با ۷ شغل پردرآمد اروپا آشنا شوید

پردرآمدترین شغل اروپا
دسته بندی : راهنمای مهاجرت
: امتیاز شما به این مطلب
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

درآمد بالای مشاغل در اروپا و امنیت شغلی، از مهم‌ترین دلایلی است که بسیاری از متخصصان را به کار و زندگی در اروپا علاقه‌مند کرده است. معمولا یکی از دغدغه‌های مهاجران و متقاضیان دریافت اقامت اروپا، پیدا کردن یک شغل ثابت با درآمد بالا است. ما در این مقاله ۷ شغل پردرآمد اروپا را به شما معرفی خواهیم کرد. البته ممکن است این رتبه‌بندی در کشورهای مختلف کمی متفاوت باشد اما به‌طور میانگین متخصصانی که در این ۷ شغل فعال هستند، بیشترین درآمد سالانه را دریافت می‌کنند. احتمالا بعد از اینکه با مشاغل پردرآمد اروپا آشنا شوید، با آگاهی و اطمینان بیشتری می‌توانید برای مهاجرت و انتخاب یک کشور اروپایی برای زندگی تصمیم بگیرید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

۱- مدیر اجرایی، پردرآمدترین شغل اروپا

یکی از پرتقاضاترین راه‌های مهاجرت به اروپا، اقامت اروپا از طریق کارآفرینی  محسوب می‌شود. یکی از دلایل محبوبیت این روش، درآمد بالایی است که مدیران یک شرکت به دست می‌آوردند. در رده‌بندی پردرآمدترین شغل های جهان، همیشه مدیران عامل و مدیران اجرایی بیشترین درآمد را کسب می‌کنند. در اروپا نیز جایگاه شغلی مدیر اجرایی بیشترین درآمد سالانه در اروپا را دارد. برای مثال در کشور آلمان درآمد یک مدیر اجرایی در شرکتی متوسط برابر با ۵۰۰ هزار یورو در سال است.

در شرکت‌های بزرگ و چندملیتی درآمد یک مدیر اجرایی بین ۱۰ تا ۱۵ میلیون یورو تخمین زده می‌شود. البته این شغل با استرس و چالش‌های زیادی همراه است. در حقیقت مدیر اجرایی مسئول همه تصمیم‌هایی است که در سازمان گرفته می‌شود. از همین رو معمولاً در اکثر مواقع فشار بسیاری را تحمل می‌کند.

شغل مدیریت اجرایی در اروپا

۲- مشاغل مالی و بانکی، دومین شغل پردرآمد اروپا

در سال‌های اخیر مشاغل مرتبط با امور مالی، بانکی و سرمایه‌گذاری به یکی از پردرآمدترین شغل های دنیا تبدیل شده است. این موضوع در مورد کشورهای اروپایی هم صدق می‌کند و در این کشورها هم مشاغل مرتبط با حوزه مالی به یکی از پردرآمدترین شغل‌ها تبدیل‌شده است. تحلیل‌گران بازار سرمایه، مشاوران مالی، حسابداران و مدیران مالی در سال‌های اخیر تا ۴۰۰ هزار یورو درآمد کسب کرده‌اند. در برخی اقامت‌های تخصصی مانند مهاجرت به آلمان از طریق کار، بسیاری از افراد به دنبال مشاغل بانکی و مالی هستند.

۳- درآمد بالای پزشکان و دندان‌پزشکان، اروپا بهشت مشاغل سلامتی

پزشکان، دندان‌پزشکان، داروسازان و همه رشته‌های مرتبط با علم پزشکی درآمد بسیار بالایی در اروپا دارند. به‌طوری‌که این رشته‌ها نیز جز ده شغل پردرآمد اروپاست. یکی دیگر از دلایلی که باعث شده این شغل جذابیت و درآمد بالایی داشته باشد و به بهترین شغل در خارج از کشور تبدیل شود، کمبود پزشک و متخصص در رشته‌های مرتبط در کشورهای اروپایی است. به‌طوری‌که بسیاری از پزشکان می‌توانند برای ادامه فعالیت حرفه‌ای خود به آلمان یا فرانسه مهاجرت کنند.

پزشکی از پردرآمدترین مشاغل اروپا

۴- وکالت، خوش پوش‌های پردرآمد اروپا

شغل وکالت در تمامی دنیا یکی از مشاغل بسیار پردرآمد به‌حساب می‌آید. اگرچه برای رسیدن به یک جایگاه مطمئن در این شغل باید سال‌ها تلاش کنیم. اما می‌توان پس از سال‌ها ثمره این تلاش را دید. در حال حاضر درآمد وکلای حرفه‌ای در اروپا بین ۶۰۰ تا ۸۰۰ هزار یورو در سال است. باتوجه‌به اینکه در سال‌های اخیر روش‌های متنوع برای دریافت اقامت در یونان، مورد توجه مردم از سراسر دنیا قرار گرفته است، بازار کار وکالت برای انجام کارهای قانونی و پروسه‌های اقامت بسیار داغ است و درآمد بالایی به‌طور سالانه دریافت می‌کنند.

شغل وکالت، یکی از پردرآمدترین شغل‌ها در اروپا

۵- توسعه‌دهنده‌های نرم‌افزار، درآمد بالای خوره‌های کامپیوتر در اروپا

یکی دیگر از شغلهای جدید در اروپا برنامه‌نویسی است و توسعه‌دهندگان نرم‌افزار درآمد بالایی در اروپا دریافت می‌کنند. یکی از مزایای این شغل امکان فعالیت به‌صورت فریلنسری است. به‌ طوری‌ که بسیاری از توسعه‌دهندگان نرم‌افزار در خانه کار می‌کنند و امکان کسب درآمد بسیار بالایی را دارند. در کشورهای توسعه‌یافته‌ای مثل آلمان و فرانسه معمولاً این شغل به‌عنوان یکی از شغل های پردرآمد برای مهاجرت شناخته می‌شود.

۶- مهندسان، درآمد بالای مشاغل تخصصی در اروپا

یکی دیگر از مشاغل پردرآمد اروپا، رشته‌های مهندسی است. مهندسان آی تی، برق، کامپیوتر، عمران و معماری در اروپا درآمدهای بسیار بالایی کسب می‌کنند. درآمد بالا از یک‌ طرف و تلاش شرکت‌های اروپایی برای جذب مهندسان نخبه موجب شده است که بسیاری از مهندسان تصمیم به ادامه فعالیت حرفه‌ای در خاک اروپا بگیرند و مهندسی به یکی از بهترین شغل ها برای مهاجرت تبدیل شود.

مهندسی، از پردرآمدترین مشاغل در اروپا

۷- بازاریابی و فروش، درآمد بالای متخصصان مارکتینگ

شغل بازاریابی و فروش نیز در سراسر دنیا جز مشاغل بسیار پردرآمد است. در کشورهای اروپایی نیز بازاریابی و فروش جایگاه ویژه‌ای دارد و به‌عنوان یکی از کسب و کارهای جدید در اروپا شناخته می‌شود. در کشورهای توسعه‌یافته و کشورهایی که صنعت بازاریابی پیشرفته‌ای دارند، درآمد متخصصان مارکتینگ نیز بالاتر است. برای مثال درآمد متخصصان این شغل در اروپا بین ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار یورو در سال برآورد می‌شود.

کدام رشته و شغل برای دریافت اقامت اروپا بهتر است؟

تا اینجا رشته‌ها و شغل‌های پردرآمد اروپا را بررسی کردیم. اما معمولاً همیشه یک سؤال در ذهن متقاضیان اقامت اروپا وجود دارد که بهترین رشته یا شغل برای مهاجرت چیست؟ در پاسخ باید بگوییم که در کشورهای مختلف اوضاع متفاوت است. از طرف دیگر نباید صرفاً درآمد یک رشته را در نظر داشته باشیم. چرا که هر یک از مشاغل چالش‌های بسیار دشواری پیش رو دارند که اوضاع را برای هر فردی سخت می‌کند. همچنین در هنگام بررسی، باید هزینه‌های زندگی در یک کشور را نیز در نظر بگیریم. برای مثال هزینه مهاجرت به آلمان و زندگی در این کشور به نسبت کشورهایی مانند یونان یا اسپانیا بسیار بالاست. باتوجه‌به این موارد نمی‌توان به بیشتر سوالات در حوزه مهاجرت یک پاسخ شفاف و مشخص داد. مشاوران موسسه حقوقی سایرس با بررسی رزومه کاری و تحصیلی شما بهترین روش برای مهاجرت به اروپا را به شما معرفی خواهند کرد.

آشنایی با شغل های پردرآمد در اروپا

سایرس راهنمای شما برای انتخاب بهترین کشور برای کار در اروپا

برای کار و زندگی در اروپا، درآمد بالا به‌تنهایی کافی نیست. اطلاعاتی که در این مقاله در اختیار شما گذاشته شد، برای افزایش آگاهی شما عزیزان است و اقامت جستجوی کار جزء خدمات ارائه شده توسط موسسه حقوقی سایرس نیست. در صورتی‌که تمایل به اخذ اقامت اروپا، از روش‌های سرمایه‌گذاری، کارآفرینی، تمکن مالی و بلوکارت دارید، می‌توانید فرم درخواست مشاوره را تکمیل کنید یا با شماره ۰۲۱۲۵۷۴۱ برای مشاوره رایگان تماس بگیرید.

دیدگاه کاربران

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

23 می 2022

ممنونم از مطالب خوبی که همیشه توی سایتتون قرار میدین. شغل من هم تولید تم تولد دخترانه و تم تولد پسرانه با بهترین کیفیته به نظرتون می‌تونم شرایط دریافت اقامت رو داشته باشم؟

13 آگوست 2022

همیشه مطالب سایت شما را میخوانم و بسیار کاربردی و فوق العاده هستند . متشکرم

    14 آگوست 2022

    سلام جناب کاظمی عزیز
    خیلی ممنونیم از لطفتون

17 آگوست 2022

با سلام.دنبال آگاهی از شغل های بین المللی هستم

    21 آگوست 2022

    شیما عزیز سلام
    برای این موضوع باید به شرکت‌های اقامتی (از طریق جستجوی کار) مراجعه کنید.

17 اکتبر 2022

سلام من یک مدیر میانی هستم با ۱۰ سال سابقه آیا میتونم در شرکت های خارجی شروع بکار کنم

    23 اکتبر 2022

    جناب یزدانی عزیز سلام
    در خصوص این مورد، بهترین راه مراجعه به شرکت‌های کاریابی و ارائه درخواست به اون‌هاست.
    لطفا دقت کنید که در زمان مراجعه به این شرکت‌ها، حتما مدارک قانونی شرکت و نمونه کارها رو بررسی کنید و بعد از اون اقدام به نوشتن قرارداد کنید.