شرایط اخذ اقامت یونان از طریق سرمایه گذاری

استودیو سایرس - سارا
: امتیاز شما به این مطلب
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

همان طور که می دانید امروزه یونان که یک از کشور هایی اروپایی است، با توجه به جاذبه های توریستی و زیبایی ها طبیعت اش  و همچنین روند رو به رشد ارزش ملک و ساخت و ساز در این کشور، مورد توجه سرمایه گذاران دنیا قرار گرفته است. یکی از ویژگی ها سرمایه گذاری در یونان این است که شما می توانید با خرید ملک مسکونی یا تجاری به ارزش حداقل ۲۵۰ هزار یورو در یونان و یا حتی خرید یک زمین، به اقامت طلایی یونان دست پیدا کنید. به این ترتیب که پس از خرید این ملک بلافاصله علاوه بر دریافت اقامت اروپا برای خود، امکان دریافت اقامت اروپا برای همسر و فرزندان زیر ۲۱ سال تان هم دارید.

نکته ای که اقامت یونان سرمایه گذاری یونان را از دیگر پکیج های اقامتی اروپا متمایز می سازد، این است که شما می توانید برای پدر و مادر  خودتان و پدر و مادر همسرتان نیز اقامت اروپا بگیرید. از آن گذشته اقامت طلایی یونان یا همان ویزای طلایی یونان که اقامت از طریق سرمایه گذاری است شرط حضور برای شما و هیچ یک از اعضای خانواده تان ندارد.

ما در این ویدئو در استودیو سایرس شرایط اخذ اقامت یونان از طریق سرمایه گذاری یا همان شرایط اخذ اقامت طلایی یونان را توضیح می دهیم. شما هم می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق تکمیل فرم درخواست مشاوره و یا ارسال عدد ۲۲ به ۵۰۰۰۲۳۰۰۰ به صرف یک فنجان قهوه در جلسه مشاوره حضوری مهمان سایرس باشید.

دریافت اقامت دائم کشور یونان با حداقل سرمایه گذاری معادل ۲۵۰ هزار یورو به صورت نقدی امکان پذیر است. خرید ملک (مسکونی یا تجاری) و یا زمین برای ساخت و ساز رایج‌ترین شکل ممکن برای سرمایه‌گذاری در یونان است. در این حالت دریافت اقامت سرپرست، همسر و فرزندان زیر ۲۱ سال، همین طور پدر و مادر سرپرست و پدر و مادر همسر وجود دارد. همچنین برای هیچ کدام از اعضای خانواده شرط حضور در یونان وجود ندارد. برای اطلاع از شرایط اخذ اقامت سرمایه گذاری یونان ، درخواست مشاوره خود را از طریق فرم مشاوره ارسال کنید.

دیدگاه کاربران

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

13 نوامبر 2019

از کجا می تونم اطلاعات بیشتری برای اقامت از رطیق سرمایه گذاری یونان پیدا کنم؟ اطلاعات کامل و درست برای اخذ اقامت اروپا از این طریق رو می خوام.

    3 ژانویه 2020

    در مورد گرفتن اقامت دایم و سیتیزن شیپ یونان از طریق خرید خانه میخواستم بدانم. لطفا ایمیل بزنید.

      8 فوریه 2020

      سلام و وقت بخیر

      برای کسب اطلاعات دقیق راجع به اقامت سرمایه گذاری یونان با سایرس در تماس باشید.

13 نوامبر 2019

برای اقامت طلایی یونان می توان غیز از ملک مسکونی مغازه یا رستوران هم در یونان خریداری کرد و اقمت اروپا برای خانواده خود بگیریم؟

    19 نوامبر 2019

    اخذ اقامت یونان از طریق خرید ملک می توانید یک یا چند ملک مسکونی یا تجاری به ارزش حداقل ۲۵۰ هزار یورو خریداری کنید.