام کنید. البته این نکته را به‌خاطر داشته باشید که حتی در یک کشور، قوانین افتتاح حساب، از بانکی به بانک دیگر می‌تواند متفاوت باشد؛ بنابراین بهتر است قبل از انتخاب یک کشور برای تحصیل یا دریافت اقامت، اطلاعات به روز و دقیقی از کلیه مراحل افتتاح حساب بانکی در کشور موردنظر کسب کنید.

چند نوع افتتاح حساب بین‌المللی داریم؟

به‌طور‌کلی افراد می‌توانند به دو صورت شخصی و شرکتی اقدام به افتتاح حساب بانکی کنند. دوشواری‌های افتتاح حساب شخصی نسبت به افتتاح حساب شرکتی کمتر است؛ اما هر فردی باید نوع افتتاح حساب بین‌المللی را باتوجه‌به نیاز خود انتخاب کند. مثلا برای اقامت کارآفرینی شاید نیاز داشته باشید با افتتاح حساب شرکتی از تسهیلات بانکی خاصی بهره‌مند شوید؛ اما در اقامت تمکن مالی به افتتاح حساب شخصی نیاز دارید.

برای افتتاح حساب شخصی در بسیاری از کشورها ابتدا باید اقامت آن کشور را داشته باشید. اما برای افتتاح حساب بانکی شرکتی، علاوه‌بر داشتن اقامت، باید ابتدا به صورت قانونی شرکتی را در کشور مورد نظر ثبت کنید. سپس اسناد لازم را به بانک ارائه دهید.

باز کردن حساب بین المللی شرکتی

برای افتتاح حساب بانکی شرکتی، باید ابتدا به صورت قانونی شرکتی را در کشور مورد نظر ثبت کنید، سپس اسناد لازم را به بانک ارائه دهید.

نحوه باز كردن حساب بين المللي شخصی

برای افتتاح حساب شخصی در بسیاری از کشورها ابتدا باید اقامت آن کشور را داشته باشید. در برخی از بانک‌های دنیا هم نیازی به اقامت نیست و امکان بهره‌مندی از خدمات محدود بانکی با پاسپورت وجود دارد.

انتخاب بهترین بانک برای افتتاح حساب بین‌المللی

مدارک لازم برای افتتاح یک حساب بین‌المللی

باتوجه‌به کشوری که قصد افتتاح حساب در آن دارید، بانکی که انتخاب کرده‌اید و نوع حساب، مدارک موردنیاز برای افتتاح حساب بانکی می‌تواند متفاوت باشد. اما به‌طور‌کلی بانک‌ها برای افتتاح حساب بین‌المللی به این مدارک نیاز دارند:

  • اصل و کپی پاسپورت
  • معرفی نامه بانکی
  • اسناد شرکت
  • مدارک شغلی
  • میزان مشخصی پول برای واریز به حساب

برای اطلاع از مدارک موردنیاز می‌توانید لیست مدارک را در سایت بانک موردنظرتان مشاهده کرده یا به منظور دریافت اطلاعات بیشتر، قبل از افتتاح حساب به باجه بانک موردنظرتان مراجعه کنید.

انواع مختلف کارت های اعتباری متصل به حساب بین المللی

در سال‌های اخیر افراد بیشتری با شیوه کار بانکداری الکترونیکی آشنا شده‌اند. امروزه برای کار در اروپا یا انجام هر معامله ساده، مثل خرید از فروشگاه، خریدهای اینترنتی و رزرواسیون بلیت قطار یا هواپیما به کارت‌های اعتباری نیاز دارید. این کارت‌ها در انواع مختلفی صادر می‌شوند که در ادامه به خدمات آن‌ها و وجه تمایز هریک اشاره می‌کنیم.

کارت اعتباری برای واریز حقوق ماهانه

اگر یک شرکت با بانک قرارداد بسته باشد که حقوق کارمندان خود را به حساب آن واریز کند، کارمندان می‌توانند از کارت اعتباری (Credit Card) استفاده کنند. تا زمانی‌که حقوق به‌صورت منظم واریز شود، متقاضی نزد بانک اعتبار دارد و می‌تواند بیشتر از میزان موجودی حساب یا کارت خرج کند. همچنین اگر مشتری خوش حساب باشد، امتیاز اعتباری او افزایش می‌یابد. مشتری می‌تواند با این اعتبار خرید کند و سقف خرید به اعتباری که کسب کرده‌اید وابسته است. پس از دریافت حقوق، مبلغ خرج شده به‌صورت قسطی از حساب شما پرداخت می‌شود.

دبیت کارت، جایگزینی برای پول نقد

یک نمونه دیگر از کارت‌های اعتباری دبیت کارت (Debit Card) است که ارتباط مستقیمی با حساب جاری بانکی شما دارد. یعنی به هر اندازه که در حساب بانکی موجودی داشته باشید، به همان اندازه می‌توانید خرید یا از دستگاه خودپرداز پول نقد برداشت کنید. پس از اتمام موجودی می توانید کارت خود را مجددا شارژ کنید.

کارت‌های پیش پرداخت یا کارت‌های هدیه

برای دریافت کارت‌های پیش‌پرداخت (Pre-Paid) به افتتاح حساب بانکی نیازی ندارید. این نوع از کارت‌ها در فروشگاه‌های زنجیره‌ای هم قابل تهیه هستند. توجه داشته باشید که سقف خرید در کارت پیش پرداخت با موجودی کارت رابطه مستقیم دارد و قابلیت شارژ مجدد نخواهند داشت. همچنین امکان برداشت وجه نقد از دستگاه خودپرداز با این کارت‌ها وجود دارد و امکان خرید آنلاین یکی از نقاط قوت مهم کارت‌های پیش پرداخت یا هدیه است.

امکان خرید آنلاین با افتتاح حساب بین‌المللی

انتخاب کارت مناسب بعد از افتتاح حساب، پوشش روش‌های پرداخت

بهترین گزینه برای انجام تراکنش‌های بانکی پس از افتتاح یک حساب بین‌المللی، انتخاب کارت‌هایی است که روش‌های مختلفی برای پرداخت دارند؛ به‌عنوان مثال بعد از دریافت اقامت دائم از طریق سرمایه گذاری در یونان به کارتی نیاز دارید کارتی که علاوه‌بر پرداخت آنلاین، امکان برداشت وجه نقد از دستگاه خودپرداز و پرداخت با استفاده از دستگاه POS را داشته باشد.

پرداخت آنلاین تقریبا با همه کارت‌ها، امکان‌پذیر است. با این کارت‌ها می‌توانید از وب سایت‌ها خرید کنید یا شهریه دانشگاه را بپردازید. همچنین اکثر کارت‌ها امکان پرداخت حضوری با استفاده از دستگاه POS را دارند. اما برای برداشت وجه نقد از دستگاه حتما باید حساب بانکی داشته باشید بنابراین فقط Credit card یا debit card  این امکان را دارند.

در افتتاح حساب بین‌المللی و انتخاب کارت به چه نکاتی توجه کنیم؟

یکی از نکات مهمی که در زمان افتتاح حساب بین المللی و انتخاب کارت باید به آن توجه کنید، سقف برداشت و تعداد تراکنش است. سقف برداشت و تعداد تراکنش‌هایی که در روز، هفته و یا ماه انجام می‌دهید به نوع کارت شما بستگی دارد و هر بانکی با توجه به قوانین خود محدودیت‌هایی را برای مشتری در نظر می‌گیرد. بهتر است قبل از افتتاح حساب یا خرید اطلاعات لازم را کسب کنید.

دومین نکته مهم که باید به آن توجه داشته باشید، سقف واریز به حساب بین‌المللی است؛ بنابراین فراموش نکنید که مبلغی که هربار می‌توانید واریز کنید با توجه به قوانین بانک مختلف است. مثلا اگر سقف واریز شما ۲ هزار دلار باشد، مبالغ بیشتر از این میزان باید در چند روز انتقال داده شود.

وضعیت شارژ کردن کارت متصل به حساب بین‌المللی

شارژ کردن کارت‌های متصل به حساب بین‌المللی در کشور موردنظر به‌راحتی و توسط خود بانک انجام می‌شود. اما اگر ساکن ایران هستید، باید پروسه شارژ کردن کارت را به یک واسطه معتبر بسپارید. یکی از مهم‌ترین نکاتی که در شارژ کردن کارت ارزی با آن روبه‌رو خواهید شد، مدت زمان شارژ شدن کارت است. از زمانی‌که برای شارژ کارت درخواست می‌دهید تا واریز مبلغ، با یک بازه زمانی روبه‌رو هستید. طول زمان موردنیاز برای شارژ کارت به شرکت پشتیبان بستگی دارد. هر چه مدت زمان شارژ کارت کمتر باشد، آن کارت بهتر است و پشتیبانی قوی‌تری دارد.

سایرس، راهنمای مطمئن برای افتتاح حساب در پروسه اخذ اقامت اروپا

در این مقاله به موارد مهم در هنگام افتتاح حساب بانکی بین المللی و انتخاب بهترین کارت بین‌المللی اشاره کردیم. بهتر است قبل از افتتاح حساب، اطلاعات لازم را کسب کنید تا از هر نوع مشکل و محدودیت در پرداخت یا واریز جلوگیری شود. همچنین فراموش نکنید که اگرچه افتتاح حساب بانکی بین المللی راحت به‌نظر می‌رسد ولی بانک‌های خارجی قوانین و مقررات خاص خود را دارند؛ بنابراین می‌توانید با تکمیل فرم مشاوره یا تماس با شماره ۰۲۱۲۵۷۴۱ از راهنمایی مشاوران موسسه حقوقی سایرس برای اطلاع از روند صحیح مراحل افتتاح حساب بین المللی، بهره‌مند شوید.

 

چگونه حساب بین المللی شرکتی باز کنیم؟

برای افتتاح حساب بانکی شرکتی، باید ابتدا به صورت قانونی شرکتی را در کشور مورد نظر ثبت کنید، سپس اسناد لازم را به بانک ارائه دهید.

شرایط لازم برای باز كردن حساب بين المللی شخصی چیست؟

برای افتتاح حساب شخصی بین المللی در بسیاری از کشورها ابتدا باید اقامت آن کشور را داشته باشید. در برخی از بانک‌های دنیا هم نیازی به اقامت نیست و امکان بهره‌مندی از خدمات محدود بانکی با پاسپورت وجود دارد.

دیدگاه کاربران

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

31 اکتبر 2019

برای افتتاح حساب بین المللی باید اقامت اروپا داشته باشیم؟

    2 نوامبر 2019

    موسسه حقوقی سایرس برای برخی کشورها با توجه به اعتباراتی که دارد می تواند در ابتدای پروسه با ویزای توریستی برای متقاضیان اخذ اقامت، حساب بین المللی افتتاح کند.

12 ژانویه 2020

با دریافت اقامت کدوم کشور ها می تونیم در مدت زمان کمتری اقدام به باز کردن حساب بین المللی کنیم؟

    26 ژانویه 2020

    یکی از کشورهایی که در مدت زمان کوتاه تری می توانید به اقامت آن کشور دست پیدا کنید، یونان است. به مراتب امکان افتتاح حساب بانکی و انجام کارهای دیگر نیز سریعتر خواهد بود.

12 ژانویه 2020

افتتاح حساب بین المللی می تونه به اخذ اقامت اروپا کمک کنه؟

    25 ژانویه 2020

    با اخذ اقامت اروپا می توانید از امکانات مختلفی بهره مند شوید به عنوان مثال برای سهولت در تراکنش های بانکی می توانید حساب بانکی افتتاح کنید.

22 فوریه 2020

برای حساب باز کردن در بانک های اروپایی آیا باید حتما اقامت اروپا داشته باشبم؟

    4 آوریل 2020

    قوانین افتتاح حساب در کشورهای مختلف اروپا با هم متفاوت هستند. برای افتتاح حساب در برخی کشورها به مدارک بیشتری نیاز هست و به راحتی امکان پذیر نیست. برای اینکه در مسیر مطمئن گام بردارید بهتر است که پروسه اخذ اقامت را با متخصصین امور مهاجرتی انجام دهید تا نه تنها در زمان بلکه در هزینه ها نیز صرفه جویی کنید.

22 فوریه 2020

با گرفتن اقامت تمکن مالی یونان می تونیم در فرانسه حساب باز کنیم؟ با توجه به اینکه اقامت اروپا داریم.

    7 آوریل 2020

    شرایط افتتاح حساب در کشورهای مختلف با هم متفاوت است. باید شرایط شما مورد بررسی قرار بگیرد تا این امکان بررسی شود.

9 جولای 2020

سلام ممنون از توضیحات کاملتون. یک سوال برام باقی مونده اینکه من اگر حساب بین المللی باز کنم تاثیری تو دریافت اقامتم داره ؟ یعنی یک امتیاز مثبت محسوب میشه یا نه؟ و اینکه چطور از داخل ایران میشه حساب بین المللی باز کرد؟

    10 جولای 2020

    سلام وقت بخیر
    داشتن حساب بین المللی یکی از شرط های اخذ اقامت اروپا نیست اما می تواند به دریافت ویزا کمک کند. برای کسب اطلاعات دقیق تر در این خصوص و افتتاح حساب بین المللی در داخل ایران با شماره های اعلام شده در سایت سایرس تماس حاصل کنید.

    7 جولای 2023

    بادرود وخسته نباشید من می‌خواهم بروم آلمان برای کار میشه حسابی بین المللی بازکنی هم مبلغ کاری که میکنم بحیابم درایران واریز کنم هم اگر نیاز داشتم ازش درآلمان برداشت کنم ممنون اگر بهم جواب دهید

      8 جولای 2023

      جناب رحیمی عزیز سلام
      متاسفانه بدون اخذ اقامت آلمان، امکان افتتاح حساب در این کشور وجود نداره.

9 جولای 2020

سلام وقت بخیر
موسسه سایرس امکان باز کردن حساب بین المللی رو دارد؟ به صورت جداگانه یا روی خدمات دریافت ویزا؟ ممنون میشم بیشتر توضیح بدید.

    10 جولای 2020

    سلام وقت بخیر
    برای اطلاع از خدمات دریافت ویزای اروپا موسسه حقوقی سایرس با شماره های اعلام شده در سایت تماس حاصل کنید.

2 آگوست 2020

سلام خسته نباشید
من واسه بیزنس نیاز به یک حساب بین المللی دارم
میشه از داخل ایران این حساب رو باز کنم؟

    21 اکتبر 2020

    قوانین افتتاح حساب در کشورهای مختلف، متفاوت هستند. لطفا سوال خود را دقیق تر بیان کنید.

    با تشکر

19 اکتبر 2020

سلام وقت بخیر , من ساکن ایران هستم و برنده جایزه ۱۰۰ میلیون دلاری GG world Lottory از شدم , و نمیدونم چطور باید چک رو دریافت کنم , آیا امکانش هست که این مبلغ رو داخل یک حساب بین اللملی ( credit cart ) واریز کنم !!
یا باید چیکار کنم , لطفا کمک کنید و. ممنون

    21 اکتبر 2020

    این مبلغ را باید به حساب دلاری واریز کنید. در نتیجه باید حساب دلاری افتتاح کنید و اطلاعات لازم در رابطه با مبلغ تراکنش را به بانک بدهید، در صورت پذیرش این انتقال انجام خواهد شد.

18 نوامبر 2020

باسلام/بنده میخوام توی یک سایت کسب درامد اینترنتی ثبت نام کنم /حسابهایی که معرفی کرده خارجی هستن مثل بیت کوین- پی پل و غیره الان من از داخل ایران چکار میتونم بکنم ایا باید به شعبه بانک برم و تقاضا بدم یا چی/خیلی برام مهمه میشه راهنمایی بکنید

    24 ژانویه 2021

    سلام دوست عزیز

    بیت کوین، پی پل و … در زمینه فعالیت کاری ما نیستند. اگر در زمینه اقامت اروپای شنگن سوالی دارید خوشحال می شویم راهنمایی‌تان کنیم.

10 دسامبر 2020

سلام برای کار تو یوتیوب یک حساب نیاز دارم آیا تو ایران میشه حساب رو باز کرد؟

    18 ژانویه 2021

    سلام

    اگر امکانش هست سوالتون رو واضح تر و ذکر جزئیات دقیق تر بپرسید.

    ممنون

      22 آگوست 2023

      سلام ایاامکانش هست ک شما ب صورت واسطه حساب بانکی برای ما ک داخل ایران هستیم بازکنید؟؟

        2 سپتامبر 2023

        جناب حاتمی عزیز سلام
        متاسفانه این امکان فقط در صورتی که فراهم هست که شما متقاضی اخذ اقامت باشید.

19 دسامبر 2020

سلام اگر ارز خارجی تو گوشی داشته باشی از چه طریقی میتوان خورج کرد واگر حساب کشور دیگر داشته باشی چطور باید انتقال یا دریافت نمود

    18 ژانویه 2021

    سلام

    اگر امکانش هست سوالتون رو واضح تر بپرسید.

30 ژانویه 2021

برای خرید فروش ارز و پول های خارجی ب چ حسابی نیاز دارم و نیاز ب حضور در بانک مربوطه هست؟

    22 فوریه 2021

    دوست عزیز زمینه فعالیت ما اقامت اروپای شنگن هست، اگر در این زمینه سوالی دارید خوشحال می شم راهنماییتون کنم.

30 ژانویه 2021

برای خرید فروش ارز و پول های خارجی ب چ حسابی نیاز دارم و نیاز ب حضور در بانک مربوطه هست؟

    2 فوریه 2021

    سلام دوست عزیز

    زمینه فعالیت این مجموعه اقامت اروپا هست. اگر سوالی در این زمینه دارید خوشحال می شویم که شما را راهنمایی کنیم.

      1 ژوئن 2022

      سلام من با پاسپورت هلند میتونم یک حساب بانکی در ایران برای خودم درخواست کنم

        4 سپتامبر 2022

        محمد عزیز سلام
        با داشتن پاسپورت هلندی شما می‌تونید در هلند افتتاح حساب انجام بدید.
        بسته به بانکی که انتخاب می‌کنید، مدارک و شرایط می‌تونن متفاوت باشن.

24 ژوئن 2021

با سلام
خواهشمندم در خصوص افتتاح حساب بین المللی با قابلیت معرفی آن به کارفرمای خارجی و واریز حقوق ماهیانه به آن بنده را راهنمایی بفرمایید.

با سپاس

    16 آگوست 2022

    جناب زرگران عزیز سلام
    در حال حاضر امکان افتتاح حساب فقط با اخذ اقامت وجود دارد.

7 جولای 2021

سلام. من با سایت های خارجی کار میکنم و به حساب پی پل من وجه واریز میکنن، حساب پی پل باید به یک حساب بانکی خارج از ایران متصل باشه. چطور میتونم بدون اینکه اقامت داشته باشم در یک کشور دیگه حساب باز کنم؟

    29 نوامبر 2022

    سارا عزیز سلام
    افتتاح حساب بانکی نیازمند داشتن آدرس و احراز هویت و آدرس شخص هست. در عین حال، داشتن آدرس و اطلاعات و مدارک برای افتتاح حساب نیازمند داشتن اقامت هست.
    برای همین از نظر قانونی شما باید اقامت یک کشور رو داشته باشید تا بتونید حساب بانکی در اون کشور داشته باشید.

12 آگوست 2021

من میخوام ی حساب پس انداز دریکی از بانکهای اروپایی باز کنم واقامتم نمیخام بگیرم فقط از سودش استفاده کنم کدوم بانک کشور اروپایی بنظر شما برای اینکار مناسبه لطفا شفاف بهم بگید ممنون

    16 آگوست 2022

    عباس عزیز سلام
    متاسفانه در حال حاضر امکان باز کردن حساب بدون اخذ اقامت وجود نداره.

16 آگوست 2021

با سلام .
درامد اینجانب از فارکس می باشد . من میخوام یه حساب به دلار در یک کشور خارج از ایران داشته باشم که درامد رو تبدیل به ریال و در داخل ایران نگه داری نکنم و درامد دلاریم رو به همون شکل وارد حساب در یک بانک در خارج از ایران بکنم . ایا این امکان وجود دارد و من می تونم یه حساب در بانک در یک کشور خارج از ایران داشته باشم و درامد دلاری خود رو مستقیم به اون حساب واریز و برداشت کنم ؟؟
ممنون .
درامد ماهانه میانگین ۴۰ هزار دلار است .

    16 آگوست 2022

    مهرداد عزیز سلام
    در حال حاضر امکان افتتاح حساب فقط برای متقاضیان اقامت وجود داره و در صورت اخذ اقامت شما می‌تونید از این امکانات و خدمات بانکی استفاده کنید.

30 دسامبر 2021

شما فقط اقامت اروپا و شنگن انجام میدید یا کشور های دیگه مثل سوئد هم هست

    9 نوامبر 2022

    محمد عزیز سلام
    در حال حاضر خدمات ما فقط یرای کشورهای داخل شنگن هست.

22 آوریل 2022

سلام بدون اقامت ، با پاسپورت در کدام کشورها میتونیم حساب بانکی شخصی باز کنیم؟

    30 اکتبر 2022

    اتنا عزیز سلام
    در حال حاضر، کشورهای اروپایی فقط برای دریافت اقامت، امکان افتتاح حساب رو فراهم می‌کنن.

23 آوریل 2022

سلام من یه حساب بین المللی ساده می‌خوام برای خرید کردن ولی شرایطی مثل
معرفی نامه بانکی
اسناد شرکت
مدارک شغلی
گفتید رو ندارم چیکار کنم ؟

    30 اکتبر 2022

    سلام
    با توجه به شرایط موجود و حساسیت‌های بانک‌های بین‌المللی، در صورتی که مدارک لازم رو ندارید، لطفا صبر کنید و درگیر پروسه‌های غیر قانونی نشید.
    در حال حاضر امکان افتتاح حساب قانونی و با نام خود شخص فقط از این طریق وجود داره.

30 ژوئن 2022

چیطوری میتونم که یک حساب داشتباشم من؟

    31 جولای 2022

    جناب رسولی عزیز سلام
    در حال حاضر افتتاح حساب بانکی بدون داشتن اقامت کشورهای اروپایی امکان‌پذیر نیست.
    به همین دلیل هم یکی از مزایای جذاب اقامت اروپا، امکان داشتن حساب بانکی شخصی در اروپاست.

23 آگوست 2022

سلام میشه چند تا کشور که بدون اقامت حساب بین المللی هم باز میکنن بگید ممنونم

    28 آگوست 2022

    سارا عزیز سلام
    در حال حاضر و به خاطر قوانین و سخت‌گیری‌های حاکم در اتحادیه اروپا برای افتتاح حساب، ما فقط امکان افتتاح حساب بعد از اخذ اقامت (و در برخی پروسه‌ها مثل سرمایه‌گذاری، در حین اخذ اقامت) رو فراهم می‌کنیم.

    در نظر داشته باشید که افتتاح حساب بانکی نیازمند احراز هویت هست و اگر پیشنهادی مبنی بر افتتاح حساب بدون داشتن اقامت یا آدرس در یک کشور بهتون ارائه شد، حتما با حساسیت بیشتری پیشنهاد رو بررسی کنید.

24 آگوست 2022

من درکردستان عراق کارمیکنم ومزدم را که میگیرم هردفعه درمرز بام گیرمیدن این همه پول یک ماهه چطوری کارکردی من استادکار جوشکارم ودر پالایشگاها کارمیکنم مزدم خوبه میخواهم حسابی بین المللی داشته باشم درایران آنجا کارکردم بریزم به حسابم یا پول خواستم انجا از بانکی که باایران معاله دارد بگیرم یعنی اونجا پول خواستم برداشت کنم اینجا پول خواستم برداشت کنم. حالا وارد نیستم چکار کنم

    28 آگوست 2022

    مسعود عزیز سلام
    در خصوص افتتاح حساب بانکی بین‌المللی، در صورتی که تمایل به اخذ اقامت اروپا داشته باشید، ما می‌تونیم بهتون کمک کنیم.

26 اکتبر 2022

با سلام من مبلغی را از یک بانک انگلیسی طلب دارم آیا میتوانم بصورت غیر حضوری اقامت کشور ی در اروپا را بگیرم یا افتتاح حساب بین المللی داشته باشم؟

    30 اکتبر 2022

    جناب تختی عزیز سلام
    بله، شما می‌تونید به صورت غیر حضوری اقامت سرمایه‌گذاری یونان رو دریافت کنید و در عین حال حساب بانکی بین‌المللی خودتون رو هم داشته باشید.

31 دسامبر 2022

سلام
در چه بانک بین المللی می توان بدون اقامت و از ایران به صورت اینترنتی و با اسکن مدارک حساب باز کرد و کارت Debit Card دریافت کرد؟

    1 ژانویه 2023

    وحید عزیز سلام
    برای افتتاح حساب با اسم خودتون، در حال حاضر فقط با داشتن اقامت می‌تونید حساب بین‌المللی در اروپا داشته باشید.

31 دسامبر 2022

سلام
من فقط میخوام حساب بانکی با موجودی بالا تو سوییس باز کنم ولی نمی خوام اونجا بمونم. البته برا افتتاح حساب میتونم برم. امکانش هست بدون ادرس اقامت در سوییس این کار رو انجام بدم؟

    1 ژانویه 2023

    ساناز عزیز سلام
    افتتاح حساببدون داشتن اقامت و در ادامه آدرس، امکان‌پذیر نیست. به این علت که یکی از مهم‌ترین مدارک اقتتاح حساب بین‌المللی در اروپا، احراز هویت فرد هست.

12 ژانویه 2023

سلام.وقت بخیر .
در مورد اقامت سرمایه گذاری میشه راهنمایی بفرمایید؟

    15 ژانویه 2023

    جناب کاظمی عزیز سلام
    در خصوص اقامت سرمایه‌ گذاری و یا گلدن ویزا می‌تونید با صفحه مربوطه داخل سایت ما مراجعه کنید.
    در صورتی هم که تمایل به دریافت مشاوره در این خصوص دارید، می‌تونید از طریق شماره ۰۲۱۲۵۷۴۱ مستقیما با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

18 ژانویه 2023

من در بانک pibicrest حساب دارم، از طرف بانک فوق اعلام شده که با واریز مبلغ ۵۰۰$ اقدام به افتتاح حساب آنلاین در همان بانک کنم که پس از آن راههای انتقال پول از طریق آنلاین به حسابهای خودم در ایران برایم فراهم شود. آیا این روش صحیح و امکان پذیر است و اگر بله چگونه ممکن است مبالغی به دلار آمریکا را در حساب‌های غیر ارزی خود در ایران دریافت کنم؟ امکان افتتاح حساب ارزی در ایران برای برداشت ارزی موجود است یا خیر؟ از پاسخ و راهنمایی شما کمال سپاسگزاری را دارم.

    22 ژانویه 2023

    جناب عباخواه عزیز سلام
    در خصوص این بانک ما تا به امروز تجربه‌ای رو نداشتیم، با وجود این پیشنهاد ما این هست که در مرحله اول به بانک ایمیل بزنید و ازشون امکانات حساب آنلاین و روش‌های شارژ و انتقال وجه از/به حساب رو بخواهید. در مرحله بعد این موارد رو با بانک طرف قرارداد ایرانی چک کنید و در صورت دریافت تاییدیه از ۲ طرف، مبلغ رو پرداخت و اقدام به افتتاح حساب آنلاین کنید.

9 فوریه 2023

من قصد انجام کار ترجمه را دارم و نیاز به یک کارت بانکی خارج از کشور دارم چه نوع کارتی میتونم بگیرم ؟!!
ساکن ایران هستم

    12 فوریه 2023

    علی عزیز سلام
    در صورتی که اقامت یکی از کشورهای اروپا رو دریافت کنید. می‌تونید در مرحله اول و با افتتاح حساب بانکی به راحتی Debit Card دریافت کنید.

7 جولای 2023

ببخشید اگه پاسپورت نداشته باشیم نمیشه حساب باز کرد

    8 جولای 2023

    سلام، وقتتون بخیر
    متاسفانه خیر. علاوه بر داشتن پاسپورت ایرانی، شما باید اقامت یکی از کشورهای اروپایی رو هم داشته باشید. ا‌‌لبته در پروسه‌هایی مثل سرمایه‌گذاری، شما می‌تونید قبل از اخذ اقامت افتتاح حسابتون رو انجام بدید.

7 آگوست 2023

سلام. از طریق سایت های خارج از ایران میخواهم نقاشی هایم را بفروشم و برای این کار نیاز به یک حساب شخصی خارج از ایران دارم. باید چیکار کنم؟ همچنین میخواستم بدونم یوتیوبر هایی که در ایران ساکن هستند، یوتیوبر مبلغ را به چه حسابی برایشان واریز میکند

    8 آگوست 2023

    مریم عزیز سلام
    در خصوص افتتاح حساب بانکی خارج از ایران، ما این امکان رو فقط برای متقضایان اخذ اقامت می‌تونیم فراهم کنیم.
    در خصوص یوتیوب و دریافت مبلغ مربوط به مانیتایز، معمولا این کار توسط شرکت‌های واسط انجام میشه و بعد از کسر بخشی از مبلغ، باقی مبلغ به صاحب حساب پرداخت میشه.