چگونه از طریق ثبت شرکت اقامت اسلواکی را به دست آوریم؟

اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت
دسته بندی : اقامت اسلواکی
: امتیاز شما به این مطلب
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

کشورهای اروپایی سالانه تقاضاهای اقامتی زیادی را بررسی می کنند. یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای اقامت اسلواکی است. اسلواکی کشوری آرام و با ثبات است و می تواند بهترین مقصد برای علاقه مندان باشید. ثبت شرکت یکی از راه های اخذ اقامت اسلواکی است. در این مقاله به بررسی کامل اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت می پردازیم. در ادامه همراه موسسه حقوقی سایرس باشید.

چرا ثبت شرکت در اسلواکی بهترین راه حل است؟

بیشتر کشورهای قاره سبز امکان دریافت اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت را فراهم کرده اند. اما در این میان اسلواکی گزینه مناسب تری به شمار می رود. بر خلاف سایر کشورها فرآیند درخواست و دریافت ویزای سرمایه گذاری اسلواکی از محدودیت ها و پیچیدگی های کمتری برخوردار است. برای مثال در اکثر کشورها دارا بودن سوابق تحصیلی مرتبط یا سوابق کاری یکی از شروط اصلی ثبت شرکت است اما در اسلواکی قوانین راحت تر هستند. افرادی که موفق به ثبت شرکت و اخذ اقامت اسلواکی شوند می توانند آزادانه به سراسر اروپا سفر کنند.

اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت

معرفی انواع شرکت در اسلواکی؛ بهترین گزینه ر ا انتخاب کنید

افراد با اهداف مختلفی به فکر توسعه بیزنس خود می افتند. در این میان باید مراقب بود هنگام سرمایه گذاری در یک کشور خارجی، بهترین نوع شرکت را برای ادامه بیزنس خود انتخاب کنیم. در ادامه انواع مختلف ثبت شرکت در اسلواکی را بررسی می کنیم.

۱- اخذ اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت با مالکیت خصوصی

اولین نوع ثبت شرکت در اسلواکی، شرکت های خصوصی هستند. برای ثبت شرکت خصوصی فرد می تواند بدون هیچ محدودیتی و با هر مقدار سرمایه اقدام به ثبت شرکت کند. هزینه های قانونی شرکت های خصوصی کمتر از سایر شرکت ها است. همچنین فرآیند ثبت شرکت خصوصی در اسلواکی در کمتر از یک هفته انجام می شود.

۲- شرکت مسئولیت محدود، توسعه بیزنس شراکتی

شرکت های مسئولیت محدود را می توان در دسته سازمان شراکتی قرار داد. برای ثبت شرکت مسئولیت محدود حداقل به ۵۰۰۰ یورو سرمایه نیاز است. همچنین سهامداران آن می توانند یک تا ۵۰ نفر باشند. سهامداران مدیر اجرایی یا همان مدیرعامل را انتخاب می کند. شرکت های مسئولیت محدود نیز در سال های اخیر توجهات زیادی را به سمت خود جلب کرده اند.

زندگی و اقامت در اسلواکی از طریق ثبت شرکت

۳- شرکت سهامی، برای بیزنس های بسیار بزرگ

از لحاظ مقایس می توان شرکت های خصوصی و مسئولیت محدود را مناسب بیزنس های کوچک در نظر گرفت. اما برای تجارت های بزرگ این نوع ثبت شرکت چندان کاربردی ندارد. ثبت شرکت سهامی بهترین راه حل برای شرکت های بزرگ است. برای ثبت شرکت به صورت سهامی حداقل به ۲۵۰۰۰ یورو سرمایه اولیه نیاز داریم. شرکت های سهامی خود به دو نوع عمومی و خصوصی تبدیل می شوند. در شرکت های سهامی عام همه افراد می توانند از طریق بازار بورس سهام شرکت را خرید و فروش کنند. اما در شرکت های سهامی خاص، سهامداران می توانند سهام خود را به دیگر سهامداران مورد تایید شرکت بفروشند. جدای از ثبت شرکت، یکی از راه های اخذ اقامت اروپا خرید ملک است. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه خرید ملک در اروپا مراجعه بفرمایید.

۴- ثبت شعبه در اسلواکی، برای تجار و بازرگانان

یکی دیگر از راه های ثبت شرکت در اسلواکی، اقدام به تاسیس یک شعبه در این کشور است. این روش برای کسانی مناسب است که به دنبال توسعه تجارت خود در اروپا هستند. در این روش پرداخت کلیه ی هزینه ها و انجام اقدامات حقوقی بر عهده شرکت مادر در کشور اصلی است.

هزینه ثبت شرکت در اسلواکی چقدر است؟

هزینه ثبت شرکت بسته به نوع شرکت متفاوت است. اما همان طور که در انواع ثبت شرکت توضیح دادیم این هزینه حداقل بین ۵۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰ یورو است. البته این سرمایه اولیه شرکت است و برای انجام اقدامات حقوقی نیز باید هزینه هایی را پرداخت کرد.

چگونه اقامت اسلواکی را به دست آوریم

فرآیند ثبت شرکت در اسلواکی به چه ترتیب است؟

برای ثبت شرکت ابتدا باید ایده و بیزنس پلن خود را از طریق سفارت ها به دولت اسلواکی ارائه نمایید. پس از تایید بیزنس پلن اجازه ثبت شرکت صادر می شود. پس از دریافت ویزای موقت باید کارهای حقوقی و مالی مربوط به ثبت کشور در اسلواکی انجام پذیرد. پیشنهاد می کنیم برای آشنایی و اخذ اقامت سایر کشورها به صفحه ویزای کار و مهارت استرالیا مراجعه بفرمایید.

مزایا و معایب اقامت از طریق ثبت شرکت در اسلواکی چیست؟

با ثبت شرکت در اسلواکی می توان اقامت این کشور را به دست آورد. از آنجا که اسلواکی عضو پیمان شینگن و اتحادیه اروپا است با ویزای اسلواکی می توان به سراسر کشورهای اروپایی سفر کرد. از طرف دیگر اقتصاد باثبات و رو به رشد این کشور نیز می تواند به توسعه کسب و کار کمک کند. البته اقامت از طریق ثبت شرکت معایبی هم دارد. برای مثال در صورتی که بدون دانش و تجربه کافی اقدام به ثبت شرکت کنید، ممکن است زمان زیادی را صرف مراحل اداری کرده و در نهایت نیز ویزا را به دست نیاورید. همچنین از نظر برخی معیار های اقتصادی کشورهایی مانند آلمان شرایط بهتری را برای ثبت شرکت دارند. پیشنهاد می کنیم برای اخذ اقامت از طریق تحصیل در اروپا به مقاله بهترین رشته های تحصیلی در اروپا مراجعه بفرمایید.

کار و اقامت در اسلواکی

اقامت از طریق ثبت شرکت در اسلواکی در موسسه حقوقی سایرس

در این مقاله به بررسی اقامت از طریق ثبت شرکت در اسلواکی پرداختیم. معمولا پس از ثبت شرکت می توان بلافاصله اقامت موقت اسلواکی را به دست آورد. با گذشت ۵ سال از زمان ثبت شرکت نیز می توان برای اخذ اقامت دائم اقدام کرد. در تمامی مراحل اخذ اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت می توانید با موسسه حقوقی سایرس در ارتباط باشید. پیشنهاد می کنیم برای مشورت و استفاده از تجربیات سایرس با شماره های اعلام شده در سایت تماس حاصل کنید. همکاران ما آماده پاسخ گویی به سوالات شما هستند.

دیدگاه کاربران

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

10 می 2020

آیا اقامت اسلواکی به خانواده سرپرست نیز تعلق می گیرد؟

    10 می 2020

    بله. همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال نیز اقامت اسلواکی را دریافت می کنند.

10 می 2020

تمدید اقامت اسلواکی شرایط سختی دارد؟

    10 می 2020

    برای تمدید اقامت اسلواکی باید سالیانه مالیات پرداخت کنید همچنین شرکت باید فعالیت واقعی داشته و سودآور باشد. متقاضی نباید سابقه کیفری داشته باشد.

10 می 2020

برای اینکه به پاسپورت اسلواکی برسم، چند سال زمان لازم دارم؟

    10 می 2020

    ۳ سال بعد از دریافت اقامت دائم اسلواکی می توانید برای پاسپورت اسلواکی درخواست بدهید.