اخذ پاسپورت دوم در سریع‌ترین زمان ممکن

ساده‌ترین راه برای دریافت پاسپورت دوم
دسته بندی : راهنمای مهاجرت
: امتیاز شما به این مطلب
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

در این مقاله با آسان‌ترین و سریع‌ترین روش‌های مهاجرت آشنا خواهید شد. امروزه داشتن پاسپورت دوم برای بسیاری از ثروتمندان مانند خرید ملک و یا ماشین لوکس نمادی از منزلت اجتماعی است، برای تجار یک عامل مهم در تسهیل مبادلات اقتصادی است و برای بسیاری از افراد زمینه ساز حفظ امنیت و تامین جایگاه دوم زندگی و تسهیل در سفرهای برون‌مرزی به شمار می‌رود. در حال حاضر تنها چند کشور ( لتونی، مالتا، دومنیکا، گرانادا ) بدون شرط حضور پاسپورت صادر می‌کنند. اخذ پاسپورت دوم مزایای بسیاری مانند استفاده از امکانات شهروندی آن کشور، دسترسی به بازارهای جهانی، تجارت در محیطی منطبق با قوانین بین المللی، استفاده از تسهیلات بانکی و بسیاری از امتیازهای دیگر را دارد. همچنین این افراد می‌توانند هر زمان که بخواهند تنها با خرید بلیت به کشور مقصد سفر کنند. در این مقاله با انواع پاسپورت دوم و روش‌های اخذ آن‌ها آشنا می‌شوید. در ادامه با موسسه حقوقی سایرس همراه باشید.

دریافت پاسپورت دوم چه ضرورتی دارد؟

داشتن پاسپورت دوم امکان سفر آزادانه به کشورهای مختلف بدون نیاز به اخذ ویزا و تجارت با اقتصادهای بزرگ جهان مانند آلمان، فرانسه را برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند. اخذ تابعیت و پاسپورت دوم نه تنها راه ورود به جهانی بدون مرز است، بلکه آینده روشن‌تری را پیش روی شما می‌گذارد. با در اختیار داشتن یک پاسپورت معتبر می‌توانید از امکانات شهروندی مانند بیمه، تحصیل رایگان فرزندان در سیستم آموزشی عالی و امکانات پیشرفته استفاده کنید.

دریافت پاسپورت دوم

اگر به دنبال راهی برای رسیدن به اولین ویزا اروپا هستید پیشنهاد می کنیم نگاهی به مقاله اخذ اقامت خودحمایتی یونان به عنوان یکی از سریعترین راه های اقامت اروپا داشته باشید.

مزایای دریافت پاسپورت دوم

دارندگان پاسپورت دوم می‌توانند از مزایای زیادی بهره‌مند شوند که همین امر باعث محبوبیت این پکیج ها شده است. در ادامه به برخی از مزایای آن اشاره می‌کنیم.

  • امکانسفر آسان و بدون نیاز به اخذ ویزا به کشورهای مختلف
  • افتتاح حساب بانکی
  • سهولت در انجام مبادلات تجاری
  • اخذ اقامت برای همسر و فرزندان متقاضی
  • استفاده از فرصت های مختلف
  • زندگی در محیطی با ثبات اقتصادی و اجتماعی
  • پرداخت مالیات کمتر

اخذ تابعیت و پاسپورت دوم آرامش و آسایش خیال بسیاری را برای دارندگان آنها به همراه می آورد. راه های مختلفی برای اخذ تابعیت کشورهای دیگر وجود دارد که از میان آنها پکیج های سرمایه گذاری سریع ترین مسیر هستند. اقامت خودحمایتی موناکو نیز یکی دیگر از راه های سریع برای رسیدن به اقامت اروپا است، اما این نوع اقامت به معنای ویزای دوم نیست.

‌راه‌های اخذ پاسپورت دوم، سریع ترین راه گرفتن پاسپورت دوم چیست؟

برای اخذ اقامت برخی کشورها باید در آن کشور زندگی کنید تا بتوانید اقامت موقت خود را به اقامت دائم و در نهایت به پاسپورت تبدیل کنید. این نکته برای تجار، سرمایه‌گذاران و بسیاری از افراد که به دلایل کاری امکان زندگی در کشور دیگری را ندارند کمی دشوار خواهد بود.

از طرفی دیگر برخی کشورها برنامه‌هایی معرفی کرده‌اند که با سرمایه‌گذاری به مبلغی مشخص پس از چند ماه به فرد پاسپورت دوم اعطا می‌شود، به عنوان مثال می توانید به مقاله اقامت سرمایه گذاری یونان نگاهی بیاندازید.

کوتاه‌ترین زمان دریافت پاسپورت دوم

این سرمایه‌گذاری می‌تواند از روش‌های مختلفی مانند خرید اوراق دولتی، ثبت شرکت و یا خرید ملک انجام شود. پاسپورت دوم بدان معناست که متقاضی به صورت همزمان شهروند دو کشور باشد و امکان استفاده از مزایایی یکسان با شهروندان آن کشور را دارد.

بهترین کشور برای گرفتن پاسپورت دوم کجاست؟

امروزه اخذ تابعیت و پاسپورت دوم کشورها به یکی از سریع‌ترین و محبوب‌ترین روش‌های مهاجرت تبدیل شده است. اخذ پاسپورت دوم برای افرادی که به دنبال جایگاه دوم، سفر آسان و استفاده از امکانات دیگر مانند سهولت در تجارت، افتتاح حساب بانکی هستند، گزینه مناسبی خواهد بود.

معمولا پکیج‌هایی که در کوتاه مدت (کمتر از یک سال) منجر به پاسپورت دوم می شوند روند سخت و پیچیده‌ای ندارند. همچنین نیازی به ارائه مدارک تحصیلی، مدرک زبان و یا حضور فرد در کشور مقصد نیست. در این نوع برنامه‌ها با ارائه مدارک لازم و سرمایه‌گذاری به میزان مشخص، پاسپورت آن را کشور را در مدتی کوتاه اخذ می‌کنید.

کشورهایی مانند دومنیکا، مالتا، گرانادا و سنت‌کیتس  چنین برنامه هایی را معرفی کرده‌اند که گزینه‌ای سریع و آسان برای اخذ اقامت و پاسپورت کشوری دیگر است.

مزیت دریافت پاسپورت دوم اروپایی

کشورهایی مانند یونان، قبرس و پرتغال نیز در مقابل سرمایه‌گذاری و خرید ملک به همسر و فرزندان متقاضی اقامت آن کشور را اعطا می‌کنند که متقاضی با رعایت قوانین می‌تواند پس از چند سال برای اخذ اقامت دائم و پاسپورت این کشورها نیز اقدام کند. در میان کشورهایی که برنامه ویزای طلایی را معرفی کرده‌اند، یونان مقرون به صرفه‌ترین برنامه را ارائه داده است. طبق این برنامه متقاضی با خرید ملکی به ارزش ۲۵۰ هزار یورو می‌تواند برای سه خانواده اقامت دائم این کشور را بگیرد.

دریافت پاسپورت دوم در ازای سرمایه‌گذاری 

کشورهای مختلفی برنامه‌های سرمایه‌گذاری را معرفی کرده‌اند که از آن میان به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد:

  1. گرانادا: دو روش سرمایه گذاری که منجر به اخذ اقامت گرانادا می شوند عبارتند از:
  • پرداخت ۲۲ هزار دلاربه صندوق ملی
  • خرید ملکی به ارزش ۳۵۰ هزار دلار
  1. سنت کیتس: این جزیره در دریای کارائیب واقع شده و از دو طریق به سرمایه‌گذاران اقامت می‌دهد
  • خرید ملک به ارزش ۴۰۰ هزار دلار
  • سرمایه‌گذاری به مبلغ ۲۵۰ هزار دلار در یکی از سازمان‌های دولتی
  1. مالتا: می‌توانید به سه طریق اقامت این کشور را اخذ کنید. معمولا پس از پنج سال و با رعایت قوانین می‌توانید اقامت دائم این کشور را اخذ کنید.
  • حداقل ۶۵۰ هزار یورویی در صندوق ملی
  • خرید ملکی به ارزش ۳۵۰ هزار یورو
  • خرید سهام دولتی به ارزش ۱۵۰ هزار یورو + ۵۰ هزار یورو هزینه‌های دیگر
  1. یونان: با خرید یک یا چند ملک به ارزش ۲۵۰ هزار یورو می‌توانید از همان ابتدا اقامت دائم این کشور را اخذ کنید. در این نوع اقامت نیازی به زندگی در این کشور را ندارید. همچنین همسر و فرزندان نیز می‌توانند برای اخذ اقامت این کشور اقدام کنید. با خرید ملک در یونان می‌توانید در کشورهای حوزه شنگن به راحتی سفر کنید و از مزایای زندگی در کشورهای اروپایی و قوانین یکپارچه و ثابت بهره مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر نگاهی به مقاله ویزای طلایی یونان داشته باشید.
  1. قبرس: از دو طریق می‌توانید به اخذ اقامت قبرس دسترسی پیدا کنید:
  • خرید ملکی به ارزش ۳۵۰ هزار یور
  • خرید اوراق دولتی به ارزش ۲ میلیون یورو
 همه چیز درباره پاسپورت دوم

برتری پاسپورت دوم کشورهای اروپایی

در بالا به برخی از کشورهایی که ازطریق سرمایه‌گذاری پاسپورت دوم را به متقاضیان اعطا می‌کنند، اشاره کردیم. هرکدام از این برنامه‌ها شرایط و روند خاص خود را دارند. کشورهای بسیاری مانند مالزی، تایلند، پرتغال، کانادا و آمریکا برنامه‌های سرمایه‌گذاری مختلفی را معرفی کرده‌اند. اروپا نیز برنامه ویزای طلایی را معرفی کرده است ولی اخذ شهروندی یکی از کشورهای اروپایی مزایای بسیاری دارد. به عنوان مثال می‌توانید به راحتی به کشورهای حوزه شنگن سفر کنید. به عنوان شهروند اروپا امکان زندگی و  تحصیل در هر کدام از کشورهای منطقه اقتصادی اروپا را خواهید داشت. همچنین با پاسپورت اروپایی می ‌وانید بدون دغدغه به هر کشوری که می‌خواهید سفر کنید.

زمانی که راجع به قوانین مالیاتی صبحتی به میان می‌آید می توان گفت که برنامه‌های متعددی معرفی شده اند که به عنوان شهروند اروپا می‌توانید از آنها بهره‌مند شوید. به منظور کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های اعلام شده در تماس باشید و از مشاوره رایگان متخصصین ما در موسسه حقوقی سایرس استفاده کنید.

بهترین کشور برای گرفتن پاسپورت دوم کجاست؟

درحال حاضر کشور های دومنیکا، مالتا، گرانادا و سنت‌کیتس بهترین گزینه های ممکن برای دریافت پاسپورت دوم هستند.

چگونه پاسپورت دوم بگیریم؟

یکی از بهترین راه های اخذ پاسپورت دوم اقدام به سرمایه گذاری در یکی از چهار کشور معرفی شده است. با اقدام به سرمایه گذاری فرایند اخذ پاسپورت دوم در مسیر ساده تری برای شما فراهم می شود.

چرا پاسپورت دوم بگیریم؟

داشتن پاسپورت دوم امکان سفر آزادانه به کشورهای مختلف بدون نیاز به اخذ ویزا و تجارت با اقتصادهای بزرگ جهان مانند آلمان، فرانسه را برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند.

دیدگاه کاربران

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

2 نوامبر 2019

با اخذ اقامت اروپا شینگن کارت اقامت میگیریم یا پاسپورت و اینکه کارت اقامت با پاسپورت چه فرقی با هم دارند؟

2 نوامبر 2019

با پاسپورت اروپایی می توان به کشور های کانادا یا آمریکا سفر کرد ؟ یا در اخذ ویزا کمکی می کند؟

    3 نوامبر 2019

    بله. اخذ پاسپورت اروپایی کمک زیادی به اخذ ویزای کشورهایی مانند کانادا، آمریکا و … می کند.

9 جولای 2020

سلام معتبرترین کشور برای اخذ پاسپورت کجاست؟ و آیا سایرس در کنار خدمات اقامت امکان دریافت پاسپورت رو هم فراهم کرده؟ هزینه اش رو هم لطفا بهم بگید.
ممنون از سایت خوبتون.

    10 جولای 2020

    سلام وقت بخیر
    اکثر کشورهای اروپایی پاسپورت معتبری دارند که در بیشتر کشورهای دنیا مورد قبول است. برای اطلاع از خدمات سایرس و هزینه اخذ اقامت اروپا نیز می توانید با شماره های اعلام شده در سایت تماس حاصل کنید.

9 جولای 2020

سلام وقت بخیر. ممنون بابت مقاله خوبتون. یک سوال داشتم پاسپورت با ویزا چه تفاوتی داره؟ و اینکه موسسه سایرس خدماتی درباره اخذ پاسپورت دوم ارائه می کنه؟

    10 جولای 2020

    سلام وقت بخیر
    پاسپورت یک مدرک هویتی است که توسط کشوری که ما اقامت آن را داریم صادر می شود. ویزا توسط هر کشور به صورت جداگانه صادر می شود و داری انواع گوناگونی است. برای اطلاع از خدمات سایرس نیز می توانید با شماره های اعلام شده در سایت سایرس تماس حاصل کنید.

8 می 2021

سلام وقتتون بخیر
چندتا سوال داشتم
با خرید ملک یا هر کدوم از پکیج هایی که گفته شده. میتونیم پاسپورت همون کشور رو بگیریم ؟

با پاسپورت کشور هایی که معرفی کردید میشه اقامت امریکا رو گرفت ؟ مثلا شخصی بخواد با پاسپورت یک کشور دیگه قصد مهاجرت به کشور امریکا و گرفتن اقامت امریکا رو داشته باشه.

    9 می 2021

    اگر کشوری لاین اقامت سرمایه گذاری داشته باشد، با رعایت قوانین می توانید اقامت آن کشور را دریافت کنید. این اقامت در ابتدا موقت است که با رعایت قوانین و شرایط لازم قابل تمدید است. در مرحله بعدی می توانید برای اقامت دائم درخواست بدهید و در نهایت برای اخذ پاسپورت اقدام کنید. لطفا به این نکته توجه کنید که برای تمدید اقامت و … باید ملزومات لازم را رعایت کنید.

      11 می 2021

      با خرید پاسپورت گرانادا امکانش هست که بخوام در یک کشور دیگه زندگی کنم؟ مثل امریکا یا اتریش
      البته کشور امریکا به ایرانیا اقامت نمیده ولی با پاسپورت یک کشور دیگه این امکان رو به من میده که بتونم اقامت بگیرم؟

        11 می 2021

        اخذ پاسپورت دوم شانس شما برای دریافت اقامت آمریکا یا کانادا را افزایش می دهد.

9 می 2021

سلام وقتتون بخیر
چندتا سوال داشتم
منظور از گرفتن اقامت همون پاسپورت هستش دیگه درسته ؟ کسی که اقامت یک کشور رو میگیره به همراهش پاسپورت هم میگیره ؟

بعد از گرفتن پاسپورت میشه به امریکا مهاجرت کرد ؟ مثلا شخصی میخواد در امریکا زندگی کنه ولی بخاطر مسائل ممنوعیت ایرانیان در امریکا از طریق پاسپورت یک کشور دیگه اقدام کنه.

    9 می 2021

    سلام دوست عزیز

    پروسه اقامت اروپا به این صورت هست که اول شما کارت اقامت موقت دریافت می کنید بعد از آن در صورتی که قوانین را رعایت کنید، اقامت شما تمدید می شود. سپس با رعایت شرایط لازم و سپری کردن زمان لازم می توانید برای اقامت دائم درخواست بدهید. در نهایت می توانید برای اخذ پاسپورت اقدام کنید.

23 سپتامبر 2022

چطور میتوان از امارات به طور کم هزینه به یکی از کشور های اروپایی سفر کرد

    23 اکتبر 2022

    نثار عزیز سلام
    اگر کم‌هزینه بودن روند اقامتی براتون دغدغه هست، ما بهتون اقامت تمکن مالی یونان رو پیشنهاد می‌کنیم.
    در صورت تمایل هم می‌تونید از طریق فرم درخواست مشاوره، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.