با ۵ مورد از راحتترین کشورهای اروپایی برای گرفتن اقامت آشنا شوید

گرفتن اقامت اروپا در کوتاهترین زمان ممکن
دسته بندی : راهنمای مهاجرت
: امتیاز شما به این مطلب
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

زندگی در اروپا و برخورداری از بالاترین حقوق شهروندی در جهان رویای بسیاری از ماست. مهم نیست که از چه روشی برای اخذ اقامت استفاده می‌کنید، اگر ساز و کار درست را بدانید و کار را به کاردان بسپارید، این رویا به سادگی محقق می‌شود. با اقامت اروپا امکان سرمایه گذاری در بازارهای جدید، پرداخت مالیات کمتر و داشتن پاسپورتی با رنک جهانی بالاتر را خواهید داشت و می توانید یک زندگی ایده‌آل را بسازید. اگر به دنبال راحت‌ترین و سریع‌ترین راه‌های دریافت اقامت اروپا هستید، این مقاله را از دست ندهید. قطعا در پایان این مقاله بهترین تصمیم را میگیرید.

مهاجرت آسان به اروپا چگونه ممکن است؟ راحت ترین کشور برای گرفتن اقامت کجاست؟

به نظر شما چه چیز باعث می شود تا پروسه‌ای اقامت اروپا آسان باشد؟ بدیهی است که روند آسان اخذ اقامت به معنای انجام کاری بدون تلاش نیست اما با دانستن اصول کار می‌توان براحتی اقامت اروپا را دریافت کرد.

قبل از هر چیز باید کمی صبور باشید و مراحل لازم را به ترتیب طی کنید. برای مثال باید چند بار به کشور مورد نظر سفر کرده، فرم‌های لازم را بدون ایراد پر نموده و در پیش ‌شرطهای لازم را انجام دهید. در اصل اقامت آسان بدان معناست که متقاضی در مدت زمان کوتاهی می‌تواند اقامت کشور مورد نظر را اخذ کند. علاوه‌ بر این در کوله باری از کاغذ و پیچیدگی‌های اداری و حقوقی نیزغرق نخواهد شد.

مهاجرت آسان به اروپا

راحت ترین کشور برای گرفتن اقامت، با روش دلخواهتان اقامت اروپا بگیرید!

در پروسه اقامت آسان اروپا فرد می‌خواهد از روشی که تمایل دارد اقامت کشور مورد نظر را دریافت کند. به عنوان مثال شخصی به دنبال سرمایه‌گذاری یا خرید ملک است، باید بتواند همین طریق در مدتی کوتاه، اقامت اروپا را بگیرد، یا فردی که تخصصی مرتبط با تحصیلات دارد می‌تواند با با دریافت ویزای کار یا اقامت بلوکارت آلمان و اروپا را بگیرد.

شاید عده ای تصور می‌کنند با پر کردن یکی دو فرم و پرداخت هزینه‌های مربوطه و می‌توانند در مدت کوتاهی اقامت کشوری دیگر را دریافت کنند و یا برخی دیگر فقط به دنبال روش های ارزان اقامت اروپا هستند. برای انتخاب روش مناسب مهمترین موضوع کسب اطلاعات دقیق و بروز است.

سریعترین راه اخذ اقامت اروپا

راحت ترین کشور برای گرفتن شهروندی کجاست؟

برای یک سرمایه‌دار، تاجر یا صاحب صنعت خیلی سخت است که برای دریافت اقامت دوم مدت زیادی را در خارج از کشور سپری کند. قطعا مشغله چنین فردی خیلی فراتر از آن است که بخواهد لزوما دور از کشور مبدا باشد. در نتیجه بهترین پیشنهاد، پکیجی است که در کمترین زمان و بدون شرط حضور پررنگ اقامت یک کشور ایده‌آل را فرآهم آورد.

شاید بگویید این امکان‌پذیر نیست اما پس از آشنایی با انواع اقامت اروپا و شرایط زندگی در کشورهای مختلف اروپایی قطعا نظر دیگری خواهید داشت. در ادامه به بررسی شرایط ۵ کشوری که آسانترین راه اقامت اروپا را فرآهم کرده‌اند، می‌پردازیم.

بهترین کشور برای زندگی در اروپا

گرفتن اقامت کدام کشور آسان است؟، با خرید ملک در قبرس اقامت اروپا را بگیرید

قبرس جزیره زیبایی است که از نظر بعد مسافت فاصله کمی با ایران دارد و با آب و هوای مدیترانه‌ای و فرصت‌های سرمایه‌گذاری بی‌شمار مهاجران و گردشگران بسیاری را به سوی خود می کشاند. برای اخذ اقامت قبرس، می توانید ملکی به ارزش ۳۰۰ هزار یورو خریداری کنید. ملک شما باید نوساز و مورد تایید دولت باشد. حداقل هر دو سال یک بار باید به قبرس سفر کنید.

قبرس، راحت ترین کشور برای مهاجرت

می‌توانید پس از ۷ سال برای اخذ اقامت دائم این کشور اقدام کنید اما برای درخواست شهروندی (سیتیزنی) باید کل سال را در این کشور زندگی کرده باشید. پس از اخذ شهروندی، می توانید مدتی را در این کشور حضور نداشته باشید.

بهترین کشور اروپا برای اخذ اقامت دائم

تمکن مالی یونان ساده ترین راه اخذ اقامت اروپا است

فقط با ۲۵۰ هزار یورو بدون معطلی اقامت دائم کشور یونان را بگیرید. مبلغ این سرمایه‌گذاری در مقایسه با سایر کشورها بسیار پایین‌تراست همچنین تنوع پیشنهادها برای سرمایه‌گذاری در یونان هم بسیار بالاست. می‌توانید املاک مختلفی را با قیمت مناسب در آتن و یا جزایر زیبای یونان بیابید حتی می توانید چند ملک خریداری کنید که مبلغ کل آنها به ارزش ۲۵۰ هزار یورو باشد و با اجاره هر یک از املاک درآمد یورویی داشته باشید.

یونان، راحت ترین کشور اروپایی برای گرفتن اقامت

یکی از نکاتی که این پکیج را بسیار محبوب می کند، شرط حضور کم رنگ در این کشور است و این بدان معناست که افرادی که اقامت کشور یونان را دارند لازم نیست مدت زیادی در این کشور اقامت داشته باشند و حتی می‌توانند با رعایت قوانین در دیگر کشورهای حوزه شنگن  تردد کنند. البته برای اخذ اقامت تمکن مالی یونان باید مدتی را در این کشور حضور داشته و تا حدی به زبان یونانی تسلط داشته باشید.

ارزان ترین راه اخذ اقامت اروپا

آسان ترین کشور برای مهاجرت، با ۶ ماه زندگی در مالتا!

با خرید ملکی به مبلغ ۳۵۰ هزار یورو می‌توانید اقامت این کشور را بگیرید. در صورتی که برای اخذ اقامت مالتا از طریق سرمایه‌گذاری اقدام کنید، می‌توانید ۱۲ ماه پس از اخذ اقامت موقت، اقامت دائم هم بگیرید. به علاوه باید حداقل ۶ ماه در سال را در مالتا زندگی کنید. یکی از نقاط قوت اخذ اقامت مالتا، مالیات پایین آن است. به علاوه یکی از زبان های رسمی این کشور انگلیسی است.

ویزای طلایی اسپانیا، راحت ترین کشور اروپایی برای مهاجرت

ویزای طلایی اسپانیا یکی از پرهزینه‌ترین روش‌های اخذ اقامت اروپاست. برای اخذ اقامت این کشور باید ملکی به ارزش حداقل ۵۰۰ هزار یورو خریدارید کنید. به علاوه متقاضی باید مدتی از سال را در این کشور زندگی کند. تمدید اقامت این کشور هر دو سال یک بار اتفاق می افتد و پس از ۱۰ سال می توانید پاسپورت اسپانیا را هم بگیرید. البته برای اخذ پاسپورت باید به زبان اسپانیایی کاملا مسلط باشید. در مقاله اقامت تمکن مالی اسپانیا می توانید اطلاعات بیشتری به دست بیاورید.

ثروتمندان جهان به دنبال اقامت اروپا از طریق موناکو  

موناکو کشوری با هزینه های بالاست. این کشور مقصد محبوب سرمایه گذارانی است که به دنبال پرداخت مالیات کم هستند. در حقیقت این کشور به بهشت سرمایه گذاران شهرت دارد. همچنین با اخذ اقامت این کشور می توانید بدون نیاز به اخذ ویزا در حوزه شنگن به راحتی سفر کنید. پس اگر ثروت‌زیادی ندارید و علاقه‌مند به زندگی تجملاتی و لوکس نیستید، به کشور دیگری فکر کنید. اگر چه دریافت اقامت موناکو تسهیلات زیادی را به دنبال دارد اما هزینه‌های زندگی در این کشور آنقدر بالاست که بسیاری را منصرف می‌کند.

اقامت کدام کشورها راحت است؟

پیش از آنکه برای اخذ اقامت کشوری اقدام کنید، حتما به کشورهای مد نظرتان سفر کنید تا از نزدیک با فرهنگ، محیط و حتی بازارهای آن‌ها آشنا شده و تحقیقات دقیق‌تری را انجام دهید. هدف شما از اخذ اقامت تحصیل فرزند، سرمایه‌گذاری، آغاز کسب وکار و یا هر چه باشد، سفر کردن به آن کشور و بررسی دقیق شرایط می تواند چشم انداز خوبی از آینده شغلی و زندگی شما برایتان ایجاد کند.

راحتترین روش اخذ اقامت آلمان چیست؟

در کشور آلمان یکی از بهترین رو راحتترین راه های اخذ اقامت اقدام به دریافت اقامت بلوکارت آلمان است.

کدام کشور راحتترین اقامت شهروندی را انجام می دهد؟

قبرس یکی از بهترین کشور های دنیاست که اقامت شهروندی را در راحتترین روش ممکن در اختیار افراد قرار می دهد.

بهترین راه گرفتن اقامت یونان چیست؟

در بین راحتترین راه های اخذ اقامت یونان، اقدام برای دریافت اقامت تمکن مالی یونان یکی از بهترین راه های ممکن است.

دیدگاه کاربران

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

8 اکتبر 2019

آیا خرید ملک در آلمان، منجر به اخذ اقامت این کشور می شود؟

    8 اکتبر 2019

    خرید ملک در آلمان منجر به اخذ اقامت این کشور نمی شود. آلمان کشوری صنعتی است. روش های اخذ اقامت آلمان بیشتر از طریق ثبت شرکت، بلوکارت، اقامت های کاری و … است.

8 اکتبر 2019

آیا با خرید ملک در یونان کل اعضای خانواده اقامت می گیرند؟

    8 اکتبر 2019

    بله. با خرید ملکی به ارزش ۲۵۰ هزار یورو، کل اعضای خانواده یعنی متقاضی، همسر و فرزندان، والدین متقاضی و والدین همسر متقاضی می توانند اقامت کشور یونان را اخذ نمایند.

14 اکتبر 2019

خرید خونه یونان دقیقا چقدر تموم میشه؟

    14 اکتبر 2019

    برای اخذ اقامت یونان از طریق خرید ملک می بایستی ملکی به ارزش ۲۵۰ هزار یورو خریداری نمایید.

12 دسامبر 2019

کشورهایی که پروسه اخذ اقامتشون سریعتر هست چه کشورهایی هستن و اینکه شما برای آلمان هم میتونین اقامت بگیرین؟

    14 دسامبر 2019

    مهمترین مسئله در مسیر اقامت، انتخاب پکیج مناسب با شرایط شماست که برای این کار می بایستی با مشاورین سایرس تماس بگیرید تا بهترین گزینه را انتخاب کنید. زمان پروسه اخذ اقامت با توجه به پرونده متقاضی متفاوت است ولی از سریع ترین روش های اخذ اقامت می توان به بلوکارت آلمان، تمکن مالی یونان، خرید ملک یونان و … اشاره کرد.

9 جولای 2020

سلام ممنون بابت مقاله خوبتون. بین همه این کشورها کدوم کشور سریع تر از بقیه اقامت میده؟ و اینکه معمولا با چه روشی میشه اقامت یک کشور رو به سرعت اخذ کرد؟

    10 جولای 2020

    سلام دوست عزیز
    در بین روشهای اقامتی معمولا تمکن مالی اروپا یکی از بهترین راه های اخذ اقامت است. در خصوص بهترین کشور نیز بسته به شرایط متقاضی نمی توان یک گزینه واحد را پیشنهاد کرد. برای اخذ اطلاعات دقیق تر در این مورد می توانید با شماره های اعلام شده در سایت سایرس تماس حاصل کنید.

9 جولای 2020

سلام
من به دنبال اخذ اقامت از طریق تمکن مالی هستم. شما کدوم کشور را پیشنهاد می دید؟ آیا به جز شرایط مالی، مواردی دیگه ای هم هست که باید داشته باشیم.

    10 جولای 2020

    سلام وقت بخیر
    بسته به شرایط مالی و سایر موارد نمی توان یک کشور را به همه پیشنهاد کرد. برای مشورت دقیق تر می توانید با سایرس تماس بگیرید تا همکاران ما مشاوره بهتری به شما ارائه کنند.

21 ژانویه 2023

سلام، ممنونم از مطالب خوبتون
برای کسی که زبان بلد نباشه و مدرک تحصیلی هم نداشته باشه و نخواد سرمایه‌گذاری انجام بده، چه روشی رو پیشنهاد می‌کنید؟

    22 ژانویه 2023

    جناب کمالی عزیز سلام
    با توجه به شرایطی که فرمودید، بهترین روش اقامت برای شما اقامت از طریق اثبات تمکن مالی هست که می‌تونید از طریق اون بدون نیاز به زبان، سرمایه‌گذاری و مدرک تحصیلی اقامت اروپا رو دریافت کنید.