چگونه اقامت موناکو بگیریم؟

اخذ اقامت اروپا با ویزای موناکو
دسته بندی : اقامت آلمان
: امتیاز شما به این مطلب
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

موناکو بهشت سرمایه‌داران و علاقه‌مندان به زندگی لوکس است. هر شخصی که حداقل ۱۶ ساله باشد و قصد اقامت بیش از ۹۰ روز در یک سال را در موناکو داشته باشد باید به اداره مهاجرت مراجعه کرده و درخواست اقامت کند. موناکو که در کوت دازور در جنوب فرانسه واقع شده و عضو حوزه شنگن است. این کشور به علت امکانات تفریحی لوکس، آب و هوای فوق العاده، سیستم مالیاتی عالی یکی از ایده‌آل‌ترین مناطق اروپا به شمار می‌رود. برای سرعت عمل بخشیدن به پروسه اقامت، قوانین اقامتی ساده‌ای برای متقاضیان در نظر گرفته شده است. برای اخذ اقامت این کشور باید مدارک ملکی و مالی خوبی ارائه دهید.  پس از ۱۰ سال اقامت در این کشور می‌توانید پاسپورت دوم خود را دریافت کنید. مدیران، صاحبان کسب و کار، سرمایه‌گذاران، کارآفرینان، افراد معروف مانند سلبریتی‌ها جزو افراد واجد شرایط اخذ اقامت موناکو هستند. در ادامه با بررسی بیشتر به== شرایط اخذ اقامت موناکو و ویژگی‌های این کشور زیبا با موسسه حقوقی سایرس همراه باشید.

اخذ اقامت اروپا با ویزای موناکو

با دریافت اقامت موناکو امکان تردد و زندگی در اتحادیه اروپا و ۲۶ کشور عضو اتحادیه شنگن را پیدا می‌کنید. موناکو جذابیت‌های زیادی دارد که توجه هر سن و سلیقه‌ای را به خود جذب می‌کند. اگر به دنبال جایی هستید که مردم دائما در حال نوآوری و یافتن راهکارهایی برای افزایش ثروت و سرمایه خود هستند، موناکو را انتخاب نکنید ولی اگر به دنبال تفریحات لوکس، ماشین‌های گران قیمت و زندگی منحصر به فردی هستید قطعا موناکو یکی از بهترین انتخاب‌ها خواهد بود.

صفر تا صد اخذ ویزای موناکو

موناکو کشوری است که می‌توانید از ثروت خود لذت ببرید. پکیج‌های اقامتی موناکو بسیار جالب هستند. با توجه به اینکه موناکو در فهرست کشورهای حوزه شنگن قرار دارد، دسترسی به بازارها و کل اروپا برایتان امکان پذیر خواهد بود. از همه مهمتر آنکه قوانین مالیاتی آن، موناکو را به بهشت سرمایه‌گذاران تبدیل کرده است. اگر نیاز به اطلاعات و راه های بیشتری برای گرفتن اقامت موناکو دارید، می توانید نگاهی به اقامت خود حمایتی موناکو داشته باشید.

با رسیدن به اقامت موناکو رویاهایتان را زندگی کنید! 

صنایع High- Tech، خدمات مالی و کالاهای لوکس از مهمترین بخش‌های اقتصاد موناکو هستند. گردشگری نیز نقش مهمی در اقتصاد این کشور ایفا می‌کند. ورود توریست‌های بسیار به این کشور موجب می‌شود تا گردش مالی نیز بیشتر شده و اقتصاد این کشور رو به رشد باشد. کسب و کار در محیطی دوستانه و پایدار انجام می‌شود. بر اساس آمار ارائه شده، وضعیت رفاهی این کشور در سطح عالی قرار دارد. از فاکتورهای مهم در سنجش رفاه یک جامعه؛ سیستم حمل و نقل، سیستم آموزشی، خدمات بهداشت و درمان، و امکانات شهروندی هستند. بیش از ۹۰% مردم از فرهنگ این کشور رضایت دارند.

بیشتر سرمایه‌گذاران تمایل دارند تا اقامت این کشور را اخذ کنند. داشتن سوابق کاری، مدرک تحصیلی، ارائه مدرک زبان و سن متقاضی از فاکتورهای مهم صدور مجوز اقامت است. البته به عنوان گزینه ای مناسب می توانیم اقامت یونان از طریق تمکن مالی هم به شما معرفی کنیم.

روش‌های مختلف دریافت اقامت موناکو

درست است که زندگی در موناکو مانند زندگی در بهشت است ولی این حقیقت نیز وجود دارد که هزینه‌های زندگی در این کشور کمی بالا است. این کشور برنامه‌های اقامتی مختلفی را معرفی کرده است. یکی از روش‌های اخذ اقامت این کشور، ثبت شرکت است. میزان سرمایه اولیه در این روش مهم است. همچنین روند فعالیت شرکت نیز باید از ابتدا مشخص باشد. یکی دیگر از روش‌های اخذ اقامت موناکو، ویزای کاری است. در این پکیج متقاضی باید پیشنهاد کاری از طرف کارفرما داشته و در قرارداد کاری میزان حقوق با توجه به قوانین کشور مشخص شده باشد.

همه چیز درباره دریافت ویزای موناکو

شاید یکی از معروف‌ترین شیوه‌های اخذ اقامت اروپا خرید ملک است که زیر مجموعه پکیج های سرمایه گذاری به شمار می‌رود. شما با خرید یک یا چند ملک در این کشور می‌توانید اقامت آن را بدست آورید. ویزای تحصیلی هم روش نسبتا معقولی برای جوانان علاقه‌مند به دریافت اقامت موناکو است. البته این ویزا به صورت موقت صادر می شود که مدت اعتبار آن به دوره تحصیلی شما بستگی دارد. برای دریافت این ویزا نیاز به سوابق علمی ‎دارید و باید شش ماه زودتر اقدام کنید.  پیش از ادامه مطلب پیشنهاد می کنیم زمانی را برای مطالعه نوشتار ویزای طلایی یونان نیز اختصاص دهید. اقامت طلایی یونان یکی دیگر از بهترین روش های رسیدن به اقامت دائم اروپا است.

اخذ اقامت موناکو با ویزای سرمایه‌گذاری

موناکو با یکی از رو به رشد ترین نظام‌های اقتصادی جهان همواره از جذابیت بالایی برای سرمایه‌گذاری برخوردار بوده است. بسیاری از صاحبان صنایع و تجار معتبر جهان فعالیت های اقتصادی خود را از این کشور دنبال می‌کنند. برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود در موناکو باید حداقل دو سهامدار داشته باشید. سهامداران به مدت دو سال از پرداخت مالیات معاف هستند. اگر بیش از ۷۵% فروش خود را در موناکو داشته باشند از پرداخت مالیات معاف خواهند شد.

دریافت اقامت موناکو از ساده‌ترین راه

از طریق ازدواج اقامت موناکو را بگیرید

یکی از آسان‌ترین روش‌های اخذ تابعیت موناکو از طریق ازدواج با تبعه این کشور است. واقعی بودن ازدواج در این امر از اهمیت بالایی برخوردار است. پس از گذشت ۳ سال از ازدواج می‌توانید برای اخذ اقامت دائم موناکو اقدام کنید. مدارک لازم برا اخذ اقامت موناکو از طریق ازدواج عبارتند از:

  • فرم درخواست
  • عکس رنگی جدید
  • پاسپورت معتبر
  • کپی همه ویزای شنگن
  • مدارک رسمی که نشان دهند ازدواج شما رسمی بوده
  • کپی کارت ملی یا گذرنامه همسر
  • ارائه نامه تمکن مالی
  • پرینت حساب بانکی
  • بیمه پزشکی

مهاجرت به موناکو با ویزای تحصیلی

دوره‌های تحصیلی در دانشگاه‌های موناکو معمولا به زبان انگلیسی یا فرانسوی برگذار می شوند. ارائه مدرک زبان رسمی مانند تافل یا آیلتس یکی از عوامل مهم در پذیرش دانشگاه است. در صورتی که بخواهید در مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری تحصیل کنید باید در آزمون ورودی دانشگاه‌ها شرکت کنید. برای تحصیل در دانشگاه‌های دولتی باید شهریه کمی یعنی حدود ۴۰۰ یورو پرداخت کنید. همچنین محل دقیق اقامت شما باید مشخص شود. شهریه دانشگاه های خصوصی بالاتراز این مبلغ است.

اقامت موناکو مطمئن‌ترین راه زندگی در اروپا

مهاجرت کاری به موناکو و دریافت اقامت اروپا

این نوع اقامت برای افرادی مناسب است که تخصص خاصی دارند. آگهی کار به مدت سه ماه در اتحادیه اروپا چاپ می‌شود. در صورتی که فردی با این تخصص پیدا نشد، کارفرما می‌تواند شخص مورد نظر را خارج از اتحادیه اروپا استخدام کند. داشتن سابقه تحصیلی قوی، سابقه کاری مرتبط با مدرک تحصیلی، مدرک زبان و سن از نکاتی هستند که در انتخاب شما اهمیت دارند.

در صورتی که بخواهید از طریق بلوکارت اقدام کنید، باید مدرک تحصیلی شما کارشناسی ارشد یا دکترا باشد. همچنین کارفرما باید در میزان حقوق سالیانه شما در قرداد را ۵۳ هزار یورو قید کند. مدت اعتبار ویزا به قرارداد شما بستگی دارد. در پایان پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های اعلام در تماس باشید و از مشاوره رایگان متخصصین ما در موسسه حقوقی سایرس بهره مند شوید.

دیدگاه کاربران

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

29 دسامبر 2019

اقامت کشور موناکو به پاسپورت اروپایی ختم میشه؟

    1 ژانویه 2020

    از روش های مختلفی می توانید برای اخذ اقامت موناکو اقدام کنید، در صورت رعایت قوانین می توانید برای اخذ اقامت دائم و نهایتا پاسپورت اقدام کنید.

29 دسامبر 2019

اخذ اقامت اروپا از طریق اقامت موناکو پس از چند سال تبدیل به اقامت دائم میشه و آیا برای پاسپورت اروپایی نیاز به حضور و زندگی در این کشور داریم؟

    1 ژانویه 2020

    روش های مختلفی برای اخذ اقامت موناکو وجود دارد. مدت زمان پروسه تبدیل اقامت موقت به اقامت دائم و در نهایت پاسپورت در هر روش متفاوت است ولی در صورتی که قوانین تمدید اقامت را رعایت کنید، بسته به روش مورد نظر معمولا ۳ الی ۵ سال طول می کشد تا متقاضی بتواند برای اقامت دائم درخواست بدهد.
    شرط حضور در پروسه اقامت موناکو بسیار پررنگ است این بدان معناست که متقاضی می بایستی در این کشور زندگی کند و در صورتی که فرزند زیر ۱۸ سال داشته باشد، تحصیل فرزند در مدارس موناکو اجباری است.