مهاجرت به اروپا از طریق خرید ملک در سوئد

اقامت سوئد از طریق خرید ملک
دسته بندی : اقامت سوئد
: امتیاز شما به این مطلب
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

این روزها تب مهاجرت و اخذ اقامت اروپا به‌شدت افزایش‌یافته است. افراد زیادی از راه‌های مختلف مثل اقامت تمکن مالی، اقامت سرمایه‌گذاری، ویزای کار و سایر راه‌ها قصد عزیمت به اروپا را دارند. در این میان خرید ملک هم یک راه منطقی و مناسب است. کشور سوئد ازجمله کشورهایی است که امکان خرید ملک و اخذ اقامت را فراهم کرده است. در ادامه این مقاله می‌خواهیم به بررسی دریافت اقامت سوئد از طریق خرید ملک بپردازیم. با موسسه حقوقی سایرس همراه باشید.

چرا سوئد را برای خرید ملک و اقامت انتخاب کنیم؟

سوئد یکی از کشورهای حوزه اسکاندیناوی واقع در شمال اروپا است. کشورهای حوزه اسکاندیناوی ازنظر رفاه اجتماعی در بین تمامی کشورهای دنیا جز کشورهای برتر هستند. سوئد نیز یکی از پیشروترین کشورهای این حوزه است. اقتصاد قدرتمند و رفاه اجتماعی بالا باعث شده که اقامت کشور سوئد ارزش بالایی داشته باشد. خرید ملک در سوئد زیرمجموعه اقامت تمکن مالی اروپا به‌حساب می‌آید. بد نیست بدانیم که کشورهای کمی حاضر هستند در ازای خرید ملک به متقاضیان اقامت بدهند. به همین دلیل کسب اقامت از طریق خرید ملک را می‌توان یک فرصت بی‌نظیر دانست.

اقامت سوئد از طریق خرید ملک

شرایط خرید ملک در سوئد چگونه است؟

تمکن مالی یونان، اسپانیا و سوئد به شهروندان خارجی اجازه می‌دهد که با خرید ملک بتوانند اقامت مقصد را به دست آورند. خرید ملک در سوئد از طریق واسطه‌ها اتفاق می‌افتد. در حقیقت مالک با استخدام یک مشاور املاک، خانه خود را به فروش می‌گذارد. زمانی که خریداری برای ملک پیدا شود و ملک هم ازنظر کارشناس فنی موردبررسی و تائید قرار بگیرد به مرحله عقد قرارداد می‌رسیم که در زبان سوئد به آن Kapeavtal می‌گویند. در قرارداد خریدار بخشی از پول را به‌عنوان پیش‌پرداخت به مالک پرداخت می‌کند. او می‌تواند باقی پول را به‌صورت اقساط و در موعدهای مقرر به فروشنده پرداخت کند. معمولاً پیش‌پرداخت ۱۰ درصد از کل مبلغ خرید است.

هزینه خرید ملک در سوئد چقدر است؟

حداقل هزینه مرتبط با ویزای سرمایه‌گذاری در سوئد ۱۰۰ هزار یورو است. البته این مبلغ در مواقع خرید ملک بسته به نوع ملک، ناحیه و مواردی این‌چنینی تغییر می‌کند. در کنار هزینه خرید ملک در هنگام خرید هزینه‌های مرتبط با وکالت، مالیات و سایر هزینه‌های قانونی نیز وجود دارد که به این مبلغ می‌افزاید.

مزایای خرید ملک در سوئد چیست؟

ما قبلاً در بلاگ پست مزایای خرید ملک در یونان، درباره مزایای خرید ملک در اروپا صحبت کرده بودیم. مزایای خرید ملک در سوئد هم مثل باقی کشورها استثنایی است. علاوه بر دریافت اقامت، متقاضی یک سرمایه‌گذاری جذاب در یکی از بهترین کشورهای اروپایی انجام داده است. از طرف دیگر امکان سفر به کشورهای حوزه شینگن، برخورداری از مزایای شهروندی سوئد و سفرهای آزادانه به نقاط مختلف دنیا را می‌توان از دیگر مزایای خرید ملک در سوئد به‌حساب آورد.

مزایای خرید ملک در سوئد

با خرید ملک در سوئد، پس از چند وقت می‌توان اقامت این کشور را به دست آورد؟

در اکثر کشورهای اروپایی برای دریافت اقامت دائم باید حداقل ۵ سال در کشور موردنظر ساکن باشیم. این قانون در مورد خرید ملک در کشورهای مختلف اروپایی یکسان است. برای مثال اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک نیز ۵ سال به طول می‌انجامد. در طی این ۵ سال بایستی با رعایت قوانین و زندگی در سوئد راه خود را برای دریافت اقامت دائم هموار کنیم.

مهاجرت از طریق خرید ملک در سوئد با موسسه حقوقی سایرس

در نظر داشته باشید که محتوای ارائه شده به جهت افزایش آگاهی شما عزیزان تهیه و تولید شده و و زمان تولید محتوا مربوط به سال ۲۰۲۰ می‌باشد، در حال حاضر امکان اخذ اقامت اروپا از طریق سرمایه‌گذاری در کشور سوئد وجود ندارد.

برای دریافت مشاوره برای سرمایه‌گذاری و اخذ اقامت اروپا، از طریق شماره تماس زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

شماره تماس برای دریافت مشاوره رایگان ۰۲۱۲۵۷۴۱

دیدگاه کاربران

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید