بیشترین درآمد دندانپزشکان در کدام کشور است؟

بیشترین درآمد دندانپزشکان در کدام کشور است
دسته بندی : راهنمای مهاجرت
: امتیاز شما به این مطلب
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

معمولا رشته‌های مرتبط با علوم پزشکی شامل؛ پزشکی، دندان پزشکی و داروسازی از مطرح‌ترین رشته‌های تحصیلی و کاری در سراسر دنیا است. مشاغل مرتبط با این رشته‌ها نیز عموما درآمد بالایی کسب می‌کنند. در این مقاله به بررسی درآمد دندانپزشکان در کشورهای مختلف می‌پردازیم. در ادامه همراه موسسه حقوقی سایرس باشید.

دندانپزشکان، بالاترین درآمد در اروپا

وقتی برای سوال بیشترین درآمد دندانپزشکان در کدام کشور است به دنبال پاسخ هستیم بایستی کشورهای مختلف را بررسی کنیم. معمولا کشورهای اروپایی و آمریکایی با توجه به شرایط ایده‌ال می‌توانند گزینه خوبی برای بررسی درآمد مشاغل باشند. در حقیقت درآمد بالا در این کشورها یکی از عواملی است که بسیاری از متخصصان را به فکر اخذ اقامت اروپا انداخته است. در این میان رشته داندپزشکی یکی از بالاترین درآمدها را نصیب متخصصان این رشته می‌کند.

درآمد دندان پزشکان در اروپا

رشته دندان پزشکان، عروس مشاغل اروپایی

در میان روش‌های اقامتی، اقامت اروپا از طریق کار یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های مهاجرت به قاره سبز است. متخصصانی که وارد از این طریق وارد اروپا می‌شوند، علاوه بر کسب درآمد بالا از تمامی مزایای شهروندان اروپا برخوردار هستند. در این میان باز هم رشته دندان پزشکی طرفدران زیادی دارد و کشورهای اروپایی نیز از طریق سیستم بهداشت و درمان، درآمد بالایی را نصیب این شغل می‌کنند.

بالاترین درآمد دندان پزشکان در کدام کشور است؟

برای بررسی دقیق‌تر، درآمد شغل دندان پزشکی سفری کوتاه به بخشی از کشورهای اروپایی داریم. آلمان، فرانسه، اتریش و سوئیس از جمله کشورهایی هستند که در ادامه مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

آلمان، قدرت اول اقتصاد اروپا و درآمد بالای دندان پزشکان

آلمان یکی از کشورهایی است که در سال های اخیر سرمایه‌گذاری زیادی بر روی صنایع مختلف خود انجام داده است. از طرف دیگر این کشور با امکان دریافت اقامت کارآفرینی اروپا به دنبال جذب نخبگان است. صنعت بهداشت و درمان آلمان نیز در سال‌های اخیر رشد چشم‌گیری داشته است و اکنون به یکی از مهم‌ترین سمبل‌های این کشور توسعه یافته تبدیل شده است. پزشکان و دندانپزشکان در آلمان عموما درآمد بالایی کسب می‌کنند. به طور متوسط درآمد دندانپزشکان در کشور آلمان برابر با  ۱۴۹.۹۹۰ یورو است. عددی که با اکثر معیارها در اروپا و آمریکا بسیار بالا محسوب می شود.

آلمان کشور محبوب برای مهاجرت دندان پزشکان

فرانسه، درآمد بالا در کنار عاشقان

فرانسه یکی دیگر از قدرت‌های اقتصادی اروپا است. پیش تر در مقاله بهترین کشور برای مهاجرت دندان پزشکان در وبلاگ سایرس این کشور را به عنوان یکی از بهترین مقاصد دندانپزشکان معرفی کردیم. فرانسه یکی از مدرن‌ترین سیستم‌های بهداشت و درمان را در اختیار دارد. سیستمی که با طراحی درست و استفاده از دانش روز پزشکی دنیا طراحی شده است. فرانسوی ها نیز از جمله افرادی هستند که ارزش زیادی برای شغل دندان پزشکی قائلند. این اهمیت را به خوبی می‌توان از روی عدد ۱۴۹ هزار یورویی درآمد دندانپزشکان این کشور متوجه شد. طبیعتا با این درآمد بالا، کشور عاشقان یکی از بهترین مقاصد کار و زندگی برای دندانپزشکان متخصص است.

اتریش، درآمد بالای دندانپزشکان در شمال اروپا

اتریش یکی از جذاب‌ترین و بهترین کشورهای اروپایی برای ادامه زندگی است. این کشور کوچک اما ثروتمند که در شمال اروپا قرار دارد، توانسته به لطف سیستم قوی بهداشتی علاوه بر ایجاد رفاه و آسایش درآمد بالایی نیز به متخصصان بدهد. درآمد یک دندانپزشک متخصص در اتریش نزدیک به ۱۵۰ هزار یورو است. درآمدی که با توجه به هزینه‌های زندگی در اتریش بسیار بالا محسوب می‌شود.

بلژیک، اقامت در قلب اروپا با بالاترین درآمد برای دندانپزشکان

بلژیک یکی دیگر از کشورهای قرار گرفته در لیست ما است. این کشور در سال‌های اخیر خود را در میان بزرگان اتحادیه اروپا قرار داده است. درآمد یک دندان پزشک متخصص در بلژیک برابر با ۱۸۸ هزار یورو است. درآمدی که به نسبت میانگین درآمد پزشکان متخصص در اروپا بسیار بالا است. این کشور نیز می‌تواند یکی از جذاب ترین مقاصد اقامت دندان پزشکان باشد.

اقامت دندان پزشکان در اروپا

بین همه این کشورها، کدام کشور انتخاب بهتری برای کار و زندگی است؟

طبیعتا همان طور که نمی‌توان درباره شیوه‌های اقامتی نظیر تمکن مالی یونان، ویزای سرمایه گذاری و کارآفرینی یک نسخه واحد به همه پیشنهاد داد، در اینجا هم نمی‌توان یک کشور را انتخاب کرد. در حقیقت هر فرد در کنار درآمد بایستی به سراغ شرایط فرهنگی، سیاسی و اجتماعی نیز برود. از طرف دیگر شرایط هر فرد با فرد دیگر متفاوت است. در اینجا کمک گرفتن از تجربیات و نظرات متخصصان می‌تواند به انتخاب مسیر درست کمک کند.

در نظر داشته باشید که محتوای ارائه شده به جهت افزایش آگاهی شما عزیزان تهیه و تولید شده و اقامت جستجوی کار جزء خدمات ارائه شده توسط موسسه حقوقی سایرس نیست.

در صورتی که تمایل به اخذ اقامت اروپا، از روش‌های سرمایه‌گذاری، کارآفرینی، تمکن مالی و بلوکارت دارید، کارشناسان ما به صورت تخصصی و با ارائه مشاوره رایگان در کنار شما خواهند بود.

شماره تماس برای دریافت مشاوره رایگان ۰۲۱۲۵۷۴۱

دیدگاه کاربران

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید