اقامت دائم یونان

: امتیاز شما به این مطلب
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

اخذ اقامت دائم در اروپا، یکی از مهم ترین مراحل و اقدامات به جهت اخذ پاسپورت اروپایی است. یونان به عنوان یکی از محبوب ترین کشور های اروپایی از نظر مهاجرین و متقاضیان اقامت، از روش های مختلفی امکان اخذ اقامت دائم را فراهم می کند. در ادامه به توضیحات در خصوص اقامت دائم یونان می پردازیم:

  1. اولین و سریع ترین روش اخذ اقامت دائم یونان، سرمایه گذاری ملکی در این کشور می باشد. یونان تنها کشور عضو شنگن بوده که امکان اخذ اقامت دائم را در سریع ترین زمان فراهم می کند. شخص متقاضی با سرمایه گذاری در یونان، علاوه بر اخذ اقامت دائم برای خود، همسر و فرزندانش، برای خانواده همسر و خانواده خود نیز این اقامت را دریافت می کند.
  2. روش دوم برای اخذ اقامت دائم یونان، اخذ اقامت موقت این کشور در مرحله اول می باشد. بهترین روش برای اخذ اقامت موقت یونان، اخذ اقامت تمکن مالی در این کشور می باشد که شرایط اقامت تمکن مالی یونان نسبت به سایر کشورهای عضور شنگن مناسب تر می باشد. در صورتی که به مدت ۵ سال بتوانید اثبات کنید که در آن کشور زندگی کرده اید و به زبان و تاریخ و فرهنگ آن کشور آشنایی نسبی دارید امکان درخواست اقامت دائم وجود دارد. درخواست اقامت دائم امتحان کتبی ندارد و کارت اقامت دائم در کشور یونان ۵ سال اعتبار دارد و ۵ سال یکبار تمدید میشود. ارائه مدرک زبان یونانی الزامی نیست اما هم همسر و هم سرپرست لازم است با این زبان آشنایی داشته باشند.
دیدگاه کاربران

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید