اقامت یونان بدون شرط حضور، در کشور خود اقامت یونان بگیرید

اقامت یونان نیازمند مهاجرت نیست
: امتیاز شما به این مطلب
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

آیا تا کنون به اقامت در یونان بدون شرط حضور فکر کردید؟ کشوری با فرهنگی غنی، مردمی خونگرم و مهربان و ۳ هزار ساعت آفتاب در سال، این کشور نقاط قوت زیادی دارد. در این مقاله با موسسه حقوقی سایرس به عنوان معتبرترین موسسه در ارائه اقامت اروپا همراه باشید تا در رابطه با چگونگی اخذ اقامت یونان بدون شرط حضور بیشتر بدانید.

اقامت اروپا با چاشنی زیتون یونانی!

یکی از مواردی که یونان را به مقصدی محبوب تبدیل کرده است، سبک زندگی مدیترانه‌ای آن است. آب و هوای این کشور فوق‌العاده است. یونانی‌ها به زندگی در طبیعت زیبا و آب و هوای عالی در کنار خانواده علاقمند هستند. به علاوه هزینه‌های زندگی و اجاره ملک در یونان در مقایسه با سایر کشورها پایین‌تر است. امنیت اجتماعی در این کشور بالا است و به جز چند نقطه می‌توانید در اکثر مناطق این کشور به تنهایی و بدون مزاحمت در شب پیاده‌روی کنید. کشوری که اقامت های بسیاری را در اختیار مهاجرین از دیگر کشور ها قرار می دهد و اقامت خود حمایتی یونان یکی از بهترین آنهاست.

مهاجرت به سواحل زیبای مدیترانه‌ای یونان

اخذ اقامت سریع‌ و بدون نیاز به شرط حضور در یونان

اخذ اقامت یونان از طریق روش‌هایی مانند ویزای تحصیلی و یا ویزای کاری پروسه‌ای سخت و زمان بر است. مادامی که روش‌های آسان‌تری برای اخذ اقامت وجود دارند که مزایای بسیاری را نیز در اختیار دارندگان کارت اقامت قرار داده و امکان استفاده از حقوق شهروندی یکسان با یونانی‌ها را برای ما فراهم می‌کنند، پس چرا باید از طریق روش‌های سخت و زمان‌بر اقدام کرد؟

اخذ اقامت یونان بدون نیاز به مهاجرت

اقامت سرمایه‌گذاری یونان با یک ویزای طلایی 

پیش از آنکه توضیحاتی در مورد روش‌های سریعتر و آسان‌أتر اخذ اقامت یونان بدهیم ابتدا راجع به دلایل محبوبیت این کشور چه  از نظر سرمایه گذاران چه برای سفر و یا زندگی اشاره خواهیم کرد. سالیانه گردشگران بسیاری به این کشور سفر می کنند به طوری که یونان در فهرست معدود کشورهایی قرار گرفته که تعداد توریست های آن ۳ برابر جمعیت کل کشور است. این کشور در میان متقاضیان اخذ اقامت نیز جایگاه ویژه ای دارد.

همچنین در سال های اخیر با معرفی برنامه های جالب اقامتی عده زیادی برای اخذ اقامت این کشور اقدام کرده‌اند. یکی از مناسب‌ترین برنامه‌های اقامتی که توسط دولت یونان در سال ۲۰۱۳ معرفی شد، ویزای طلایی یونان یا همان اقامت سرمایه گذاری یونان بود. دولت یونان با هدف جذب سرمایه گذاران خارجی به این کشور این برنامه را در سال ۲۰۱۳ معرفی کرد. از ویژگی های این اقامت می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • بر اساس قانون، متقاضیان می‌توانند با خرید یک یا چند ملک تجاری یا مسکونی به ارزش حداقل ۲۵۰ هزار یورو از همان ابتدا اقامت دائم این کشور را اخذ کنند.
  • در نظر داشته باشید که برنامه اقامتی که توسط دولت یونان معرفی شده در مقایسه با سایر کشورهایی که این اقامت را ارائه داده اند، مقرون به صرفه است.
  • با اخذ اقامت طلایی یونان ۳ خانواده می‌توانند اقامت این کشور را دریافت کنند که این ویژگی برای سایر کشورها وجود ندارد.
  • اقامت طلایی یونان شامل همسر و فرزندان زیر ۲۱ سال می‌شود.
  • پروسه اخذ اقامت در زمانی بسیار کوتاه یعنی یکماه انجام می‌شود.
  • در مقایسه با پروسه‌های اقامتی کشورهای دیگر، متقاضی در زمان کوتاه‌تری یعنی ۷ سال به پاسپورت خواهد رسید.
  • با اخذ اقامت یونان می‌توانید از حقوق شهروندی یعنی خدمات بیمه و امتیازهای اجتماعی بهره مند شوید.
  • شرایط نگهداری این اقامت آسان است و نیازی به زندگی و حضور در این کشور وجود ندارد در حالی که در بسیاری از کشورهای دیگر برای تمدید اقامت و یا اخذ پاسپورت باید در آنجا زندگی کنید.
  • در صورتی که تمایلی به زندگی در این کشور ندارید، می‌توانید با اجاره ملک خود، درآمد یورویی کسب کنید.
  • از آنجایی که کشور یونان عضو پیمان شنگن است، با اخذ اقامت یونان اقامت اروپا را به دست می آورید و می توانید با رعایت قوانین، آزادانه در کشورها ی حوزه شنگن تردد کنید.
  • در اقامت طلایی یونان از همان ابتدا اقامت دائم این کشور را اخذ می کنید در صورتی که در بسیاری از پکیج های اقامتی باید با رعایت قوانین، اقامت خود را سالیانه تمدید کنید.

حال که در مورد مزایای اقامت سرمایه گذاری یونان صحبت کردیم. راجع به برخی مزایای زندگی در این شکور رویایی  نیز صحبت خواهیم کرد.پیش از ادامه مطلب خالی از لطف نیست اگر زمانی را برای مطالعه مقاله اقامت سرمایه گذاری یونان نیز اختصاص دهید.

بدون شرط حضور اقامت اروپا بگیرید

یونان مهد مدرنیته، دموکراسی و فلسفه جهان

بسیاری یونان را محل تولد تمدن غرب و دموکراسی می دانند. امروزه طبیعت و سواحل زیبا، آب و هوای خوب، سبک زندگی جالب و شور انرژی مردم مورد توجه متقاضیان اخذ اقامت قرار گرفته است. ولی اینها تنها دلایل محبوبیت یونان نیستند با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

  • یکی از مهمترین نکاتی که باید به آن اشاره کنیم تسلط اکثریت مردم به زبان انگلیسی است که این امر در بسیاری از کشورهای دیگر مثل ایتالیا دیده نمی شود. در یونان می‌توانید با خیال راحت از هر شخصی که می بینید به انگلیسی سوال بپرسید. یا به راحتی با آنها ارتباط برقرار کنید.
  • یکی از نقاط قوت این کشور روحیه همکاری، انسان دوستی و کمک به دیگران است. اگر با مشکلی مواجه شوید مطمئن باشید که یونانی ها تا زمان رفع کامل مشکل همراه شما خواهند بود و به بهترین شکل راهنماییتان خواهند کرد. آنها با رویی گشوده و با مهربانی و کمال میل این کار را انجام می دهند.
  • مردم یونان مهربان و خونگرم هستند و به راحتی با شما ارتباط برقرار می کنند به خصوص که ایرانی ها را خیلی دوست دارند و به آنها احترام می گذارند.
  • با وجد فیلسوفانی مانند سقراط، ارسطو، افلاطون و … این کشور پیشینه و فرهنگی غنی دارد.
  • در مقایسه با کشورهای پیشرفته تر اروپایی مانند آلمان سرعت زندگی در این کشور پایین تر است. مردم در آرامش زندگی خود را پیش می برند.
  • اگر به دنبال زندگی پرهیجان و متنوع هستید یونان قطعا بهشت شما خواهد بود از تفریحات آبی هیجان انگیز گرفته تا سفرهای لوکس در کروز و صرف غذاهای سالم و خوشمزه، اینجا برای هر کس با هر سلیقه ای چیزی وجود دارد.

در پایان پیشنهاد می کنیم در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره های اعلام شده در تماس باشید تا مشاوران ما در موسسه حقوقی سایرس پاسخگوی سوالات شما باشند.

دیدگاه کاربران

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

29 دسامبر 2019

برای گرفتن اقامت دائم اروپا از طریق اقامت یونان چند روز در سال باید در کشور یونان زندگی کنیم؟

    1 ژانویه 2020

    برای تمدید اقامت یونان نیازی به حضور در این کشور ندارید.

29 دسامبر 2019

برای گرفتن اقامت دائم یونان حتما باید در اون کشور چند روز زندگی کنبم؟ آیا می شود با درست کردن مدارکی این حضور رو به صورت سوری نشون داد؟

    1 ژانویه 2020

    از ویژگی ها و مزایای اخذ اقامت یونان نداشتن شرط حضور است. برای تمدید اقامت نیازی به زندگی در این کشور ندارید. برای آگاهی از قوانین اقامت یونان با مشاورین مجموعه در تماس باشید.