همه چیز درباره دریافت اقامت اسلواکی بدون سرمایه گذاری

اقامت اسلواکی بدون سرمایه گذاری
دسته بندی : اقامت اسلواکی
: امتیاز شما به این مطلب
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

اسلواکی یکی از کشورهای مهاجرپذیری است که در سال های اخیر توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. هزینه پایین زندگی به نسبت سایر کشورهای اروپایی باعث شده بسیاری به دنبال اخذ اقامت کشور اسلواکی باشند. در این مقاله به بررسی چگونگی دریافت اقامت اسلواکی بدون سرمایه گذاری می پردازیم. در ادامه همراه موسسه حقوقی سایرس باشید.

اسلواکی چه مزیتی نسبت به سایر کشورهای اروپایی دارد؟

افرادی که به دنبال اقامت اروپا هستند با مشکل هزینه سنگین زندگی در کشورهای اروپایی مواجه می شوند. کشورهای اروپایی هر کدام بنا به شرایط خود هزینه زیادی را به دیگران تحمیل می کنند. اما اسلواکی از معدود کشورهای ارزان قیمت در اروپا است. همچنین در برخی روش های اخذ اقامت این کشور می توان بدون صرف هزینه اقامت این کشور آرام و دلنشین را به دست آورد. از طرف دیگر اسلواکی عضو پیمان شینگن است. به این ترتیب با دریافت اقامت اسلواکی می توان آزادانه به تمامی کشورهای اروپایی سفر کرد.

چگونه اقامت اسلواکی را به دست آوریم

از چه راه هایی می توان بدون هزینه اقامت اسلواکی را به دست آورد؟

راه های زیادی برای اخذ اقامت اسلواکی وجود دارد. هر فرد متقاضی باید به نسبت شرایط و انتظارات خود بهترین گزینه را برای دریافت اقامت اسلواکی انتخاب کند. از رایج ترین راه های دریافت اقامت اسلواکی می توان به اقامت از طریق کار، ادامه تحصیل ویزای سرمایه گذاری و اقامت از طریق ازدواج اشاره کرد. البته به نسبت تنوع روش های اخذ اقامت اسلواکی، نمی توان اقامت این کشور را از روش هایی مانند خرید ملک در اروپا یا ویزای طلایی به دست آورد.

اقامت در اسلواکی از طریق کار، کار در یکی از بهترین کشورهای اروپایی

یکی از بهترین راه های اخذ اقامت اسلواکی، ویزای کار است. در سال های اخیر با توجه به کاهش نرخ بیکاری در این کشور بسیاری را به فکر کار و زندگی در اسلواکی انداخته است. اخذ ویزای کار اسلواکی بر اساس Job Offer است. به عبارت دیگر متقاضی باید از یک شرکت مستقر در اسلواکی پیشنهاد کار داشته باشد. پس از تایید مدارک، متقاضی می تواند اقامت موقت اسلواکی را به دست آورد. معمولا پس از ۵ سال نیز امکان دریافت اقامت دائم وجود دارد.

اخذ اقامت اسلواکی از چه راه هایی امکان پذیر است

دریافت اقامت اسلواکی از طریق تحصیل، اقامت رایگان اسلواکی

یکی دیگر از راه های اخذ اقامت اسلواکی، استفاده از ویزای تحصیلی است. دانشگاه های اسلواکی را می توان به دو دسته دولتی و خصوصی تقسیم بندی کرد. هر کدام از این دانشگاه ها شرایط خاص خود را برای تحصیل دارند. برای مثال با کسب مدرک زبان اسلواکی می توان به طور رایگان در دانشگاه های این کشور تحصیل کرد. از طرفی دیگر تحصیل در دانشگاه های خصوصی اسلواکی نیز معمولا به نمره آیلتس ۶ نیاز دارد. دوره های تحصیلی اسلواکی شامل کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری است. همچنین با گذشت چند ترم از دانشگاه و در صورت داشتن شرایط مناسب، متقاضی می تواند از بورسیه‌ی دولت اسلواکی نیز استفاده کند. پیشنهاد می کنیم برای آشنایی و اخذ اقامت سایر کشورها به صفحه ویزای کار و مهارت استرالیا مراجعه بفرمایید.

مهاجرت و دریافت اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت، راهی مطمئن و کم هزینه

در سال های اخیر تب سرمایه گذاری و ثبت کشور در اسلواکی بالا گرفته است. افراد مختلفی با هدف توسعه تجارت خود به کشور اسلواکی مهاجرت کرده اند. سرمایه گذاری در اسلواکی علاوه بر جنبه های مثبت تجاری امکان دریافت اقامت این کشور را فراهم می کند. همچنین هزینه سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در اسلواکی به نسبت کشورهایی مانند آلمان یا اسپانیا بسیار کم تر است. از انواع ثبت شرکت در اسلواکی می توان به شرکت خصوصی، شرکت مسئولیت محدود و شرکت سهامی تقسیم کرد.

اقامت اسلواکی

اقامت در اسلواکی از طریق ازدواج، زندگی مشترک در قلب اروپا

اسلواکی از جمله کشورهایی است که امکان دریافت اقامت از طریق ازدواج را فراهم کرده است. به این ترتیب افرادی که با یک شهروند اسلواکی ازدواج می کنند، امکان دریافت اقامت این کشور را خواهند داشت. در این نوع اقامت، ابتدا دولت اسلواکی یک اقامت موقت ۵ ساله را به افراد عطا می کند. سپس در صورت رعایت موارد قانونی فرد می تواند درخواست اقامت دائم خود را ارائه دهد. در این روش فرد باید بالای ۱۸ سال سن داشته باشد و از طریق موجودی حساب بانکی اثبات کند که توانایی زندگی در اسلواکی را به تنهایی دارا است.

اقامت اسلواکی

هزینه های زندگی در اسلواکی چقدر است؟

پس از بررسی انواع اقامت اسلواکی، بد نیست نگاهی به هزینه های زندگی در این کشور داشته باشیم. به طور کلی خدمات عمومی و رفاه اجتماعی به نسبت کشورهایی مانند انگلیس، فرانسه و آلمان پایین تر است. بنابراین اگر فردی به دنبال زندگی در بالاترین سطح ممکن است بهتر است به گزینه هایی مانند دریافت اقامت از طریق تمکن مالی اتریش یا ویزای طلایی اروپا فکر کند. اما هزینه زندگی در اسلواکی به نسبت تمامی کشورهای اروپایی پایین تر است. یک محاسبه ساده نشان می دهد که هزینه زندگی در اسلواکی برای یک فرد به طور میانگین نزدیک به ۱۰۰۰ یورو در ماه است. همچنین با استفاده از هر کدام از روش های اقامتی امکان دریافت بورسیه و کمک هزینه های زندگی از طرف دولت اسلواکی وجود دارد.

دریافت اقامت اسلواکی از طریق موسسه حقوقی سایرس

در این مقاله انواع روش های اخذ اقامت اسلواکی بدون سرمایه گذاری را بررسی کردیم. هر کدام از روش های یادشده پیچیدگی های قانونی و حقوقی خاص خود را دارد. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم برای دریافت اقامت اسلواکی با موسسه حقوقی سایرس تماس حاصل کنید. همکاران با تجربه ما در سایرس شما را تا دریافت اقامت دائمی اروپا همراهی می کنند.

دیدگاه کاربران

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

10 می 2020

آسان ترین روش اخذ اقامت اسلواکی چیست؟

    10 می 2020

    نمی توان پاسخ دقیقی به این سوال داد زیرا آسان ترین و بهترین مسیر اقامت با توجه به پرونده و شرایط هر متقاضی پیشنهاد می شود ولی اقامت سرمایه گذاری اسلواکی می تواند یکی از آسان ترین و بهترین روش های اخذ اقامت اسلواکی باشد.

10 می 2020

ارزان ترین راه اخذ اقامت اسلواکی چیست؟

    10 می 2020

    ارزان ترین راه برای دریافت اقامت اسلواکی، ویزای کاری و یا ویزای تحصیلی اسلواکی است ولی به این نکته نیز توجه کنید که این مسیرها طولانی هستند و برای تبدیل ویزا به اقامت باید شرایط لازم را دارا باشید.

10 می 2020

شرایط اخذ اقامت دائم اسلواکی به چه صورت است؟

    10 می 2020

    متقاضیان ابتدا اقامت موقت این کشور را دریافت می کنند، این اقامت در ۵ سال اول به صورت موقت است که باید در زمان های مشخص تمدید شود. بعد از ۵ سال می توانید برای اقامت دائم درخواست بدهید.