بهترین راه مهاجرت به آلمان چیست؟

همه شرایط مهاجرت به آلمان
دسته بندی : اقامت آلمان
: امتیاز شما به این مطلب
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

الان بهترین زمان مهاجرت به آلمان است. حتما این جمله کلیشه‌ای را شنیده اید که آلمانی‌ها قانونمند هستند ولی اگر از نزدیک با آنها آشنا شوید به زودی متوجه خواهید شد که آنها مهربان و نوع دوست هستند.  به علاوه شهرهای آلمان تمیز و امن است. در کل آلمان کشوری مساعد برای زندگی است. دولت آلمان برنامه‌های مهاجرتی مختلفی را معرفی کرده تا افراد با استعداد بتوانند از امکانات آموزشی، سرمایه‌گذاری و خدمات رفاهی این کشور استفاده کنند. اقتصاد کشور پررونق است و در سطح بالایی از نظر پویایی و نوآوری قرار دارد بنابراین بستر بسیار مناسبی برای نیروی کاری که به دنبال بهبود شرایط خود هستند مهیا شده است. در ادامه با بررسی بهترین راه مهاجرت به آلمان برای گرفتن اقامت اروپا همراه موسسه حقوقی سایرس باشید.

مهاجرت به آلمان با شغل مناسب

اقامت در آلمان با ویزای جستجوی کار

یکی از نقاط قوت آلمان معرفی ویزای جستجوی کار است که بر اساس آن می‌توانید به آلمان سفر کنید و به دنبال شغل مناسب باشید. این ویزا در مقایسه با سایر روش‌ها، کم هزینه‌تر است ولی برای تبدیل آن به اقامت باید مسیر پر ریسک را طی کنید. کشورهایی مانند ایتالیا و فرانسه با وجود اینکه اقتصاد پیشرفته‌ای دارند این امکان را برای متقاضیان فراهم نکرده‌اند. می‌توانید تنها از طریق پیشنهاد شغلی و اقامت بلوکارت آلمان به این کشورها مهاجرت کنید.

شرایط اقامت در آلمان از طریق بلوکارت

بهترین راه‌های مهاجرت قانونی به آلمان

برای اخذ اقامت آلمان، باید کمی صبور باشید و مراحل لازم را به ترتیب طی کنید به عنوان مثال بهتر است چند بار به کشور مورد نظر سفر کرده، فرم‌های لازم را پر نموده و در برخی شرایط سرمایه‌گذاری‌های لازم را انجام دهید. بهتر است پیش از آنکه راجع به بهترین روش اخذ اقامت آلمان صحبت کنیم، بهترین روش را از زوایای مختلف بررسی کنیم و به ویژگی‌های آن بپردازیم؟ آیا تا به حال به معنای بهترین روش فکر کرده‌اید؟ در ادامه با چند مثال این مفهوم را توضیح خواهیم داد.

  1. بهترین روش، می‌تواند پکیجی باشدکه متقاضی در مدت زمان کوتاه اقامت کشور مورد نظر را اخذ کرده و خانواده خود را نیز به همراه خود به آلمان بیاورد. به عنوان مثال اگر از طریق پکیج بلوکارت یا کارت آبی اقدام کنید، در صورت داشتن شرایط لازم و آگاهی از زبان آلمانی در سطح B1 می‌توانید ظرف ۲۱ ماه برای اخذ اقامت دائم اقدام کنید.
  2. بهترین راه اخذ اقامت آلمان می‌تواند اخذ اقامت آلمان از همان مسیر مورد علاقه متقاضی باشد. به عنوان مثال شخصی به دنبال آغاز کسب و کار خود در آلمان و دسترسی به بازارهای بین المللی و مشتریان بیشتر است. در صورتی که بتواند از همان روش مورد نظر در مدتی کوتاه، اقامت خود را دریافت کنید، از بهترین راه اقدام کرده است.
  3. بهترین راه مهاجرت به آلمان برای عده‌ای دیگر به معنی روش‌هایی است که هزینه نگهداری و تمدید پایینی دارند.
  4. برای برخی دیگر نیز بهترین راه به معنی روش های ارزان و کم هزینه است.

در نهایت انتخاب بهترین مسیر مهاجرت به آلمان کار دشواری است. دشوار از آن جهت که هر متقاضی با توجه به پرونده و شرایط خود باید مسیری را انتخاب کند. اگر هدفتان کار و زندگی در آلمان باشد و تخصص و سابقه کافی داشته باشید می‌توانید از طریق روش‌های کم هزینه‌تر مانند مهاجرت کاری آلمان یا پیشنهاد شغلی وارد خاک آلمان شوید.

مزایای مهاجرت قانونی به آلمان

مهاجرت به آلمان با اقامت تحصیلی

اگر به انجام پروژه‌های تحقیقاتی و یا مطالعه علاقمند هستید با توجه به دانشگاه‌های رایگان آلمان، می‌توانید با هزینه ای کم از طریق ویزای تحصیلی وارد این کشور شوید.  چنانچه امکان پرداخت هزینه‌های بیشتری را دارید و به دنبال راه‌های مطمئن‌تر، امن‌تر و رسیدن به اقامت دائم در زمانی کوتاه‌تر هستید، می‌توانید از طریق اقامت کارآفرینی اقدام کنید. در نهایت کسب اطلاعات لازم و به روز از منابع موثق برای جهت دهی به  تصمیمتان  از اهمیت زیادی برخوردار است.

اگر مسیر مهاجرت خود به آلمان را مشخص کردید ولی همچنان از انتخاب این کشور اطمینان ندارید، بهتر است بدانید که آلمان هم برای سفر هم برای زندگی، بسیار امن است. نرخ جرم و جنایت پایین است تا جایی که شب ها می توانید در شهرهای بزرگ تردد کنید. بنابراین اگر به تنهایی و یا همراه خانواده خود به این کشور سفر می کنید، آسوده خاطر خواهید بود. اگر بتوانید شغل مناسبی را پیدا کنید به راحتی از پس هزینه های زندگی نیز برخواهید آمد و در آرامش زندگی خواهید کرد. پیش از ادامه مطلب پیشنهاد می کنیم در بررس اقامت خودحمایتی یونان نیز با موسسه حقوقی سایرس همراه باشید.

از مهاجرت به آلمان پشمان نمی‌شوید

پیشگیری از مشکلات زندگی در آلمان

دولت برنامه های حمایتی مختلفی مانند خدمات بهداشت و درمان با کیفیت، امکانات تحصیلی مختلف و … را به شهروندان ارائه می دهد که باعث بهبود کیفیت زندگی شما خواهد شد.  برای اینکه از کلیه مزایایی که این کشور در اختیارتان قرار می دهند به بهترین شکل بهره ببرید کارهای اجرایی مربوط به ویزا یا اقامت خود را انجام دهید تا بعدا دچار مشکل نشوید.

 مهاجرت به آلمان بدون پیشمانی

اگر به غذا به دید یک سرگرمی و لذت نگاه می کنید، در جنوب آلمان می توانید غذاهای خوشمزه ای را میل کنید. تا به حال اسم Spatzle را شنیده اید؟ این غذا شبیه پاستا است پس درسفر خود به شهرهای جنوبی حتما امتحانش کنید یا اگر طرفدار غذاهای دریایی هستید حتما به شمال سفر کنید. حتی اگر گیاه خوارید می توان گفت که در همه رستوران ها غذاهای مخصوص گیاه خواران سرو می‌شود.

برای اینکه بتوانید با آلمانی ها بهتر ارتباط برقرار کنید و در جوامع آنها وارد شوید باید از موضوعات مورد علاقه آنها برای گفتگو اطلاعا داشته باشید. به عنوان مثال صحبت راجع به فوتبال یا غذا همیشه تاثیرگذار است. پس در مهاجرت به آلمان شک نداشته باشید. مطمئن باشید که هیچ وقت پشیمان نخواهید شد! در آلمان برای هر سلیقه و سنی راهی وجود دارد.

دیدگاه کاربران

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

11 ژانویه 2020

بهترین روش اخذ اقامت اروپا برای افراد مجرد که حدود یک ملیارد پول داره از طریق کشور آلمان چیست؟

    2 فوریه 2020

    در صورتی که شرایط لازم برای پکیج بلوکارت آلمان را داشته باشید، می توانید این مسیر اقدام کنید. بلوکارت آلمان یکی از بالاترین سطوح اقامتی است و متقاضی در مدت زمان کوتاهی به اقامت دائم دست پیدا می کند. برای اینکه از شرایط لازم برای پکیج بلوکارت آلمان آگاه شوید، با مشاورین سایرس در تماس باشید.

11 ژانویه 2020

برای اقامت اروپا از طریق بلوکارت آلمان چند ماه زمان نیاز داریم؟ چقدر مبلغش هست؟

    2 فوریه 2020

    اگر زبان آلمانی را در سطح B1 بلد باشید و با رعایت قوانین لازم می توانید بعد از ۲۱ ماه برای اخذ اقامت دائم آلمان اقدام کنید.

11 ژانویه 2020

پرداخت مالیات در اقامت اروپا از طریق بلوکارت آلمان سالیانه چقدر است؟

    15 فوریه 2020

    برای آگاهی از اطلاعات کامل بلوکارت المان با مشاورین ما در سایرس تماس بگیرید.

22 فوریه 2020

گرفتن اقامت اروپا از طریق بلوکارت آلمان چقدر زمان میبره؟ حداقل زمان ممکن چقدر است؟

    10 مارس 2020

    یکی از مزایای مهم بلوکارت آلمان امکان اخذ اقامت در مدت زمانی کوتاه یعنی حدود ۴ ماه است.