روش‌های مختلف اخذ اقامت یونان

آسان‌ترین راه اخذ اقامت یونان
: امتیاز شما به این مطلب
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

یونان در حدفاصل آسیا و اروپا یکی از زیباترین کشورهای جهان است که طی سال‌های اخیر با پشت سرگذاشتن بحران اقتصادی رشد چشمگیری را تجربه کرده است. فاصله نزدیک با ایران، شباهت‌های فرهنگی و بهره‌مندی از حقوق شهروندی اروپا با امکان سفر به بیش از ۲۶ کشور حوزه شنگن موجب محبوبیت اخذ اقامت یونان شده است. روش‌های مختلفی برای اخذ اقامت یونان وجود دارد. آیا می‌دانید کدام روش آسان‌تر است؟ سریع‌ترین راه اخذ اقامت چیست؟ در این مقاله با موسسه حقوقی سایرس همراه باشید تا با روش‌های مختلف اقامت یونان آشنا شوید.

با اخذ اقامت یونان پول پارو کنید

ترسیم یک زندگی بهتر با اخذ اقامت یونان  

مهاجرت و اخذ اقامت کشوری دیگر یکی از مهمترین تصمیمات زندگی است. باید از پکیج های مختلف آگاهی کامل داشته باشید تا بتوانید با توجه به شرایط بهترین، مناسب‌ترین و مطمئن‌ترین گزینه را انتخاب کنید. امروزه مردم به دلایل گوناگون و با اهداف مختلفی مهاجرت می‌کنند. در این راستا اولین و مهمترین گام، انتخاب هدفی درست است. یونان یکی از کشورهایی است که از هر نظر برای مهاجرت و دریافت اقامت ایده‌آل به نظر می‌رسد.

یونان و اقامت آسان از طریق خرید ملک

قوانین ساده مهاجرتی، زمینه مناسب برای سرمایه‌گذاری، فضای باز تجارت و کارآفرینی و از همه مهمتر رفاه و سطح زندگی بالا می‌تواند یک زندگی عالی را برای علاقه‌مندان به مهاجرت ترسیم کند. با اخذ اقامت یونان می توانید از کلیه حقوق شهروندی مانند امکان افتتاح حساب بانکی، بیمه و خدمات پزشکی عالی و تحصیل رایگان استفاده کنید. آیا هدف شما تحصیل، کار، زندگی، داشتن جایگاهی دوم، تردد آسان به کشورهای دیگر و یا سرمایه‌گذاری سودآور است؟ برای تحقق درباره هر یک از این موارد باید مسیر کاملا متفاوتی را طی کنید. بنابراین پیش از هر اقدامی با متخصصان امور مهاجرت تماس بگیرید و از قوانین و مقررات جدید آگاهی پیدا کنید.

دریافت اقامت یونان با خرید ملک

این روش یکی از مطمئن‌ترین و سریع‌ترین راه‌های اخذ اقامت یونان است. اقامت یونان از طریق خرید ملک زیرمجموعه اقامت‌های سرمایه‌گذاری است. متقاضی با خرید یک یا چند ملک تجاری یا مسکونی به ارزش ۲۵۰ هزار یورو می‌تواند اقامت دائم یونان را از ابتدا دریافت کند. با توجه به اینکه این نوع اقامت شرط حضور ندارد، متقاضی می تواند ملک خود را اجاره دهد. سالیانه حدود ۳۰ میلیون توریست از این کشور دیدن می‌کنند در نتیجه می‌توانید ملک خود را به صورت کوتاه مدت یا سالیانه به گردشگران و افراد بومی اجاره دهید و از این طریق درآمد یورویی کسب کنید.

یکی از مزایای مهم اقامت سرمایه‌گذاری یونان امکان اخذ اقامت برای ۳ خانواده است. برنامه گلدن ویزای یونان در مقایسه با سایر کشورهایی که گلدن ویزا یا ویزای طلایی را معرفی کرده‌اند، مقرون به صرفه‌تر است. به منظور کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم مقاله اقامت یونان از طریق سرمایه گذاری را هم مشاهده نمائید.

اقامت اروپا با سرمایه‌گذاری در یونان

مهاجرت به یونان از طریق تمکن مالی

یکی از سریع‌ترین و آسان‌ترین راه های اخذ اقامت یونان، اقامت تمکن مالی یا اقامت خود حمایتی یونان است. افرادی که توانایی مالی بالایی دارند با ارائه اسناد قانونی می‌توانند اقامت یونان را اخذ کنند. متقاضی باید ثابت کند که به میزان مشخصی درآمد دارد که این درآمد باید از طریق سود سپرده بانکی، اجاره ملک، حقوق بازنشستگی و سود سهام نشان داده شود نه از طریق حقوق ماهیانه‌ای که فرد دریافت می‌کند. یکی از دغدغه‌های متقاضیان اخذ اقامت محدودیت سنی، ارائه مدرک زبان کشور مورد نظر و شرایط نگهداری و تمدید اقامت است. از مزایای این اقامت می‌توان به نداشتن محدودیت سنی، عدم نیاز به ارائه مدرک زبان و شرایط تمدید آسان آن اشاره کرد. همچنین متقاضی نیازی به خارج کردن سرمایه خود از کشور و یا نیازی به سرمایه‌گذاری نیز ندارد.

پکیج های گلدن ویزای یونان و ویزای خودحمایتی یونان شرط حضور پررنگ ندارد و برای متقاضیانی که به دنبال جایگاه دوم و تردد آزادانه هستند گزینه بسیار مناسبی به شمار می‌روند.

با ثبت شرکت در یونان اقامت اروپا بگیرید

بر اساس قوانین مهاجرتی یونان، شهروندان کشورهای ثالث می توانند در این کشور کسب و کار خود را راه اندازی کنند. این روش نسبت به پکیج سرمایه‌گذاری کمی پیچیده‌تر است. پیچیده از این لحاظ که مانند دو روش دیگر معاف از پرداخت مالیات نخواهید بود. همچنین باید هزینه‌های مربوط به پرسنل را نیز در نظر بگیرید، ولی در صورتی که ایده کسب و کاری خلاقانه و واقع گرایانه‌ دارید، می‌توانید از این فرصت استفاده کنید.

با اخذ اقامت یونان قدم در بهشت بگذارید

آینده‌ای درخشان با ویزای تحصیلی یونان

زندگی در طبیعت زیبا، بهره‌مندی از امکانات گوناگون، دانشگاه‌هایی با رتبه‌بندی خوب جهانی، آب و هوای عالی و هزینه‌های زندگی نسبتا پایین از جمله دلایلی هستند که بسیاری از دانشجویان، این کشور را برای ادامه تحصیل انتخاب می‌کنند. برای تحصیل در دانشگاه‌های این کشور ابتدا باید از دانشگاه مورد نظر پذیرش گرفته و سپس ویزای تحصیلی بگیرید. برای قبولی در روز مصاحبه باید گواهی عدم سوء پیشینه، ریز نمرات، آخرین مدرک تحصیلی، گواهی سلامت و نامه تمکن مالی به میزان مورد نظر و پاسپورت را به هراه داشته باشید. مدت اعتبار ویزای شما با توجه به دوره تحصیلی صادر می‌شود.

از طریق ازدواج اقامت به یونان بگیرید

با توجه به قوانین یونان در صورت ازدواج با فردی یونانی، می‌توانید اقامت این کشور را اخذ کنید. در صورتی که فرد سه سال در یونان باشد و دو سال نیز از ازدواجش گذشته باشد ( پس از پنج سال) می‌تواند اقامت دائم این کشور را اخذ کند. همچنین همسر باید اثبات کند که توانایی پرداخت هزینه‌های دو نفر را دارد یا به عبارتی دیگر بتواند به مبلغی که مشخص شده تمکن مالی خود را نشان دهد.

در سال ۲۰۱۵ حدود ۲٫۶ میلیون مجوز اقامت اتحادیه اروپا صادر شد که نشان دهنده رشد ۱۲ درصدی در زمینه اخذ اقامت اروپا است. بر اساس آمار ارائه شده یکی از مهمترین دلایل اخذ اقامت اتحادیه اروپا بودن در کنار خانواده است. حدود یک سوم مجوزهای اقامت صادر شده در سال ۲۰۱۵ به این دلیل صادر شدند. دومین دلیل، اشتغال به کار و سومی تحصیل در محیطی منطبق با استانداردهای جهانی است.

موسسه حقوقی سایرس با بررسی هدف و شرایط متقاضب بهترین پکیج اقامتی را پیش روی شما خواهد گذاشت. این مجموعه با تیم مجرب خود توانسته برای افراد زیادی اقامت یونان را اخذ کند و پروفایل درخشانی در این زمینه داشته باشد. برای کسب اطلاعات دقیق تر در زمینه راه های مختلف اخذ اقامت یونان با مشاورین این مجموعه تماس بگیرید.

دیدگاه کاربران

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

6 دسامبر 2019

مدارس و دانشگاه های یونان در رده چندم اروپا هست؟ سیستم آموزشی یونان به زبان انگلیسی هست ؟

    7 دسامبر 2019

    سیستم آموزشی یونان منطبق با استانداردهای جهانی است. رتبه بندی دانشگاه ها بسته به دانشگاهی انتخاب می کنید متفاوت هستند مثلا دانشگاه ارسطو یونان در رتبه ۲۷۲ در جهان قرار دارد. زبان آموزش در مدارس لوکال، یونانی و در مدارس بین المللی انگلیسی و … است. رشته های دانشگاهی نیز بسته به دوره به زبان انگلیسی هم برگزار می شوند.

6 دسامبر 2019

در اقامت یونان از طریق سرمایه گذاری یا خرید ملک چند سال می تونیم پاسپورت اروپایی داشته باشیم؟

    24 دسامبر 2019

    به یاد داشته باشید که در اقامت سرمایه گذاری یونان از ابتدا اقامت دائم را دریافت می کنید و در صورت رعایت قوانین می توانید بعد از ۷ سال برای اخذ پاسپورت درخواست بدهید.

6 دسامبر 2019

آیا میشه با خرید یه ملک تجاری در یونان اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری بگیریم؟ یعنی اقامت دائم بهمون میدن؟

    7 دسامبر 2019

    در صورتی که ملک شما به ارزش حداقل ۲۵۰ هزار یورو باشد، برای اخذ اقامت یونان شرایط لازم را دارا هستید. با اخذ اقامت گلدن ویزای یونان می توانید از همان ابتدا اقامت دائم یونان را اخذ کنید.

12 دسامبر 2019

اقامت اروپا رو میشه از طریق کارآفرینی در یونان گرفت؟ آیا شما پکیج کارآفرینی یونان رو انجام میدید؟

    24 دسامبر 2019

    بله در صورتی که شرایط لازم برای اقامت کارآفرینی یونان را داشته باشید می توانید برای اخذ این اقامت اقدام کنید. می توانید برای اخذ اطلاعات لازم راجع به اقامت تمکن مالی، کارآفرینی، سرمایه گذاری و … با سایرس تماس گرفته تا مشاورین مجموعه شما را به بهترین شکل راهنمایی کنند.

29 دسامبر 2019

در پروسه اقامت تمکن مالی یونان بعد از چند سال می تونیم اقامت دائم اروپا بگیریم و سپس بعد از چند سال می تونیم پاسپورت اروپایی دریافت کنیم؟

    1 ژانویه 2020

    اقامت تمکن مالی یونان در ابتدا ۲ ساله و بعد از آن به صورت دوره های ۳ ساله تمدید می شود. اقامت شما در ابتدا به صورت موقت و بدون شرط حضور است که تا ۲۶ سال قابل تمدید می باشد. برای تمدید اقامت می بایستی قوانینی را رعایت کنید. برای تمدید ۳ نکته را مد نظر داشته باشید: حفظ درآمد ثابت ماهیانه، داشتن آدرس در کشور یونان و داشتن بیمه پزشکی معتبر در آن کشور.
    پروسه اخذ پاسپورت به این صورت است که ابتدا اقامت موقت برایتان صادر می شود با رعایت شرایط لازم می توانید اقامت خود را تمدید کنید و برای اخذ اقامت دائم و در نهایت پاسپورت درخواست بدهید.

29 دسامبر 2019

برای اخذ اقامت اروپا از طریق اقامت یونان می توان از روش تحصیلی هم اقدام نمود؟

    1 ژانویه 2020

    یکی از روش های اخذ اقامت یونان، ویزای تحصیلی یونان است. می توانید از یکی از دانشگاه های یونان پذیرش گرفته و ویزای تحصیلی این کشور را دریافت کنید. مدت زمان اعتبار ویزا به دوره تحصیلی شما بستگی دارد.

12 می 2020

سلام در ازدواج در یونان زندگی مشترک الزامیست یعنی چک میکنند ممنون

    13 می 2020

    در اکثر کشورهای اروپایی که امکان اخذ تابعیت را از طریق ازدواج فراهم کرده اند، ازدواج باید واقعی بوده و زوجین حدودا ۲ سال با هم زندگی کنند.