مشکلات زندگی در موناکو برای ایرانیان، چیزهایی که گفته نمی‌شود

مشکلات زندگی در موناکو برای ایرانیان
دسته بندی : اقامت موناکو
: امتیاز شما به این مطلب
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

موناکو به‌ عنوان یک کشور کوچک اروپایی، مقصدی جذاب برای مهاجران و گردشگران محسوب می‌شود. این کشور کوچک اما ثروتمند در سال‌های اخیر به دلایل مختلفی مانند اقتصاد توسعه‌یافته، میزبان بسیاری از افراد در سراسر جهان بوده است. زندگی در کشور موناکو قطعاً به‌ عنوان یک کشور اروپایی مزیت‌های بسیاری دارد اما نباید از مشکلات زندگی در این کشور غافل شد. در این مقاله به بررسی مشکلات زندگی در موناکو برای ایرانیان می‌پردازیم. پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد مهاجرت به موناکو را دارید تا انتهای مقاله همراه موسسه حقوقی سایرس باشید.

چالش‌ها و مشکلات زندگی در موناکو برای ایرانیان

زندگی در اروپا آن‌قدر پر زرق و برق نشان داده می‌شود که در بیشتر مواقع افراد فراموش می‌کنند که به معایب و مشکلات زندگی و مهاجرت به کشورهای اروپایی فکر کنند. زندگی در موناکو هم با همه مزایای بیشمارش، برخی معایب هم دارد که نباید قبل از سفر یا مهاجرت به این کشور و اقدام برای اخذ اقامت دائم اروپا از آن غافل شد. در ادامه با بررسی تجربیات ایرانیان مقیم موناکو، مشکلات زندگی در موناکو برای ایرانیان را بررسی می‌کنیم.

موناکو بهشتی کوچک در قلب اروپا

سبک زندگی کاملا لاکچری یکی از مشکلات زندگی در موناکو برای دانشجویان

مردم کشور موناکو زندگی شاد و مرفهی دارند و بیشتر جمعیت این کشور از افراد ثروتمند تشکیل شده است. این مسئله بر روی بافت فرهنگی و اجتماعی این کشور تأثیرات بسیاری گذاشته است. در حقیقت بدون درآمد بالا نمی‌توان انتظار یک زندگی شاد، مرفه و رضایتمند را در کشور موناکو داشت. افرادی که قصد ادامه تحصیل یا دریافت اقامت موناکو را دارند، باید خود را برای زندگی در یک کشور بسیار لاکچری آماده کنند.

هزینه‌های بالا، موناکو یکی از گران‌ترین کشورهای اروپا

هزینه‌های بالا را باید از مهم‌ترین چالش‌ها و مشکلات زندگی در موناکو برای ایرانیان دانست. در حقیقت هزینه زندگی در موناکو در این کشور رابطه مستقیمی با سبک زندگی لاکچری موناکویی‌ها دارد. موناکو در کنار انگلیس و فرانسه، در رده گران‌ترین کشورهای اروپایی قرار گرفته است. برای مثال هزینه اجاره یک آپارتمان یک‌خوابه در موناکو نزدیک به ۵٫۳۰۰ یورو برآورد می‌شود، در صورتی‌که اجاره یک آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر برلین فقط ۱٫۲۳۰ یورو است.

فرصت‌های شغلی محدود، یکی از مهم‌تریم چالش های زندگی در موناکو برای مهاجران

برای جویندگان کار، مهاجرت به موناکو خیلی انتخاب مناسبی نیست. شاید عجیب به نظر بیاید اما موناکو با اینکه یکی از پویاترین و ثروتمندترین اقتصادهای دنیا را در اختیار دارد، فرصت‌های شغلی چندانی ندارد و پیدا کردن شغل مناسب کار دشواری است. این کشور کوچک صنایع متنوعی ندارد و شغل مردم موناکو بیشتر با  صنعت گردشگری و خدمات مالی مرتبط است. به‌ عبارت‌ دیگر صرفاً افرادی می‌توانند در موناکو شغل و درآمد مناسبی کسب کنند که در رشته‌های مرتبط با این صنایع، دانش و تخصص داشته باشند.

مزایای زندگی در موناکو؛ چرا موناکو را برای زندگی در اروپا انتخاب کنیم؟

مهم‌ترین دلیلی که منجر به انتخاب کشور موناکو برای مهاجرت می‌شود، شرایط ایده‌آل اقتصادی این کشور است. برای اینکه با اقتصاد موناکو و قدرت آن آشنا شویم، باید به این نکته اشاره کرد که این کشور بالاترین سرانه درآمد در دنیا را دارد. از طرف دیگر قوانین ساده مالیاتی و سیستم پیشرفته مالی باعث شده که بسیاری از ثروتمندان دارایی خود را به کشور موناکو منتقل کنند. همین مسئله باعث افزایش درآمد کشور موناکو و بالا رفتن تعداد ثروتمندان موناکو شده است. تاجایی‌که به موناکو لقب «بهشت ثروتمندان» را داده‌اند. اگرچه سرمایه گذاری در موناکو جذابیت بسیاری دارد، اما این کشور شرایطی برای دریافت این مدل از اقامت را ندارد. در نتیجه اگر تمایل به اخذ اقامت اروپا از طریق سرمایه‌گذاری دارید، سرمایه گذاری در یونان روشی مناسب برای دریافت اقامت اروپا محسوب می‌شود.

موناکو، بهشتی کوچک برای ثروتمندان در همسایگی فرانسه

موناکو کشوری کوچک در ساحل دریای مدیترانه و همسایگی فرانسه است. از آنجا که این کشور با نظام پادشاهی اداره می‌شود در ادبیات رسمی دنیا آن را با نام پادشاهی موناکو می‌شناسند. موناکو بیشتر به خاطر تفریحات و موسسه‌های مالی معروفش در دنیا مشهور شده است. جهانگردی و شغل‌های وابسته به صنعت گردشگری، بخش اصلی اقتصاد موناکو را تشکیل می‌دهند. این کشور یکی از مجلل‌ترین اقامتگاه‌های اروپا برای ثروتمندان سراسر جهان است.

چالش ها و مشکلات زندگی در کشور ثروتمند موناکو

از چه راه‌هایی می‌توان ویزای موناکو را به دست آورد؟

امکان دریافت اقامت موناکو از روش‌های مختلفی مانند تمکن مالی، ویزای تحصیلی و همچنین ویزای کاری وجود دارد. البته باید توجه داشت که در این میان دریافت اقامت اروپا از طریق کار در کشور موناکو از سایر روش‌ها دشوارتر است. از طرف دیگر کیفیت دانشگاه‌های موناکو نسبت به کشورهایی مانند آلمان یا فرانسه بالا نیست. به همین دلیل شاید بهترین راه برای ورود به این کشور و زندگی در موناکو، دریافت اقامت تمکن مالی اروپا از یکی از کشورهای حوزه شینگن مثل اسپانیا و یونان باشد.

آشنایی با مشکلات زندگی در کشور لاکچری موناکو

انتخاب بهترین روش برای مهاجرت به اروپا با همراهی موسسه سایرس

شاید با خواندن مشکلات زندگی ایرانیان در موناکو به این نتیجه رسیده باشید که این کشور برای زندگی مناسب نیست. اما باید به خاطر داشته باشیم که در هنگام انتخاب یک کشور باید معیارهای مختلف را در نظر بگیریم. برای شخصی که امکان دریافت اقامت تمکن مالی را دارد، موناکو می‌تواند گزینه مناسبی باشد. اما اگر شرایط زندگی در موناکو برای متقاضیان چالش‌برانگیز است، برای دریافت اقامت اروپا می‌توانند به گزینه‌هایی مانند بلوکارت آلمان یا تمکن مالی یونان فکر کنند. در صورتی‌که تمایل به اخذ اقامت اروپا از روش‌های سرمایه‌گذاری، کارآفرینی، تمکن مالی و بلوکارت دارید، برای دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان موسسه حقوقی سایرس با شماره ۰۲۱۲۵۷۴۱ تماس بگیرید.

دیدگاه کاربران

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

15 ژانویه 2023

سلام عرض ادب و احترام در خصوص مهاجرت نیاز به کمک شما دارم چگونه میتونم از شما کمک بگیرم

    15 ژانویه 2023

    سرکار خانم لطفی عزیز سلام
    برای دریافت مشاوره رایگان با شماره ۰۲۱۲۵۷۴۱ تماس بگیرید یا از طریق تکمیل فرم درخواست مشاوره، درخواست خودتون رو ارسال کنید تا کارشناسان ما در زمان مد نظرتون، با شما تماس بگیرن.

13 آوریل 2023

کشورموناکواگرکلا۲۰۰هکتارمیشه چطوراین همه باع وبندر….توش درست شده ؟فقط یک جانوشته خانم ریتیه یه باغ ۴هزارهکتاری درست کرده.

    15 آوریل 2023

    جناب کیان عزیز سلام
    اطلاعاتی که در خصوص موناکو در دست هست، اطلاع میده که این کشور نزدیک به ۲ کیلومتر مربع (برابر با ۲۰۰ هکتار) مساحت داره.