انواع ویزای شینگن دانمارک

اخذ سریع ویزای شینگن دانمارک
دسته بندی : اقامت آلمان
: امتیاز شما به این مطلب
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

دانمارک از سال ۲۰۰۱ به عضویت پیمان شینگن درآمد. از این‌رو، سفر به این کشور نیازمند اخذ ویزای شینگن از سفارت دانمارک در تهران است. ویزای شنگن، ویزای کوتاه مدتی است که دارنده آن حداکثر مدت ۹۰ روز می‌تواند در خاک کشورهای اروپایی عضو این پیمان، اقامت کند. طبق نوع نیاز، ویزای شینگن هم متفاوت است. در این مقاله شما را با انواع ویزای سفر به دانمارک برای دریافت اقامت اروپا، آشنا می کنیم.

تفاوت انواع ویزای شنگن برای سفر به دانمارک

ویزای نوع A ویزای ترانزیت این کشور محسوب می‌شود. با اخذ ویزای شینگن از این نوع، تنها می‌توانید در فرودگاه دانمارک، عبور و مرور کنید. ویزای نوع ‌B نوع دیگری از ویزای شینگن است که افراد با داشتن آن، می‌توانند از فرودگاه دانمارک خارج شوند. ویزای نوع C ویزای توریستی دانمارک محسوب می‌شود. این نوع ویزا برای توریست‌هایی که قصد گشت و گذار در دانمارک را دارند صادر می‌شود. ویزای نوع D مختص تجار و بازرگانان است. این نوع ویزا برای افرادی صادر می‌شود که قصد تجارت در کشور دانمارک را داشته باشند. در همین راستا به منظور کسب اطلاعات بیشتر می توانید در بررسی اقامت تمکن مالی دانمارک نیز همراه ما باشید.

ویزای شنگن دانمارک در سریعترین زمان

مصاحبه حضوری در سفارت لازمه اخذ ویزای شنگن دانمارک

برای درخواست ویزای دانمارک، باید ابتدا از سفارت دانمارک وقت بگیرید. زمانی که برای سفارت به شما داده می‌شود برای ارائه حضوری مدارک و انجام مصاحبه است. سفارت دانمارک، در صورت نیاز انگشت‌نگاری و مصاحبه جهت مشخص شدن انگیزه فرد از درخواست ویزا نیز بررسی می‌شود.

صدور ویزای یکماهه در اولین تقاضای شنگن توریستی دانمارک

پس از آن، برای دریافت وقت مصاحبه در سفارت، اقدام کند. متقاضی سفارت دانمارک باید در تاریخ مشخص به سفارت این کشور مراجعه کند و فرم درخواستی ویزای توریستی را با مدارک مورد نیاز به سفارت این کشور تحویل دهد. اگر متقاضی برای اولین بار درخواست اخذ ویزای دانمارک را بدهد ویزای توریستی این کشور اگر تایید شود مدت آن از یک ماه، کمتر خواهد بود. اگر برای دومین بار این نوع ویزا، درخواست داده شود، می‌توان ویزای مولتی ۳ الی ۶ماهه درخواست کرد. با داشتن این نوع از ویزای دانمارک، می‌توانید در مدت مجاز، به این کشور تردد کنید.

اگر در زمینه انواع روش های اقامت اروپا نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، پیشنهاد می کنیم در ادامه با بررسی اقامت بلوکارت آلمان نیز بپردازید.

ویزای شینگن دانمارک تضمینی

همه چیز درباره ویزای شنگن توریستی دانمارک

دریافت ویزای دانمارک از نوع توریستی، نیازمند اطلاعات درباره این کشور است. دانمارک جزو کشورهای زیبای اسکاندیناوی در شمال اروپا است. پایتخت دانمارک، کپنهاگ است. جمعیت کپنهاگ در حدود پنج و نیم میلیون نفر بوده و از نظر جغرافیایی جنوبی‌ترین کشور در اسکاندیناوی محسوب می‌شود. دانمارک در سال ۲۰۱۶ به عنوان شادترین کشور جهان شناخته شده است. این کشور دارای چندین کیلومتر نوار ساحلی زیبا است. داشتن ویزای دانمارک از نوع توریستی، سبب می‌شود که به راحتی بتوانید به تمامی کشورهای عضو اتحادیه اروپا سفر کنید.

برای اخذ ویزای توریستی دانمارک، باید درخواست خود را به سفارت این کشور در تهران، یا کارگزاری دانمارک تحویل دهید. روادید دانمارک برای ایرانیان در سفارت دانمارک صادر می‌شود. پمتقاضی دریافت ویزای دانمارک از نوع توریستی، باید مدارک مورد نیاز این نوع ویزا را آماده کرده و برای ویزای توریستی دانمارک، درخواست بدهد. در این قسمت از شما دعوت می کنیم در بررسی اقامت اروپا از طریق trp نیز با ما همراه باشید.

فریب تبلیغات ویزای شنگن تضمینی دانمارک را نخورید!

ویزای توریستی دانمارک به صورت تضمینی از طرف برخی موسسات پیشنهاد شده است. در مورد اخذ ویزای توریستی این نکته اهمیت دارد که هیچ تضمین و ضمانت صددرصدی جهت صدور روادید وجود ندارد. مشاور یا وکیل می تواند ریسک پرونده شما را کم کند. موسسات حقوقی معتبر مدارک و پرونده شما را بررسی می‌کنند و اگر نقصی در پرونده داشتید یا مدارک شما کامل نبود شما را از درخواست ویزای دانمارک، باز می‌دارند تا نقص موجود را برطرف کنید.

ساده ترین راه اخذ ویزای شنگن دانمارک

اگر شما به موسسات مبلغی را بابت ضمانت برگشت پرداخته باشید و دعوتنامه توریستی در پرونده شما قرار بگیرد ویزا از تضمین بالایی برخوردار می‌شود. درخواست ویزا بدون دعوتنامه و بدون وثیقه ریسک بسیار بالایی دارد و ضمانتی برای آن، وجود ندارد.برای این کار قبل از اقدام حتما با مشاوران شرکت ویزاگردی تماس بگیرید.

مدارک لازم برای دریافت ویزای شینگن دانمارک

اخذ ویزای دانمارک، شرایط خاصی دارد. در مرحله اول باید فرم درخواست متقاضی دانلود شود و پرینت آن تکمیل و امضا شود. در مرحله بعد، ثبت مدارک لازم برای تعیین وقت سفارت و ثبت اطلاعات بیومتریک انجام می شود. سفارت دانمارک مثل بیشتر کشورهای اروپایی مراحل صدور ویزا مثل جمع‌آوری مدارک، ثبت اطلاعات بیومتریک و عودت گذرنامه را به کارگزار خدمات ویزا واگذار می‌کند. تصمیم نهایی برای صدور ویزا در نهایت به عهده سفارت است.

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای شینگن دانمارک عبارتند از:

۱. ارائه اصل گذرنامه معتبر و صفحه خالی برای درج کردن ویزا

۲. ارائه اصل شناسنامه، کپی از همه صفحات و ترجمه‌ آن به زبان انگلیسی

۳. ارائه اصل سند ازدواج یا طلاق. ارائه اصل ترجمه‌ سند ازدواج و کپی سند جهت دیدار همسر در دانمارک

۴. ارائه اصل مدارک جهت اثبات کردن نسبت خانوادگی با معرف در دانمارک به علاوه کپی مدارک

۵. تکمیل فرم درخواست ویزای دانمارک با دقت و صحیح

کلاهبرداری از ویزای شینگن دانمارک

۶. ارائه یک قطعه عکس رنگی جدید تمام رخ با زمینه‌ روشن، ۴٫۵x۳٫۵ سانتی‌متر که ۸۰٪ آن از چهره تشکیل شده باشد.

۷. ارائه دعوت‌نامه‌ از معرف در دانمارک با قید کردن نام و نام خانوادگی، شماره‌ی پرسنلی (CPR)، آدرس، تلفن، ایمیل، مدت و تاریخ تقریبی دیدار و توضیح در مورد پوشش هزینه‌های اقامت متقاضی در دانمارک. اگر دعوتنامه فرد آنلاین باشد، علاوه بر کد دعوت‌نامه، پرینت آن را هم باید همراه داشته باشید.

۸. ارائه کپی واضح و خوانا از کارت اقامت یا پاسپورت دانمارکی که روی آن شماره پرسنلی  یا شماره خارجی (UDL) مشخص شده باشد.

۹. ارائه کپی گواهی تغییر نام معرف در دانمارک. اگر معرفش نامش را تغییر داده باشد نیازمند این مدرک است.

۱۰. ارائه گواهی اشتغال به تحصیل یا اشتغال به کار برای افراد شاغل یا محصل، به زبان انگلیسی با ذکر کردن تاریخ استخدام فرد، سمت، مدت مرخصی و تعهد بازگشت به کار بعد از پایان مرخصی. ارائه اصل و کپی کارت یا حکم بازنشستگی برای بارنشسته‌ها یا آخرین حکم بازنشستگی و یا آخرین فیش حقوقی بازنشستگی و ترجمه آن به زبان انگلیسی.

۱۱. ارائه گردش حساب سه یا شش ماه اخیر که بانک آن را تایید کرده باشد.

۱۲. ارائه اصل گذرنامه قبلی و فعلی و کپی آنها و ارائه نامه سفارت برای متقاضیانی که قبلا به دانمارک سفر کرده‌اند یا جواب مثبت یا منفی گرفتند.

۱۳. ارائه اصل و کپی بیمه مسافرتی پزشکی برای روزهای اقامت در منطقه، جهت یک بار ورود به همه کشورهای شینگن، با پوشش حداقل سی هزار یورو که روی برگه‌ رسید بیمه‌نامه مشخص شود.

۱۴. ارائه پاکت پستی متوسط با نام و نشانی متقاضی به عنوان گیرنده با ذکر کردن کدپستی مربوط که تمبر بر روی آن الصاق شده باشد.

تماس با سفارت دانمارک در ایران برای اخذ ویزای شنگن

مدت رسیدگی به درخواست ویزای توریستی دانمارک در حدود یک الی دو هفته به طول می‌انجامد. اگر یک فرد از کشوری بجز کسور خود این درخواست را ارائه دهد یک ماه طول می‌کشد.  سفارت دانمارک در تهران واقع شده است. این سفارت در بالاتر از پل صدر، خیابان هدایت، در خیابان دشتی و پلاک ۱۰ واقع شده است. ساعات کاری سفارت دانمارک برای مراجعه از یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۱۷ است. نشانی پست الکترونیک و وب سایت سفارت به ترتیب به شرح زیر است.

  • پست الکترونیک: thramb@um.dk
  • وب‌سایت: www.iranum.dk

برای اخذ ویزای دانمارک، می‌توانید از طریق کارگزاری دانمارک در تهران، اقدام کنید. تقاضای بالایی برای اخذ ویزای دانمارک وجود دارد. به این جهت در مواقعی که متقاضی درخواست ویزای دانمارک بیشتر است، باید از سه ماه پیش از سفر خود، درخواست ویزا را به سفارت ارائه دهید. تلاش کنید مدارک و اطلاعات جعلی به سفارت ارائه  نکنید زیرا کار شما را با مشکل مواجه می‌کند. بهترین کار این است که مدارک مورد نیاز خود را به صورت کامل و صحیح به سفارت ارائه کنید.

دیدگاه کاربران

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید