شرایط تمدید اقامت سرمایه گذاری یونان

استودیو سایرس - سارا
: امتیاز شما به این مطلب
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

اخذ اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری یونان یکی از پر طرفداران پکیج های اقامت است. چرا که علاوه بر عدم شرط حضور در کشور مقصد، شما می توانید همزمان با دریافت اقامت دائم اروپای شنگن خود، برای همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال و هچنین پدر و مادر سرپرست و پدر و مادر همسر، اقامت اروپا دریافت کنید. ضمن اینکه دیگر محدودیت برای رفت و آمد به اروپا را ندارید و دارای یک جایگاه دوم برای زندگی هستید، یک سرمایه گذاری حداقل ۲۵۰ هزار یورویی در یکی از زیبا ترین کشور های اروپا کرده اید.

نکته ای که برای خیلی از طرفداران اقامت سرمایه گذاری یونان مطرح است، تمدید این نوع اقامت است. شما پس از دریافت اقامت دائم یونان می بایست هر ۵ سال یکبار آن را تمدید کنید که از مهمترین شرایط آن، وجود سرمایه ۲۵۰ هزار یورویی شما در این کشور و پرداخت بیمه پزشکی سالانه است، که ما سعی کردیم این بار در استودیو سایرس در خصوص شرایط تمدید اقامت سرمایه گذاری صحبت کنیم.

در صورتی که نیاز به کسب اطلاعات بیشتری در خصوص اخذ اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری یونان داشتید، می توانید مقاله های دیگر سایت سایرس را مطالعه کنید و یا با ارسال عدد ۲۲ به ۵۰۰۰۲۳۰۰۰ پس از مشاوره تلفنی با کارشناسان ما، در یک جلسه مشاوره حضوری در سایرس، مهمان ما باشید. برای اطلاع از شرایط اخذ اقامت تمکن مالی یونان و یا اقامت سرمایه گذاری یونان ، درخواست مشاوره خود را از طریق فرم مشاوره ارسال کنید.

دیدگاه کاربران

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید