چگونه ویزای ثبت شرکت در انگلستان بگیریم؟

آسان‌ترین راه اخذ ویزای ثبت شرکت در انگلیس
دسته بندی : اقامت آلمان
: امتیاز شما به این مطلب
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

ایده های جدید دارید؟ توانایی ها و مهارتهایتان شما را به مرحله بعدی خواهد برد. اگر بیزنس پلن هم داشته باشید، می توانید کار را آغاز کنید. تاسیس شرکت اولین گام در عملی کردن نقشه های شماست ولی باید این کار را درست انجام بدهید. بنابراین به شخصی که از کلیه مراحل و قوانین ثبت شرکت در انگلستان آگاه باشد، نیاز دارید. در این مقاله با سایرس، معتبرترین شرکت در زمینه اخذ اقامت اروپا همراه باشید تا از مراحل ثبت شرکت در انگلستان مطلع شوید.

تمام مزایای ویزای ثبت شرکت در انگلیس

مزایای ویزای ثبت شرکت در انگلستان

اقتصاد انگلستان بر کسب و کار آزاد متکی است. اعتبار بالای سیستم بانکی و موقعیت جغرافیایی این کشور که امکان دسترسی به بازارهای اروپا و همچنین تجارت بین المللی را آسان کرده است باعث شده تا سرمایه گذاران جذب این کشور می شوند. حدود پنج میلیون شرکت در این کشور به ثبت رسیده که بسیاری از آنها تنها با یک عضو فعالیت می کنند. علاوه بر موارد فوق، ثبت شرکت در انگلستان مزایای زیادی دارد که از مهمترین آنها می توان به عدم نیاز به حضور در این کشور اشاره کرد. سایر مزایا عبارتند از:

  • عدم نیاز به حضور شرکا در انگلیس
  • امکان درخواست اقامت بعد از ثبت شرکت
  • انجام پروسه در مدت زمانی کوتاه
  • امکان افتتاح حساب بانکی
  • عدم نیاز به پرداخت مالیات در صورت فعال نبودن شرکت
  • عدم نیاز به استخدام کارمند و پرداخت بیمه
  • عدم نیاز به ارائه آدرس

پیش از ادامه مطلب از شما دعوت میکنیم در بررسی اقامت کارآفرینی آلمان نیز با موسسه حقوقی سایرس همراه باشید.

دریافت فوری ویزای ثبت شرکت در انگلیس

انواع شرکت ها برای اخذ ویزای انگستان

رایج ترین شرکت هایی که ایرانیان در انگلستان ثبت کرده اند به سه دسته شرکت های با مسئولیت محدود،  شرکت سهامی عام و شرکت سهامی خاص با مسئولیت محدود است. دسته بندی های دیگری نیز وجود دارند ولی به ایرانیان توصیه نمی شوند.

شرکت با مسئولیت محدود یا (LTD): راحت ترین و بهترین نوع شرکت از دیدگاه صاحبان کسب و کار، شرکت با مسئولیت محدود است. مالکیت صد در صدی شرکت با شماست. اختیارات شما در این نوع شرکت ها بیشتر است و در مقایسه با سایر شرکت ها مالیات کمتری پرداخت خواهید کرد.

شرکت سهامی عام: در صورتی که سهام این نوع شرکت به اشتراک گذاشته شود قابل ثبت است. ثبت این شرکت نیز در مدت کوتاهی انجام می شود. این شرکت سرمایه اولیه زیادی نیاز دارد. ۲ مدیر و یک سهام دار نیز نیاز خواهید داشت.

سهامی خاص با مسئولیت محدود: برای ثبت این شرکت به یک سهامدار و مدیر نیازمندید. می توانید معاملات تجاری خود را با شرکتی در هر جای جهان انجام دهید.

پیش شرط اخذ ویزای ثبت شرکت انگلیس

در این بخش از مقاله از شما دعوت می کنیم در بررسی اقامت اروپا از طریق TRP نیز با ما همراه باشید.

مراحل دریافت اقامت ثبت شرکت در انگلستان

صاحبان کسب و کار ایرانی در انگلستان شرکتی را به ثبت می رسانند تا از نام تجاری شرکت برای فروش محصولات یا خدمات خود استفاده کنند. ثبت شرکت در انگلیس یکی از راه های اخذ اقامت از این کشور است. پر طرفدارترین نوع شرکت در انگلستان شرکت مسئولیت محدود است. در صورتی که شرکت فعال نباشد تا ۳ سال نیازی به پرداخت مالیات نخواهید داشت.

اقامت اروپا با اخذ ویزای ثبت شرکت انگلیس

برای ثبت شرکت تنها به یک نفر نیاز دارید. مدیر و سهامدار شرکت می توانند یکی باشند. جهت ثبت شرکت در انگلیس باید مراحل قانونی را طی کنید و مدارک لازم را به دقت آماده و ارائه دهید:

  • نام مناسب و مرتبط با موضوع فعالیت شرکت با تلفظ و دیکته آسان را انتخاب کرده و ثبت کنید.
  • حداقل یک نفر شخص حقیقی به عنوان مدیر عامل شرکت معرفی کنید. این شخص نباید سوء پیشینه داشته باشد
  • جزئیات سهام شرکت و سهامدار را مشخص کنید. البته سهام دار می تواند همان مدیر عامل باشد.
  • زمینه فعالیت شرکت باید براساس قوانین از پیش تعریف شده در انگلستان مشخص شود.
  • ارائه یک آدرس به عنوان محل دفتر شرکت

خالی از لطف نیست اگر پیش از ادامه مطلب در بررسی اقامت سرمایه گذاری یونان نیز زمانی را همراه ما باشید.

شرایط ثبت شرکت و نحوه اخذ اقامت انگلستان

با ثبت شرکت در انگلستان اقامتی ۳ ساله به شما اعطا خواهد شد. یکی از شروط مهم برای تمدید اقامت، فعالیت واقعی شرکت است. در اینصورت می توانید اقامت خود را برای ۲ سال دیگر تمدید کنید. در پایان سال پنجم می توانید برای اخذ اقامت دائم درخواست بدهید. مدارکی که باید برای اخذ اقامت انگلستان ارائه شود عبارتند از:

  • شناسنامه به همراه ترجمه با پاسپورت معتبر
  • سند ازدواج
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • مدارک شرکت
  • مدارکی که نشان دهنده پرداخت مالیات است
  • کسب نمره حداقل ۴ در آزمون آیلتس
راه‌های طلایی پذیرش در انگلیس با ثبت شرکت

انگلستان با قدمتی طولانی که مدرنیته را با تفکر رو به جلو و روشن فکری را به خوبی تلفیق کرده است، با موج عظیمی از مهاجران، سرمایه گذاران خارجی مواجه شده است. حضور شرکت های عظیم چند ملیتی و بین المللی انگلستان را به قطب مالی تبدیل کرده است. دولت بریتانیا با ایجاد فرصت های مختلف به رشد و ارتقا استارت آپ ها کمک شایانی کرده است.

با توجه به کلیه توضیحات بالا بهتر است که پیش از ثبت شرکت، شرایط و بازار کار کشور انگلستان را به دقت بررسی و تحلیل کنید زیرا به دلیل وجود قوانین تجاری مختلف در عرصه بین الملل و عدم آگاهی و تسلط کافی سرمایه گذار به بازار انگلستان، ممکن است سرمایه گذار متضرر می شود.

دیدگاه کاربران

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید