مهاجرت ورزش‌کاران، بهترین گزینه‌های در دسترس چیست؟

بهترین کشور برای مهاجرت ورزشی
دسته بندی : راهنمای مهاجرت
: امتیاز شما به این مطلب
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

دنیای ورزش بسیار جذاب و هیجان‌انگیز است. مهم نیست در چه رشته‌ای فعالیت می‌کنید، دنیای ورزش آن‌قدر هیجان‌انگیز و پول‌ساز است که بسیاری از ورزش‌کاران تصمیم می‌گیرند برای ادامه فعالیت حرفه‌ای خود و کسب درآمد بیشتر به کشورهای دیگر مهاجرت کنند. در این مقاله می‌خواهیم بهترین کشور برای مهاجرت ورزش‌کاران را به شما معرفی کنیم. در ادامه همراه موسسه حقوقی سایرس باشید.

با ویزای ورزشی آشنا شوید، ویزایی خاص برای افرادی خاص

ما پیش‌تر مقالات خود انواع و اقسام ویزای اروپا ازجمله تمکن مالی موناکو، اقامت سرمایه‌گذاری اروپا، اقامت کارآفرینی و اقامت تحصیلی را بررسی کردیم. اکثر افراد با این اقامت‌ها آشنا هستند. اما احتمالاً کمتر واژه ویزای ورزشی به گوش شما خورده است. ویزای ورزشی یک ویزای خاص برای ورزشکاران است. این ویزا خود به دو ویزای موقت و دائم تقسیم می‌شود.

بهترین کشورهای دنیا برای ورزشکاران

ویزای موقت، برای فعالیت‌ها و مسابقات ورزشی

ویزای موقت ورزشی برای فعالیت‌های ورزشی که در کشور مقصد انجام می‌شود، صادر می‌شود. این ویزا بسته عمر زیادی ندارد و معمولاً چندماهه است. از جمله این فعالیت‌ها می‌توان به برگزاری مسابقات، اردوهای آمادگی، مسابقات تدارکاتی و حضور در مراسم‌های رسمی ورزشی اشاره کرد.

ویزای دائمی برای ورزشکارانی با سوابق حرفه‌ای است

ویزای دائمی برای ورزشکارانی با سوابق بین‌المللی و حرفه‌ای صادر می‌شود. منظور از سوابق بین‌المللی، کسب مدال و قهرمانی در مسابقات قاره‌ای، بین‌المللی و جهانی است. مسابقاتی مثل بازی‌های آسیایی، المپیک، جام‌های جهانی در رشته‌های مختلف و تورنمنت‌های معتبر می‌تواند شانس ورزشکار را برای دریافت ویزای دائمی افزایش دهد.

چه کسانی می‌توانند ویزای ورزشی دریافت کنند؟

ویزای ورزشی و مهاجرت به بهترین کشورهای اروپایی فقط مخصوص ورزشکاران نیست. مربیان، داوران، مدیر برنامه ورزشکاران و تمامی کسانی که در ورزش به‌صورت کاملاً حرفه‌ای فعالیت می‌کنند، امکان دریافت ویزای ورزشی را خواهند داشت.

یک دونده در حال تلاش

بهترین کشور برای مهاجرت ورزشکاران در اروپا کدام است؟

با اطلاعاتی که تا اینجای مقاله به دست آوردیم، دید بهتری درباره مهاجرت ورزشکاران داریم. اما حالا زمان آن فرارسیده که به سؤال اول مقاله برگردیم و بهترین کشورهای برای مهاجرت ورزشکاران را معرفی کنیم. معمولاً هر کشور در صنعت خاص وضعیت درخشان‌تری دارد و می‌تواند فرصت‌های بیشتری در اختیار افراد فعال در آن حوزه قرار دهد.

(چنانچه پیش‌تر در مقاله راحت ترین کشور برای مهاجرت پزشکان، مناسب‌ترین کشور برای دکترها را معرفی کردیم.)

اتریش، کشوری برای هنرمندان و ورزشکاران

اتریش یکی از کشورهایی است که استعدادهای خاص و ناب حوزه‌های مختلف را هدف قرارگرفته است. ارائه انواع اقامت اروپا مثل ویزای هنرمندان و ویزای ورزشکاران را می‌توان ازجمله این تلاش‌ها دانست. ویزای ورزشکاری و زندگی در اتریش شرایط ایده آلی را برای ورزشکاران پدید آورده است. امکانات مناسب ورزشی و تمرینی تنها بخشی از مزیت‌های زندگی در اتریش برای ورزشکاران است. برای دریافت اقامت ورزشکاری اتریش، متقاضی باید فعالیت حرفه‌ای خود در رشته ورزشی را ثابت کند. ارائه مدارک مالی و اثبات کسب درآمد از رشته ورزشی از دیگر شرایط اتریش برای اعطای اقامت ورزشکاران است.

انگلیس، کشوری برای ورزشکاران حرفه‌ای

انگلستان یکی دیگر از کشورهای بسیار جذاب و مهم در دریافت اقامت ورزشی است. این کشور که خود سابقه طولانی در رشته‌های ورزشی محبوبی مثل فوتبال را دارد، امکان جذب نخبگان ورزشی را فراهم کرده است. برای مهاجرت به انگلستان البته متقاضی بایستی یک اسپانسر داشته باشد. از طرف دیگر متقاضی باید دارای مدال‌های مهم و عناوینی مطرح در سطح جهانی باشد و در دوره حضور خود در انگلیس ورزش این کشور را ارتقاء دهد.

مناسب ترین کشورهای اروپایی برای رشته های مختلف ورزشی از جمله دو و میدانی

اسپانیا، به کشور عاشقان ورزش خوش‌آمدید

تنیس، فوتبال، والیبال یا هر ورزش دیگری در اسپانیا تفاوتی ندارد. ماتادورها عاشق ورزش هستند. دولت این کشور هم همیشه در جذب استعدادهای ورزشی فعال و پیش رو بوده است. برای دریافت اقامت ورزشی اسپانیا نیاز به یک پیشنهاد رسمی از طرف یک کارفرما دارید. البته کسانی که مقام‌ها جهانی درخوری کسب کرده باشند می‌توانند بدون کارفرما یا اسپانسر مستقیماً ویزای دائمی اسپانیا را اخذ کنند.

آلمان، همیشه حاضر در رقابت‌های ورزشی

آلمان یکی از محبوب‌ترین و تاریخی‌ترین مقاصد ایرانی‌ها است. آلمان از راه‌هایی مثل ویزای کاری، تحصیلی و سرمایه‌گذاری همیشه بهترین افراد را جذب کرده است. در مقاله اقامت اروپا از طریق کار دراین‌باره مفصل توضیح داده‌ایم. اما موفقیت آلمان فقط به همین جنبه‌ها ختم نمی‌شود. کشور آلمان سعی کرده از طریق ویزای ورزشی بهترین استعدادهای دنیای هیجان‌انگیز ورزش را به خود جلب کند. امکانات عالی، فرهنگ توسعه‌یافته و امکان کسب درآمدی مناسب ازجمله بهترین مزایای آلمان برای زندگی ورزشکاران است.

آشنایی با بهترین و مناسب ترین کشورها برای مهاجرت ورزشکاران

در نظر داشته باشید که محتوای ارائه شده به جهت افزایش آگاهی شما عزیزان تهیه و تولید شده و اخذ ویزا ورزشی جزء خدمات ارائه شده توسط موسسه حقوقی سایرس نیست.

در صورتی که تمایل به اخذ اقامت اروپا، از روش‌های سرمایه‌گذاری، کارآفرینی، تمکن مالی و بلوکارت دارید، کارشناسان ما به صورت تخصصی و با ارائه مشاوره رایگان در کنار شما خواهند بود.

شماره تماس برای دریافت مشاوره رایگان ۰۲۱۲۵۷۴۱

دیدگاه کاربران

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید