مدت زمان و شرایط تمدید اقامت تمکن مالی اسپانیا

استودیو سایرس - سارا
: امتیاز شما به این مطلب
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

مدت زمان و شرایط تمدید اقامت تمکن مالی اسپانیا

اسپانیا کشور رنگ هاست و کشوری که طرفداران بسیاری در سراسر دنیا برای زندگی در این کشور دارد. به همان اندازه که جذابیت های زندگی در اسپانیا زیاد است، شرایط اخذ اقامت این کشور نیز سخت تر است. یکی از راه های اخذ اقامت اسپانیا که منجر به اخذ اقامت اروپا می شود اقامت تمکن مالی است.

بر أساس قوانین مهاجرتی کشور اسپانیا برای اخذ اقامت اروپا ا

ز طریق تمکن مالی اسپانیا می بایست ثابت کنید که شما به عنوان سرپرست سالانه ۳۰هزار یورو درآمد دارید و همچنین به ازای همسر ۱۵ هزار یورو، فرزندان زیر ۱۸ سال هرکدام ۷۵۰۰ یورو و فرزندان بالای ۱۸ سال هر کدام ۳۰ هزار یورو باید درآمد ثابت نشان دهید. این به بدین معنی است که شما سالانه در ایران به میزان کافی درآمد خواهید داشت و درآمد شما به حضور تان در ایران وابسته نخواهد بود.

البته اثبات درآمد سالانه کافی در ایران یکی از اولین شرط های این پکیج اخد اقامت اروپا است. همچنین داشتن آدرس واقعی در کشور اسپانیا و برخورداری از بیمه پزشکی معتبر در این کشور از دیگر شرط های لازم برای اخذ اقامت تمکن مالی اسپانیا است. مهمترین موردی که اخذ این اقامت یعنی دریافت اقامت اروپا از طریق تمکن مالی اسپانیا را سخت تر می کند، شرط حضور و زندگی کردن شما در کشور اسپانیا و تحصیل فرزندان شما در این کشور است.

 

 

ما در این ویدئو در استودیو سایرس بیشتر در خصوص شرایط اخذ اقامت اروپا از طریق تمکن مالی اسپانیا صحبت می کنیم و در صورتی شما مایل اطلاعات بیشتری در خصوص اخذ اقامت اروپا یا اقامت اسپانیا از طریق سرمایه گذاری یا تمکن مالی بودید، می توانید فرم درخواست مشاوره حضوری را در سایت تمکیل نمایید و یا عدد ۲۲ را به ۵۰۰۰۲۳۰۰۰ ارسال نمایید تا در یک جلسه مشاوره حضوری به صرف یک فنجان قهوه مهمان ما در سایرس باشید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد اقامت اخذ اقامت سرمایه گذاری اسپانیا و اقامت تمکن مالی اسپانیا می توانید مطالب مرتبط را در موسسه حقوقی سایرس مطالعه کنید.

 

دیدگاه کاربران

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

13 نوامبر 2019

برای اقامت اسپانیا از طریق تمکن مالی حداقل زمان ممکن چقدر است؟

    19 نوامبر 2019

    پروسه اخذ اقامت اسپانیا از طریق تمکن مالی حدود ۴ ماه طول می کشد.

13 نوامبر 2019

اطلاعات کاملی در خصوص اقامت اروپا از طریق تمکن مالی اسپانیا می خوام. از کجا می تونم بدست بیارم؟

    19 نوامبر 2019

    برای آگاهی از قوانین اقامتی می توانید به سایت اتحادیه اروپا مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات کامل و به روز راجع به اقامت تمکن مالی اسپانیا با مشاورین سایرس تماس بگیرید.